Harta diferentelor culturale

Preț: 48,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2024
Categoria: Sociologie

DESCRIERE

Cum sa depasesti barierele nevazute din lumea afacerilor internationale

Pana nu demult, angajatii companiilor colaborau aproape exclusiv cu conationali. Azi tot mai multi fac parte din retele globale si intra in contact cu profesionisti din intreaga lume. Multi manageri nu dau importanta cuvenita impactului pe care il are cultura locala asupra interactiunilor internationale, nici macar cei care calatoresc mult sau locuiesc de multi ani in strainatate. „Harta diferentelor culturale”, bazata pe experienta autoarei la INSEAD si pe lucrul cu manageri de pe toate meridianele, ofera solutii si sfaturi practice extrase din analize amanuntite si ilustrate elocvent, adevarate lectii despre munca in echipa si colaborarea internationala. Daca vrei sa-ti motivezi angajatii, sa-ti multumesti clientii, sa-ti apropii furnizorii sau sa organizezi reuniuni internationale de succes, cele opt scale discutate in carte iti vor imbunatatti cu siguranta eficienta si rezultatele.

„Plina de exemple din lumea reala, oferind un cadru clar, ce poate fi utilizat in orice context intercultural, cartea de fata introduce o voce proaspata si deosebit de pertinenta. [...] Rar se intampla sa dai peste un studiu intercultural pe care sa nu-l mai poti lasa din mana.” HuffPost

„Celor din mediul international de afaceri Meyer le furnizeaza o lectura esentiala.” Kirkus Reviews

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2350 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.