POO cu Visual Basic.Net si Visual C#.Net

PRP: 64,30 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 52,73 lei
Diferență: 11,57 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 320 pagini+1CD

DESCRIERE

Despre carte

Creatorii de aplicatii Microsoft Visual Basic revendica de multa vreme suport complet pentru programare orientata spre obiecte. Microsoft Visual Basic .NET cuprinde toate caracteristicile unui limbaj orientat spre obiecte. In plus, intregul Microsoft .NET Framework, care include suport de dezvoltare pentru aplicatii Microsoft Windows, aplicatii Web, servicii Web, grafica si acces la date, este conceput conform principiilor programarii orientate spre obiecte. Programatorii care stapanesc foarte bine aceste principii vor fi cei mai puternici programatori .NET.

O alta noutate este C#, un limbaj bazat pe C care ofera programatorilor posibilitatea de a dezvolta aplicatii cu .NET Framework. O parte din aplicatiile C, Java si C++ se vor orienta catre C# pentru a profita de caracteristicile .NET. De asemenea, programatorii Visual Basic care doresc sa invete un limbaj de tipul C pot trece la C#. Atat Visual Basic .NET, cat si C# permit programarea orientata spre obiecte cu .NET Framework. Indiferent ce limbaj alegeti pentru aplicatiile pe care le creati, capacitatea de a citi programe scrise in alte limbaje va dubla accesul dumneavoastra la documentatia Microsoft Visual Studio, cartile .NET, articolele din reviste si alte resurse destinate programatorilor.

Rolul acestei carti este de a va invata elementele fundamentale ale programarii orientate spre obiecte. O puteti folosi daca aveti cunostinte elementare de Visual Basic 6, Visual Basic .NET, Visual C# sau un alt limbaj de programare Windows.

Pentru exercitiile din carte, se presupune ca stiti deja sa efectuati urmatoarele operatii:

Sa creati un nou proiect Windows Application, sa-l construiti si sa-l executati.

Sa adaugati controale Windows Forms intr-un formular Windows.

Sa creati o metoda care raspunde evenimentului Click al unui control Button.

Sa creati o metoda simpla (numita Sub sau Function in Visual Basic .NET)

Sa declarati si sa utilizati variabile.

Folositi urmatorul tabel pentru a afla punctul de la care porniti in explorarea acestei carti:

Daca


Parcurgeti etapele urmatoare

Sunteti incepator in programarea orientata spre obiecte


Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.

Treceti la VB .NET
de la Visual Basic 6.


Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte in Visual Basic .NET. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.

Treceti la VB .NET
de la un alt limbaj
de programare orientat spre obiecte


Cititi capitolul 1 pentru a invata sintaxa de baza a proprietatilor si metodelor.

Cititi sectiunile Referinta rapida de la sfarsitul capitolelor pentru informatii despre anumite blocuri constructive ale claselor.

Consultati cartea dupa ce ati parcurs exercitiile.


Folositi indexul sau cuprinsul pentru a gasi informatii despre un anumit subiect.

Cititi Referintele rapide de la sfarsitul fiecarui capitol pentru o scurta trecere in revista a sintaxei si tehnicilor prezentate in capitolul respectiv.











Cuprins

Introducere

Capitolul 1 Scrierea primului program orientat spre obiecte

Read Books: primul dumneavoastra program orientat spre obiecte

Utilizarea Class View

Crearea programului ReadBooks

Capitolul 2 Crearea instantelor de clase cu ajutorul constructorilor

Constructori

Programul de citire a cartilor: o alta implementare

Tipuri referinta si tipuri valoare

Sa intelegem declaratiile tablourilor

Capitolul 3 Crearea de campuri si proprietati

Considerente privind proiectarea proprietatilor

Analiza codului: o sumedenie de proprietati

Analiza codului: utilizarea elementelor de indexare si a proprietatilor prestabilite

Capitolul 4 Lucrul cu metode

Un pachet de carti de joc

Capitolul 5 Utilizarea mostenirii pentru a crea clase specializate

Mostenirea: vedere de ansamblu

BankAccount: un exemplu simplu

Derivarea unui control: clasa RoundButton

Capitolul 6 Proiectarea claselor de baza drept clase abstracte

Clase abstracte

Din nou despre clasa BankAccount

O clasa colectie tipizata

Capitolul 7 Raspunsul la modificari folosind evenimente si exceptii

Foc! O aplicatie controlata prin evenimente

Configurarea metodelor evenimentelor fara a utiliza Form Designer

Exceptii - atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie

Capitolul 8 Asamblarea unui proiect, inclusiv componentele

Jocul Memory

Biblioteca de clase a jocului

Aplicatia Memory

Capitolul 9 Furnizarea de servicii cu ajutorul interfetelor

O interfata IMoveable

Interfete .NET Framework

Alte doua intrebuintari ale interfetelor

Capitolul 10 Utilizarea claselor in mod intersanjabil prin intermediul polimorfismului

Crearea unei texturi

Proiectarea aplicatiei Pattern Maker

Clasele de baza

Clasele derivate

Interfata cu utilizatorul

Capitolul 11 Utilizarea membrilor partajati si statici

Membri partajati si statici

Un punct mai interesant

O clasa Card mai eficienta

Sablonul Singleton

Consideratii privind proiectarea

Capitolul 12 Supraincarcarea operatorilor cu Visual C#

O scurta lectie despre vectori

O aplicatie in care se foloseste algebra vectorilor

Capitolul 13 Salvarea datelor instantelor

Serializarea

Seturi de date

Capitolul 14 Reducerea complexitatii prin proiectare

Reguli generale de proiectare a aplicatiilor .NET

Remodelarea

Sabloane de proiectare

Index

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1998 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.