Manual de marketing strategic si operational
PRP: 42,51 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,86 lei
Diferență: 7,65 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nathan - Paris
Editura: TEORA
Pagini: 336
DESCRIERE
Despre carte
Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente de detaliu si metode concrete de analiza, cu exemple practice si modalitati de calcul specifice. In acest sens, ea este destinata unei game largi de cititori - atat specialisti dornici sa aprofundeze acest domeniu si sa cunoasca situatia practica dintr-o tara dezvoltata din punct de vedere economic, cat si economisti "amatori" sau inca in formare.
In plus, autorii fac numeroase referiri la situatia existenta in sectorul economic francez, atat din punct de vedere legislativ, cat si al practicii comerciale. De la prezentarea detaliata a retelei de distributie a firmei Danone in Franta pana la modalitatea de pregatire, administrare si prelucrare a unui test de piata si trecand prin extrase comentate din presa franceza de specialitate si exemple de adaptare a producatorilor francezi si straini la evolutiile recente de pe piata de tigarete si cafea, lucrarea prezinta numeroase aspecte caracteristice mediului economic francez.
Desi la prima vedere ar putea parea ca aceste referiri si exemple extrase din practica unei alte tari nu sunt interesante pentru cititorul roman, noi consideram ca, dimpotriva, ele au o ridicata valoare informativa, constituind un punct de reper si, de ce nu, un exemplu de urmat pentru mediul economic roman, aflat inca intr-o dureroasa faza de tranzitie.
Din Cuprins
Fundamentele marketingului
Gandirea de tip marketing
Comportamentul cumparatorului
Implementarea marketingului in intrepridere
Prezentare generala a studiilor de piata
Anchetele prin chestionare si prin sondaje
Marketingul strategic
Alegerea strategiei
Marketingul operational
Produsul
Pretul
Strategia de pret
Constrangerile interne si externe
Stabilirea pretului: componenta costuri, componenta cerere, componenta concurenta
Reteaua de distributie
Vanzarile
Statutul vanzatorului
Organizarea sarcinilor care ii revin vanzatorului
Motivarea vanzatorului
Evaluarea vanzatorului
Comunicarea comerciala si publicitara
Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente de detaliu si metode concrete de analiza, cu exemple practice si modalitati de calcul specifice. In acest sens, ea este destinata unei game largi de cititori - atat specialisti dornici sa aprofundeze acest domeniu si sa cunoasca situatia practica dintr-o tara dezvoltata din punct de vedere economic, cat si economisti "amatori" sau inca in formare.
In plus, autorii fac numeroase referiri la situatia existenta in sectorul economic francez, atat din punct de vedere legislativ, cat si al practicii comerciale. De la prezentarea detaliata a retelei de distributie a firmei Danone in Franta pana la modalitatea de pregatire, administrare si prelucrare a unui test de piata si trecand prin extrase comentate din presa franceza de specialitate si exemple de adaptare a producatorilor francezi si straini la evolutiile recente de pe piata de tigarete si cafea, lucrarea prezinta numeroase aspecte caracteristice mediului economic francez.
Desi la prima vedere ar putea parea ca aceste referiri si exemple extrase din practica unei alte tari nu sunt interesante pentru cititorul roman, noi consideram ca, dimpotriva, ele au o ridicata valoare informativa, constituind un punct de reper si, de ce nu, un exemplu de urmat pentru mediul economic roman, aflat inca intr-o dureroasa faza de tranzitie.
Din Cuprins
Fundamentele marketingului
Gandirea de tip marketing
Comportamentul cumparatorului
Implementarea marketingului in intrepridere
Prezentare generala a studiilor de piata
Anchetele prin chestionare si prin sondaje
Marketingul strategic
Alegerea strategiei
Marketingul operational
Produsul
Pretul
Strategia de pret
Constrangerile interne si externe
Stabilirea pretului: componenta costuri, componenta cerere, componenta concurenta
Reteaua de distributie
Vanzarile
Statutul vanzatorului
Organizarea sarcinilor care ii revin vanzatorului
Motivarea vanzatorului
Evaluarea vanzatorului
Comunicarea comerciala si publicitara
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR