Marin Manolescu, Perspective inovative ale evaluarii in invatamantul primar - Evaluarea digitala

PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,10 lei
Diferență: 4,90 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 230

DESCRIERE

 Marin Manolescu

- este prof. univ. dr. la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Departamentul pentru Formarea Profesorilor;


- este conducator de doctorat in Stiinte ale Educatiei;

- a parcurs toate treptele carierei didactice preuniversitare si universitare;

- a infiintat sau a participat la infiintarea sau consolidarea unor structuri/ institutii de prestigiu in domeniul formarii initiale si continue a cadrelor didactice pentru nivelurile primar, prescolar, gimnazial si liceal;

- a indeplinit functii manageriale in invatamantul universitar, preuniversitar, la nivel ministerial;

- este coordonatorul/ directorul a doua programe de master acreditate ARACIS:”Mentoratul in educatie” si“Educatie presecundara. Politici si strategii de dezvoltare”;

- domenii de competenta stiintifica si didactica: Teoria, metodologia si practica evaluarii, Teoria si metodologia curriculumului, Formarea initiala si continua a cadrelor didactice, Educatia timpurie, Practica profesionala si pedagogica

De acelasi autor ( selectiv):

- Referentialul in evaluarea scolara, 2015, Editura Universitara, Bucuresti

- Teoria si metodologia evaluarii, 2010, Editura Universitara, Bucuresti

- Activitatea evaluativa intre cognitie si metacognitie, 2005, Editura Meteor Press, Bucuresti

- Curriculum pentru invatamantul primar si prescolar. Teorie si practica,  2006, Editura Universitatii Bucuresti - CREDIS

- Evaluarea scolara - un contract pedagogic, 2003, Editura Fundatiei Dimitrie Bolintineanu, Bucuresti

- Teoria si practica evaluarii (in colab. cu Dan Potolea), 2005, MEN- PIR, Bucuresti

- Teoria si metodologia curriculumului (in colab. cu Dan Potolea), 2005, MEN-PIR, Bucuresti

Mirela Frunzeanu

- Doctor in Stiinte ale Educatiei, Universitatea Bucuresti (Teza de doctorat Instrumente digitale de optimizare a activitatii evaluative in invatamantul primar, 2015; coordonator - Prof. Univ. Dr. Marin Manolescu);

- Absolventa a unui Master de Management Educational si Comunicare Institutionala, in cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice;

- Absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti;

- Profesor invatamant primar, cu o vechime de 21 de ani, grad didactic I (Lucrarea Metode traditionale si metode alternative de evaluare - complementaritatea acestora; coordonator stiintific - Prof. Univ. Dr. Marin Manolescu);

- Formator al Organizatiei de Bacalaureat International de la Geneva pentru Programe de Acces IB.

- Cursuri de formare profesionala - nationale (Intel Teach Elements: Educatia asistata de calculator,  Intel Teach Elements: Evaluarea in scolile secolului XXI; eTwinning: Proiecte internationale de colaborare educationala) si internationale (Constructive Classroom Conversations; How to Learn Math; IB Workshop Leader Training for Teachers; Reading and Writing through Inquiry; Teaching and learning from an international perspective; Assessment in the PYP);

- Conferinte nationale si internationale in domeniul educatiei;

- Autor al unor lucrari stiintifice in domeniul evaluarii digitale in invatamantul primar:

- The Impact of Blogging on Primary School Students’ Writing. In „ICSS Conference proceedings”. Vol. II al celei de„A IV-a Conferinte Internationale a Stiintelor Sociale”. Bucuresti. 27 februarie 2015.

- Using wikis, word clouds and web collaboration in Romanian primary schools.„A VII-a Conferinta Internationala Edu World 2014 (Education Facing Contemporary World Issues)”. Universitatea din Pitesti.  7-9 noiembrie 2014.

- Avantajele utilizarii Tehnologiei Informatiei si Comunicarii in scoala primara. In„Volumul CNIV 2014” -„A XII-a Conferinta Nationala de Invatamant Virtual”.  Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei. 24-25 octombrie 2014. Bucuresti: Editura Universitatii.

- ICT and the pedagogical changes in the school system. In„Volumul CNIV 2014” -„A XII-a Conferinta Nationala de Invatamant Virtual”.  Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei. 24-25 octombrie 2014. Bucuresti: Editura Universitatii.

- Using Blogs as Formative Assessment Tools for Primary School Students. Conferinta Internationala,, Modernitate si competivitate in educatie”. Universitatea Politehnica Bucuresti. Departamentul de Formare pentru Cariera Didactica si Stiinte Socio-Umane. 31 mai 2014.

- Electronic Portfolio in Primary School: A Tool for Self-Reflection and Learning. In volumul celei de„A III-a Conferinte Internationale de Stiinte ale Educatiei (ICES 2014)”. Tirana, Albania. 24-25 aprilie 2014. 

- Teaching Young Writers with Web 2. 0 Tools. Vol. II al celei de„A X-a Conferinte Stiintifice Internationala de eLearning si Sofware pentru educatie (eLSE 2014)”Let’s Build the Future through Learning Innovation!”. 24-25 aprilie 2014.  Bucuresti: Editura Universitatii Nationale de Aparare„Carol I”.

- Using Web 2. 0 Tools in Primary School Students` Assessment.„Conferinta Internationala de Educatie si Stiinte Sociale (INTCESS 2014)”. Istanbul, Turcia, 3-5 februarie 2014.

Nr. de pagini: 230
Anul aparitiei: 2016

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2291 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.