Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita
PRP: 55,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 47,30 lei
Diferență: 7,70 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Aurel Gheorghilas
Editura: UNIVERSITARA
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
PARTEA I - a NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1. 1. Geografia turismului– obiect interdisciplinar de studiu /11
1. 2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1. 3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI CALATORIILOR TURISTICE /30
2. 1. Perioada antica /30
2. 2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2. 3. Perioada engleza– secolele XVII-XVIII /38
2. 4. Perioada moderna– secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN PERIOADA CONTEMPORANA /45
3. 1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3. 2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3. 3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
4. 1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4. 2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
5. 1. Bazinul turistic al Europei /92
5. 1. 1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
5. 1. 2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
5. 1. 3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural european / 105
5. 2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
5. 2. 1. Oferta pentru turism litoral /137
5. 2. 2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5. 3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
5. 3. 1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
5. 3. 2. Turismul de lux. Studiu de caz– Dubai– Emiratele Arabe Unite /165
5. 3. 3. Turismul de pionierat. Studiu de caz– Muntii Himalaya /168
5. 4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6. 1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6. 2. Tipuri de indicatori turistici– criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7. 1. Transporturile turistice aeriene /187
7. 2. Transporturile turistice terestre /193
7. 3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8. 1. Structuri de cazare /201
8. 2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8. 3. Structuri si servicii de agrement /215
8. 4. Forta de munca din turism / 221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA– CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9. 1. Particularitatile pietei turistice /224
9. 2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
9. 2. 1. Motivatia turistica /228
9. 2. 2. Factorii sociali si economici /231
9. 3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
9. 3. 1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
9. 3. 2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10. 1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10. 2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
10. 2. 1. Itemi cu alegere multipla / 259
10. 2. 2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
10. 2. 3. Itemi de asociere / selectie / 276
10. 2. 4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10. 2. 5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE ORELOR DE SEMINAR /289
11. 1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11. 2. Proiectul semestrial /291
11. 2. 1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
11. 2. 2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica– TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial
U. N. E. S. C. O. /331
Nr. de pagini: 358
Anul aparitiei: 2014
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1. 1. Geografia turismului– obiect interdisciplinar de studiu /11
1. 2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1. 3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI CALATORIILOR TURISTICE /30
2. 1. Perioada antica /30
2. 2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2. 3. Perioada engleza– secolele XVII-XVIII /38
2. 4. Perioada moderna– secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN PERIOADA CONTEMPORANA /45
3. 1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3. 2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3. 3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
4. 1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4. 2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
5. 1. Bazinul turistic al Europei /92
5. 1. 1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
5. 1. 2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
5. 1. 3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural european / 105
5. 2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
5. 2. 1. Oferta pentru turism litoral /137
5. 2. 2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5. 3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
5. 3. 1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
5. 3. 2. Turismul de lux. Studiu de caz– Dubai– Emiratele Arabe Unite /165
5. 3. 3. Turismul de pionierat. Studiu de caz– Muntii Himalaya /168
5. 4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6. 1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6. 2. Tipuri de indicatori turistici– criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7. 1. Transporturile turistice aeriene /187
7. 2. Transporturile turistice terestre /193
7. 3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8. 1. Structuri de cazare /201
8. 2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8. 3. Structuri si servicii de agrement /215
8. 4. Forta de munca din turism / 221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA– CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9. 1. Particularitatile pietei turistice /224
9. 2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
9. 2. 1. Motivatia turistica /228
9. 2. 2. Factorii sociali si economici /231
9. 3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
9. 3. 1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
9. 3. 2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10. 1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10. 2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
10. 2. 1. Itemi cu alegere multipla / 259
10. 2. 2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
10. 2. 3. Itemi de asociere / selectie / 276
10. 2. 4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10. 2. 5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE ORELOR DE SEMINAR /289
11. 1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11. 2. Proiectul semestrial /291
11. 2. 1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
11. 2. 2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica– TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial
U. N. E. S. C. O. /331
Nr. de pagini: 358
Anul aparitiei: 2014
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR