Baietii de la Google. Cum gandesc Larry Page si Sergey Brin

PRP: 14,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,18 lei
Diferență: 3,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2012

DESCRIERE


    
Cartea de fata va dezvaluie viata celor doi fondatori ai corporatiei Google– parcursul lor din copilarie pana in prezent, dar si parcursul afacerii pe care au infiintat-o. Din multe interviuri, sustinute cu fosti si actuali angajati, parteneri de afaceri si concurenti de acelasi nivel, se desprinde o concluzie clara: directia spre care se indreapta Google e strans legata de convingerile si ambitiile pe care le au Larry Page si Sergey Brin.
Doi oameni nesociabili si timizi. Doi tineri fara experienta in afaceri. Si fara abilitatea de a-si face relatii politice. Dar cu principii profund morale, inoculate in familie. Idealisti nonconformisti, dornici sa contribuie la evolutia umanitatii. Avand o educatie extrem de serioasa, ghidata in mod constant spre performanta. Iar dintr-o asemenea combinatie de trasaturi, am vazut toti ce a rezultat.

 

Ce inseamna Google?

    Un arbitru echitabil al spatiului cibernetic
    Algoritmul care organizeaza haosul
    viziune corporatista neconventionala
    Publicitate accesibila, eficienta si adaptata destinatarului
    Cel care cunoaste adevaratele domenii de interes ale oamenilor
    Arhetipul bibliotecarului in era digitala
    Norul in care se stocheaza bazele de date ale lumii
    Un ajutor umanitar pentru tarile sarace
    Aplicatii pentru e-mail, telefonie mobila, navigare online, retele de socializare, editare foto etc.

Richard L. Brandt este un jurnalist cu peste doua decenii de experienta in literatura stiintifica, tehnica si de afaceri. Este autorul mai multor carti, referitoare la viata unor personalitati din lumea finantelor si din IT.
Are o diploma in microbiologie, obtinuta la Universitatea California din Santa Barbara. A studiat matematica la Colegiul Harvey Mudd si ingineria la Universitatea Delaware.
Inainte de a incepe sa lucreze ca jurnalist, a fost tehnician in industria chimica, lucrand la Dupont Co. vreme de doi ani.
In 1981, a primit o bursa pentru jurnalism din partea Asociatiei Americane pentru Progresul stiintei. Iar in 1991, a beneficiat de o alta bursa pentru jurnalism, de aceasta data din partea Institutului Tehnologic din Massachusetts.
Cariera lui de jurnalist a inceput in 1981 la publicatia BusinessWeek, unde a lucrat in calitate de corespondent pana in 1995. Intre 1995 si 1999, a fost redactor executiv, apoi redactor-sef al revistei de tehnologie si afaceri Upside din San Francisco, pentru care a lucrat ulterior doar ca editorialist. In perioada 1999–2001, a fost editor si director pentru dezvoltarea afacerii la eFounders LLC.
Pe parcursul ultimilor ani, Richard Brandt a fost frecvent invitat la diverse emisiuni de radio si televiziune, difuzate pe plan local sau national in Statele Unite. De asemenea, a participat de multe ori ca vorbitor la conferintele importante din domeniul IT.
De-a lungul timpului, a fost distins cu mai multe premii pentru activitatea sa ca jurnalist.



Numar pagini: 192
Anul aparitiei: 2012
Vezi și alte cărți: Google

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.2295 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.