Noua era antreprenoriala, Larry C. Farrell, Pior

PRP: 55,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 52,25 lei
Diferență: 2,75 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2013
Categoria: Bussines

Exprimă-ţi opinia!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Volumul prezinta interviuri si lectii ale celor mai mari antreprenori ai lumii. Include si diverse exercitii de la apreciatele seminare ale companiei Farrell, utilizate de peste 5 milioane de participanti.

 

Larry C. Farrell este presedintele societatii The Farrell Company, care se afla in topul firmelor de consultanta din intreaga lume in domeniul cercetarii si al educatiei antreprenoriale.

 

 

 Autor: Larry C. Farrell

 Nr. pagini: 471

 Coperta: Paperback

 Dimensiuni: 20. 5 cm x 14 cm

 An aparitie: 2013

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.1657 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.