Ascensiunea intr-o organizatie. Cum impiedici o companie sa-si sufoce angajatii si sa-si gatuie profitul
PRP: 13,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,43 lei
Diferență: 3,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Robert Townsend
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2011
Alertă stoc
DESCRIERE
„Townsend n-ar trebui doar citit; ar trebui memorat“ ne spune Tom Peters, celebrul guru in materie de management. Ei bine, acest lucru l-au constatat si zecile de generatii care au citit cartea de fata, inca de la prima sa editie. In ciuda trecerii timpului, volumul continua sa se afle pe listele internationale cu titluri bestseller, cea mai inalta pozitie ocupata fiind aceea de nr. 1 in topul New York Times.
Un loc pe drept meritat– fiindca observatiile lui Townsend contesta traditionalul si starnesc revelatii, in privinta felului in care ar trebui conduse afacerile. De ce sa irosim timp si bani pentru a selecta oameni noi, cand angajatii pe care-i avem sent subutilizati? Haideti sa le aflam intregul potential! De ce sa nu delegam cu adevarat autoritatea, ci numai sarcini care nu ne plac? Un lider autentic isi sustine in mod real si rapid subalternii, luand in calcul si evolutia lor, nu doar imbogatirea lui personala! Sau de ce sa nu recompensam performanta? Un angajat premiat devine mai fidel companiei. Si de ce sa acceptam compromisul? Aceasta nu e o solutie, fiindca un precedent duce la altul, ca intr-o bucla descendenta.
Cuvinte adevarate–„chiar mai adevarate decat ar fi parut in urma cu 40 de ani“, dupa cum remarca insusi Warren Bennis.
Robert C. Townsend (1920–1928) a avut, de-a lungul intregii sale vieti, o remarcabila contributie la schimbarea mentalitatii oamenilor de afaceri ai vremii sale. In 1942, a absolvit cursurile Universitatii Princeton. Ulterior, s-a inrolat ca ofiter in Marina Militara a Statelor Unite. Si-a inceput activitatea profesionala ca bancher la American Express Co., pentru a ajunge, la apogeul carierei sale, director general si presedinte la Avis Rent-a-Car. Sub conducerea lui, Avis a inregistrat un punct de cotitura istoric, evolutia fulminanta a firmei fiind stimulata de campania publicitara„We Try Harder“ („Ne straduim mai tare“). Townsend a detinut apoi o functie executiva la 20th Century Fox, dar si in alte cateva companii, printre care Dun and Bradstreet si Radica Games.
S-a bucurat de un renume pe deplin justificat, nu doar ca lider in afaceri, ci si in calitate de orator care a sustinut discursuri inovatoare, dar si de autor al catorva memorabile carti de leadership. De asemenea, era frecvent invitat in emisiuni TV cu mare audienta.
Anul aparitiei: 2011
Numar pagini: 190
Format: 13× 20 cm
Un loc pe drept meritat– fiindca observatiile lui Townsend contesta traditionalul si starnesc revelatii, in privinta felului in care ar trebui conduse afacerile. De ce sa irosim timp si bani pentru a selecta oameni noi, cand angajatii pe care-i avem sent subutilizati? Haideti sa le aflam intregul potential! De ce sa nu delegam cu adevarat autoritatea, ci numai sarcini care nu ne plac? Un lider autentic isi sustine in mod real si rapid subalternii, luand in calcul si evolutia lor, nu doar imbogatirea lui personala! Sau de ce sa nu recompensam performanta? Un angajat premiat devine mai fidel companiei. Si de ce sa acceptam compromisul? Aceasta nu e o solutie, fiindca un precedent duce la altul, ca intr-o bucla descendenta.
Cuvinte adevarate–„chiar mai adevarate decat ar fi parut in urma cu 40 de ani“, dupa cum remarca insusi Warren Bennis.
Robert C. Townsend (1920–1928) a avut, de-a lungul intregii sale vieti, o remarcabila contributie la schimbarea mentalitatii oamenilor de afaceri ai vremii sale. In 1942, a absolvit cursurile Universitatii Princeton. Ulterior, s-a inrolat ca ofiter in Marina Militara a Statelor Unite. Si-a inceput activitatea profesionala ca bancher la American Express Co., pentru a ajunge, la apogeul carierei sale, director general si presedinte la Avis Rent-a-Car. Sub conducerea lui, Avis a inregistrat un punct de cotitura istoric, evolutia fulminanta a firmei fiind stimulata de campania publicitara„We Try Harder“ („Ne straduim mai tare“). Townsend a detinut apoi o functie executiva la 20th Century Fox, dar si in alte cateva companii, printre care Dun and Bradstreet si Radica Games.
S-a bucurat de un renume pe deplin justificat, nu doar ca lider in afaceri, ci si in calitate de orator care a sustinut discursuri inovatoare, dar si de autor al catorva memorabile carti de leadership. De asemenea, era frecvent invitat in emisiuni TV cu mare audienta.
Anul aparitiei: 2011
Numar pagini: 190
Format: 13× 20 cm
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR