POO cu Visual Basic.Net si Visual C#.Net
PRP: 64,30 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 52,73 lei
Diferență: 11,57 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Robin Reynolds Haertle
Editura: TEORA
Pagini: 320 pagini+1CD
DESCRIERE
Despre carte
Creatorii de aplicatii Microsoft Visual Basic revendica de multa vreme suport complet pentru programare orientata spre obiecte. Microsoft Visual Basic .NET cuprinde toate caracteristicile unui limbaj orientat spre obiecte. In plus, intregul Microsoft .NET Framework, care include suport de dezvoltare pentru aplicatii Microsoft Windows, aplicatii Web, servicii Web, grafica si acces la date, este conceput conform principiilor programarii orientate spre obiecte. Programatorii care stapanesc foarte bine aceste principii vor fi cei mai puternici programatori .NET.
O alta noutate este C#, un limbaj bazat pe C care ofera programatorilor posibilitatea de a dezvolta aplicatii cu .NET Framework. O parte din aplicatiile C, Java si C++ se vor orienta catre C# pentru a profita de caracteristicile .NET. De asemenea, programatorii Visual Basic care doresc sa invete un limbaj de tipul C pot trece la C#. Atat Visual Basic .NET, cat si C# permit programarea orientata spre obiecte cu .NET Framework. Indiferent ce limbaj alegeti pentru aplicatiile pe care le creati, capacitatea de a citi programe scrise in alte limbaje va dubla accesul dumneavoastra la documentatia Microsoft Visual Studio, cartile .NET, articolele din reviste si alte resurse destinate programatorilor.
Rolul acestei carti este de a va invata elementele fundamentale ale programarii orientate spre obiecte. O puteti folosi daca aveti cunostinte elementare de Visual Basic 6, Visual Basic .NET, Visual C# sau un alt limbaj de programare Windows.
Pentru exercitiile din carte, se presupune ca stiti deja sa efectuati urmatoarele operatii:
Sa creati un nou proiect Windows Application, sa-l construiti si sa-l executati.
Sa adaugati controale Windows Forms intr-un formular Windows.
Sa creati o metoda care raspunde evenimentului Click al unui control Button.
Sa creati o metoda simpla (numita Sub sau Function in Visual Basic .NET)
Sa declarati si sa utilizati variabile.
Folositi urmatorul tabel pentru a afla punctul de la care porniti in explorarea acestei carti:
Daca
Parcurgeti etapele urmatoare
Sunteti incepator in programarea orientata spre obiecte
Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.
Treceti la VB .NET
de la Visual Basic 6.
Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte in Visual Basic .NET. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.
Treceti la VB .NET
de la un alt limbaj
de programare orientat spre obiecte
Cititi capitolul 1 pentru a invata sintaxa de baza a proprietatilor si metodelor.
Cititi sectiunile Referinta rapida de la sfarsitul capitolelor pentru informatii despre anumite blocuri constructive ale claselor.
Consultati cartea dupa ce ati parcurs exercitiile.
Folositi indexul sau cuprinsul pentru a gasi informatii despre un anumit subiect.
Cititi Referintele rapide de la sfarsitul fiecarui capitol pentru o scurta trecere in revista a sintaxei si tehnicilor prezentate in capitolul respectiv.
Cuprins
Introducere
Capitolul 1 Scrierea primului program orientat spre obiecte
Read Books: primul dumneavoastra program orientat spre obiecte
Utilizarea Class View
Crearea programului ReadBooks
Capitolul 2 Crearea instantelor de clase cu ajutorul constructorilor
Constructori
Programul de citire a cartilor: o alta implementare
Tipuri referinta si tipuri valoare
Sa intelegem declaratiile tablourilor
Capitolul 3 Crearea de campuri si proprietati
Considerente privind proiectarea proprietatilor
Analiza codului: o sumedenie de proprietati
Analiza codului: utilizarea elementelor de indexare si a proprietatilor prestabilite
Capitolul 4 Lucrul cu metode
Un pachet de carti de joc
Capitolul 5 Utilizarea mostenirii pentru a crea clase specializate
Mostenirea: vedere de ansamblu
BankAccount: un exemplu simplu
Derivarea unui control: clasa RoundButton
Capitolul 6 Proiectarea claselor de baza drept clase abstracte
Clase abstracte
Din nou despre clasa BankAccount
O clasa colectie tipizata
Capitolul 7 Raspunsul la modificari folosind evenimente si exceptii
Foc! O aplicatie controlata prin evenimente
Configurarea metodelor evenimentelor fara a utiliza Form Designer
Exceptii - atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie
Capitolul 8 Asamblarea unui proiect, inclusiv componentele
Jocul Memory
Biblioteca de clase a jocului
Aplicatia Memory
Capitolul 9 Furnizarea de servicii cu ajutorul interfetelor
O interfata IMoveable
Interfete .NET Framework
Alte doua intrebuintari ale interfetelor
Capitolul 10 Utilizarea claselor in mod intersanjabil prin intermediul polimorfismului
Crearea unei texturi
Proiectarea aplicatiei Pattern Maker
Clasele de baza
Clasele derivate
Interfata cu utilizatorul
Capitolul 11 Utilizarea membrilor partajati si statici
Membri partajati si statici
Un punct mai interesant
O clasa Card mai eficienta
Sablonul Singleton
Consideratii privind proiectarea
Capitolul 12 Supraincarcarea operatorilor cu Visual C#
O scurta lectie despre vectori
O aplicatie in care se foloseste algebra vectorilor
Capitolul 13 Salvarea datelor instantelor
Serializarea
Seturi de date
Capitolul 14 Reducerea complexitatii prin proiectare
Reguli generale de proiectare a aplicatiilor .NET
Remodelarea
Sabloane de proiectare
Index
Creatorii de aplicatii Microsoft Visual Basic revendica de multa vreme suport complet pentru programare orientata spre obiecte. Microsoft Visual Basic .NET cuprinde toate caracteristicile unui limbaj orientat spre obiecte. In plus, intregul Microsoft .NET Framework, care include suport de dezvoltare pentru aplicatii Microsoft Windows, aplicatii Web, servicii Web, grafica si acces la date, este conceput conform principiilor programarii orientate spre obiecte. Programatorii care stapanesc foarte bine aceste principii vor fi cei mai puternici programatori .NET.
O alta noutate este C#, un limbaj bazat pe C care ofera programatorilor posibilitatea de a dezvolta aplicatii cu .NET Framework. O parte din aplicatiile C, Java si C++ se vor orienta catre C# pentru a profita de caracteristicile .NET. De asemenea, programatorii Visual Basic care doresc sa invete un limbaj de tipul C pot trece la C#. Atat Visual Basic .NET, cat si C# permit programarea orientata spre obiecte cu .NET Framework. Indiferent ce limbaj alegeti pentru aplicatiile pe care le creati, capacitatea de a citi programe scrise in alte limbaje va dubla accesul dumneavoastra la documentatia Microsoft Visual Studio, cartile .NET, articolele din reviste si alte resurse destinate programatorilor.
Rolul acestei carti este de a va invata elementele fundamentale ale programarii orientate spre obiecte. O puteti folosi daca aveti cunostinte elementare de Visual Basic 6, Visual Basic .NET, Visual C# sau un alt limbaj de programare Windows.
Pentru exercitiile din carte, se presupune ca stiti deja sa efectuati urmatoarele operatii:
Sa creati un nou proiect Windows Application, sa-l construiti si sa-l executati.
Sa adaugati controale Windows Forms intr-un formular Windows.
Sa creati o metoda care raspunde evenimentului Click al unui control Button.
Sa creati o metoda simpla (numita Sub sau Function in Visual Basic .NET)
Sa declarati si sa utilizati variabile.
Folositi urmatorul tabel pentru a afla punctul de la care porniti in explorarea acestei carti:
Daca
Parcurgeti etapele urmatoare
Sunteti incepator in programarea orientata spre obiecte
Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.
Treceti la VB .NET
de la Visual Basic 6.
Cititi capitolele in mod secvential pentru o prezentare completa a programarii orientate spre obiecte in Visual Basic .NET. Capitolele de la 1 la 7, 9 si 11 sunt axate pe modul de functionare a programarii orientate spre obiecte, iar celelalte capitole prezinta conceptele intr-un mod mai detaliat.
Treceti la VB .NET
de la un alt limbaj
de programare orientat spre obiecte
Cititi capitolul 1 pentru a invata sintaxa de baza a proprietatilor si metodelor.
Cititi sectiunile Referinta rapida de la sfarsitul capitolelor pentru informatii despre anumite blocuri constructive ale claselor.
Consultati cartea dupa ce ati parcurs exercitiile.
Folositi indexul sau cuprinsul pentru a gasi informatii despre un anumit subiect.
Cititi Referintele rapide de la sfarsitul fiecarui capitol pentru o scurta trecere in revista a sintaxei si tehnicilor prezentate in capitolul respectiv.
Cuprins
Introducere
Capitolul 1 Scrierea primului program orientat spre obiecte
Read Books: primul dumneavoastra program orientat spre obiecte
Utilizarea Class View
Crearea programului ReadBooks
Capitolul 2 Crearea instantelor de clase cu ajutorul constructorilor
Constructori
Programul de citire a cartilor: o alta implementare
Tipuri referinta si tipuri valoare
Sa intelegem declaratiile tablourilor
Capitolul 3 Crearea de campuri si proprietati
Considerente privind proiectarea proprietatilor
Analiza codului: o sumedenie de proprietati
Analiza codului: utilizarea elementelor de indexare si a proprietatilor prestabilite
Capitolul 4 Lucrul cu metode
Un pachet de carti de joc
Capitolul 5 Utilizarea mostenirii pentru a crea clase specializate
Mostenirea: vedere de ansamblu
BankAccount: un exemplu simplu
Derivarea unui control: clasa RoundButton
Capitolul 6 Proiectarea claselor de baza drept clase abstracte
Clase abstracte
Din nou despre clasa BankAccount
O clasa colectie tipizata
Capitolul 7 Raspunsul la modificari folosind evenimente si exceptii
Foc! O aplicatie controlata prin evenimente
Configurarea metodelor evenimentelor fara a utiliza Form Designer
Exceptii - atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie
Capitolul 8 Asamblarea unui proiect, inclusiv componentele
Jocul Memory
Biblioteca de clase a jocului
Aplicatia Memory
Capitolul 9 Furnizarea de servicii cu ajutorul interfetelor
O interfata IMoveable
Interfete .NET Framework
Alte doua intrebuintari ale interfetelor
Capitolul 10 Utilizarea claselor in mod intersanjabil prin intermediul polimorfismului
Crearea unei texturi
Proiectarea aplicatiei Pattern Maker
Clasele de baza
Clasele derivate
Interfata cu utilizatorul
Capitolul 11 Utilizarea membrilor partajati si statici
Membri partajati si statici
Un punct mai interesant
O clasa Card mai eficienta
Sablonul Singleton
Consideratii privind proiectarea
Capitolul 12 Supraincarcarea operatorilor cu Visual C#
O scurta lectie despre vectori
O aplicatie in care se foloseste algebra vectorilor
Capitolul 13 Salvarea datelor instantelor
Serializarea
Seturi de date
Capitolul 14 Reducerea complexitatii prin proiectare
Reguli generale de proiectare a aplicatiilor .NET
Remodelarea
Sabloane de proiectare
Index
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Cărţi noi
-- 35,00 lei
- 36,00 lei
Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR