Ozana Giusca, Cea mai scurta cale spre succesul in afaceri - 101 Tactici gratuite pentru dezvoltarea companiei tale
PRP: 50,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 42,50 lei
Diferență: 7,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ozana Giusca
Editura: INTEGRAL
Anul publicării: 2015
Alertă stoc
DESCRIERE
Aceasta carte este o colectie a Bunelor Practici pe care le-am vazut si invatat de-a lungul carierei mele de 18 ani in serviciile profesionale. Am aflat despre aceste tactici la seminarii, workshop-uri, conferinte, summit-uri si le-am incercat si testat pe clientii nostri. Daca stapanesti tacticile ce urmeaza, vei putea concura chiar cu companii multinationale, din topul Fortune 500, de la egal la egal. Si stii de ce? Pentru ca si eu folosesc exact aceleasi tactici pe care urmeaza sa le citesti in aceasta carte.
Fragment:
Pentru a Vinde un Produs, Trebuie Sa Creezi o Poveste
Oamenii cumpara anumite produse pentru ca au nevoie de ele, nu doar de dragul de a le avea. Consumatorul cumpara produsul pentru ca vrea sa aiba parte de presupusele beneficii pe care i le-ar oferi.
De aici putem sa tragem o concluzie importanta: axeaza-te pe calitatile produsului si nu pe pret. Desigur, pretul este o parte importanta din oferta, insa calitatea produsului este cea care ii va starni interesul cumparatorului.
Detaliile referitoare la produs nu sunt atat de interesante ca beneficiile sale, acestea din urma facandu-l pe consumator sa iti cumpere produsul.
Faptele doar arata, pe cand povestile vand. Imagineaza-ti ca in copilarie parintii tai ti-ar fi spus„dragonul este puternic, scoate flacari pe gura si mananca oameni.”
Te-ar fi interesat catusi de putin? Desigur ca nu. Acesta este motivul pentru care iti citeau povestea, pentru ca tu singur sa deduci toate informatiile mai sus prezentate.
In afaceri, povestea trebuie sa arate beneficiile de care au avut parte consumatorii produsului tau. Cu ajutorul acesteia potentialii clienti pot ajunge sa te cunoasca mai bine si sa prinda incredere in tine.
Folosind termeni simpli, cu care oamenii sunt obisnuiti, poti evita orice confuzie si le poti starni curiozitatea. Imagineaza-ti ca trebuie sa ii seduci, sa le dezvalui incet - incet toate placerile pe care li le va aduce produsul tau sau durerile de care ii va scapa.
Astfel de povesti nu vor lasa loc scepticismului si-l vor face pe client mult mai receptiv. Nu trebuie sa permiti prezenta unui argument contra, diferentiindu-te astfel de competitie.
Povestea pe care i-o transmiti viitorului tau client ar trebui sa il faca sa isi imagineze ca deja detine produsul tau si ca fara acesta s-ar simti frustrat, neajutorat.
Doar in momentul in care reusesti acest lucru, dorinta de a cumpara produsul va creste. Povestea trebuie sa lase loc imaginatiei, ca fiecare om sa se regaseasca in ea, sa-si poata proiecta in minte momentul in care el va detine produsul. In final, povestea este clientul.
Pe tot parcursul acestei carti iti voi povesti experiente din meseria mea de consiliere in afaceri. Motivul pentru care spun aceste povesti este de a imi sustine punctul de vedere, insa mai important, de a te face pe tine, ca cititor, sa ma percepi ca expert in domeniul meu.
Crezi ca am scris in carte„cat de desteapta sunt”? Nu. Ai putut sa deduci pana acum aceasta informatie si faptul ca te pot ajuta sa iti imbunatatesti afacerea? Eu sper ca da.
Am incercat si voi incerca sa fac asta cu ajutorul exemplului {povestea), in loc sa iti spun direct:„Buna, ma numesc Ozana. Sunt expert in domeniul intreprinderilor mici si te voi ajuta sa iti dezvolti afacerea intr-un...
DIN CUPRINS:
Cuvant inainte
Prefata
Povestea mea Introducere
Capitolul 1 - Crestere continua - Sistematizeaza-ti afacerea
Tactica #1 - Urmeaza un sistem
Capitolul 2 - Atrage mai multi clienti
Tactica #2 - Identifica cei mai buni clienti si atrage-i
Tactica #3 - Discuta cu factorii de decizie despre cumpararea produsului tau
Tactica #4 - Furnizeaza cea mai buna valoare pentru clientul tau
Tactica #5 - Uita de fluturasi. Inlocuieste-i cu Hartii de valoare
Tactica #6 - Studiaza-ti concurenta
Tactica #7 - Educa-ti clientii (Potentiali)...
Tactica #8 - Foloseste oferte combinate
Tactica #9 - Fa clientul sa se simta special
Tactica #10 - Foloseste feedback-ul clientului
Tactica #11- Pentru a vinde un produs, trebuie sa creezi o poveste
Tactica #12 - Considera-ti clientii ca parteneri in echipa ta de vanzari
Tactica #13 - Vinde si clientilor partenerului tau de afaceri
Tactica #14 - Tine legatura cu actualii si cu potentialii clienti
Tactica #15 - Devino consultantul actualilor si potentialilor clieiti
Tactica #16 - Scrie o carte...
Capitolul 3 - Creste-ti vanzarile
Nr. de pagini: 288
Anul aparitiei: 2015
Fragment:
Pentru a Vinde un Produs, Trebuie Sa Creezi o Poveste
Oamenii cumpara anumite produse pentru ca au nevoie de ele, nu doar de dragul de a le avea. Consumatorul cumpara produsul pentru ca vrea sa aiba parte de presupusele beneficii pe care i le-ar oferi.
De aici putem sa tragem o concluzie importanta: axeaza-te pe calitatile produsului si nu pe pret. Desigur, pretul este o parte importanta din oferta, insa calitatea produsului este cea care ii va starni interesul cumparatorului.
Detaliile referitoare la produs nu sunt atat de interesante ca beneficiile sale, acestea din urma facandu-l pe consumator sa iti cumpere produsul.
Faptele doar arata, pe cand povestile vand. Imagineaza-ti ca in copilarie parintii tai ti-ar fi spus„dragonul este puternic, scoate flacari pe gura si mananca oameni.”
Te-ar fi interesat catusi de putin? Desigur ca nu. Acesta este motivul pentru care iti citeau povestea, pentru ca tu singur sa deduci toate informatiile mai sus prezentate.
In afaceri, povestea trebuie sa arate beneficiile de care au avut parte consumatorii produsului tau. Cu ajutorul acesteia potentialii clienti pot ajunge sa te cunoasca mai bine si sa prinda incredere in tine.
Folosind termeni simpli, cu care oamenii sunt obisnuiti, poti evita orice confuzie si le poti starni curiozitatea. Imagineaza-ti ca trebuie sa ii seduci, sa le dezvalui incet - incet toate placerile pe care li le va aduce produsul tau sau durerile de care ii va scapa.
Astfel de povesti nu vor lasa loc scepticismului si-l vor face pe client mult mai receptiv. Nu trebuie sa permiti prezenta unui argument contra, diferentiindu-te astfel de competitie.
Povestea pe care i-o transmiti viitorului tau client ar trebui sa il faca sa isi imagineze ca deja detine produsul tau si ca fara acesta s-ar simti frustrat, neajutorat.
Doar in momentul in care reusesti acest lucru, dorinta de a cumpara produsul va creste. Povestea trebuie sa lase loc imaginatiei, ca fiecare om sa se regaseasca in ea, sa-si poata proiecta in minte momentul in care el va detine produsul. In final, povestea este clientul.
Pe tot parcursul acestei carti iti voi povesti experiente din meseria mea de consiliere in afaceri. Motivul pentru care spun aceste povesti este de a imi sustine punctul de vedere, insa mai important, de a te face pe tine, ca cititor, sa ma percepi ca expert in domeniul meu.
Crezi ca am scris in carte„cat de desteapta sunt”? Nu. Ai putut sa deduci pana acum aceasta informatie si faptul ca te pot ajuta sa iti imbunatatesti afacerea? Eu sper ca da.
Am incercat si voi incerca sa fac asta cu ajutorul exemplului {povestea), in loc sa iti spun direct:„Buna, ma numesc Ozana. Sunt expert in domeniul intreprinderilor mici si te voi ajuta sa iti dezvolti afacerea intr-un...
DIN CUPRINS:
Cuvant inainte
Prefata
Povestea mea Introducere
Capitolul 1 - Crestere continua - Sistematizeaza-ti afacerea
Tactica #1 - Urmeaza un sistem
Capitolul 2 - Atrage mai multi clienti
Tactica #2 - Identifica cei mai buni clienti si atrage-i
Tactica #3 - Discuta cu factorii de decizie despre cumpararea produsului tau
Tactica #4 - Furnizeaza cea mai buna valoare pentru clientul tau
Tactica #5 - Uita de fluturasi. Inlocuieste-i cu Hartii de valoare
Tactica #6 - Studiaza-ti concurenta
Tactica #7 - Educa-ti clientii (Potentiali)...
Tactica #8 - Foloseste oferte combinate
Tactica #9 - Fa clientul sa se simta special
Tactica #10 - Foloseste feedback-ul clientului
Tactica #11- Pentru a vinde un produs, trebuie sa creezi o poveste
Tactica #12 - Considera-ti clientii ca parteneri in echipa ta de vanzari
Tactica #13 - Vinde si clientilor partenerului tau de afaceri
Tactica #14 - Tine legatura cu actualii si cu potentialii clienti
Tactica #15 - Devino consultantul actualilor si potentialilor clieiti
Tactica #16 - Scrie o carte...
Capitolul 3 - Creste-ti vanzarile
Nr. de pagini: 288
Anul aparitiei: 2015
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR