Ioana Cecilia Popescu, Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita

PRP: 26,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,88 lei
Diferență: 3,12 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 271

DESCRIERE

Cuprins: Introducere (p9) Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11) Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71) Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169) Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225) Anexe (p249 Bibliografie (p265) Descriere: Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor. Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1812 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.