Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing

Preț: 21,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Cuprins:

Prefata... 7
Abstract... 11
Introducere... 15

1. Marketing-controlling– definitie, concept, incadrare... 21
1. 1. Concept si definitie... 21
1. 2. Controlling strategic si controlling operativ... 24
1. 3. Dezvoltarea controllingului... 26
1. 4. Delimitarea controllingului de alte discipline... 28

2. Semnificatia controllingului in marketing... 31
2. 1. Importanta controllingului in marketing... 31
2. 2. Sisteme informationale ce stau la baza controllingului... 34
2. 3. Relatia dintre manager si controller... 38
2. 4. Marketing-controlling in structura organizatorica a unei intreprinderi... 43
2. 5. Implicarea controllingului in conducerea unei intreprinderi... 50

3. Instrumente de marketing-controlling... 55
3. 1. Instrumente generale de masurare a eficientei activitatii unei intreprinderi... 55
3. 1. 1. Indicatori ce masoara performanta intreprinderii... 56
3. 1. 2. Balanced score card... 60
3. 1. 3. Shareholder value, economic value added si discounted cash-flow... 62
3. 1. 4. Zero-based-budgeting... 64
3. 2. Elemente de controlling in mixul de marketing... 64
3. 2. 1. Controllingul in politica de produs... 65
3. 2. 1. 1. Metode cantitative de controlling in politica de produs... 65
3. 2. 1. 2. Metode calitative de controlling in politica de produs... 67
3. 2. 2. Controllingul in politica de pret... 72
3. 2. 2. 1. Analiza senzitivitatii pretului– instrument de optimizare a pretului... 73
3. 2. 2. 2. Metoda determinarii costurilor unui proces... 74
3. 2. 2. 3. Target costing (costul tintit)... 79
3. 2. 2. 4. Benchmarkingul costurilor... 84
3. 2. 2. 5. Metoda acoperirii costurilor... 86
3. 2. 3. Controllingul in politica de comunicare... 88
3. 2. 3. 1. Instrumente de masurare a eficientei comunicarii... 90
3. 2. 3. 2. Instrumente de masurare a efectelor comunicarii... 99
3. 2. 4. Controllingul in politica de distributie... 107
3. 2. 4. 1. Performanta si succesul canalelor de distributie... 108
3. 2. 4. 2. Controllingul proceselor de logistica... 113
3. 3. Metode de evaluare a clientilor... 115
3. 3. 1. Metode monetare de evaluare a clientilor... 117
3. 3. 2. Metode nemonetare de evaluare a clientilor... 124
3. 4. Pilonii marketing-controllingului intr-o intreprindere... 129

4. Implementarea unui sistem de marketing-controlling la Moda S. A.... 133
4. 1. Intreprinderea de confectii Moda S. A... 133
4. 1. 1. Momente in dezvoltarea intreprinderii... 134
4. 1. 2. Domenii de activitate... 135
4. 2. Crearea unui sistem de marketing-controlling la Moda S. A.... 138
4. 2. 1. Analiza SWOT– situatia actuala externa si interna... 139
4. 2. 2. Instrumente generale de masurare a performantei la Moda S. A.... 141
4. 2. 3. Controllingul clientilor la Moda S. A.... 145
4. 2. 4. Controllingul politicii de produs la Moda S. A.... 155
4. 2. 5. Controllingul politicii de pret la Moda S. A.... 168
4. 2. 6. Controllingul politicii de comunicare la Moda S. A.... 173
4. 2. 7. Controllingul politicii de distributie la Moda S. A.... 177
4. 2. 8. Recomandari strategice pentru Moda S. A.... 179

5. Marketing-controlling– prezent si perspective... 181

Bibliografie... 185
Index figuri... 195



An aparitie 2009
Nr. de pagini: 200
Format 17x24 cm

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2676 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.