Psihologia Educatiei pentru domeniul artelor plastice
PRP: 65,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 42,25 lei
Diferență: 22,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Marioara Petcu
Editura: ALBASTRA
Anul publicării: 2009
Alertă stoc
DESCRIERE
In devenirea creatoare a tinerilor, in cadrele proteguitoare si totodata stimulator modelatoare ale educatiei, interventiile formative se centreaza pe langa acumularile de experienta, pe perfectionarea valentelor creatoare, in respectul pentru personalitatea si identitatea mobila a lor. Lumea artei, unde se construiesc si se modeleaza talente, are ca unul din importantii vectori ai structurarii sale implicarea valorica profund competitiva. Competitia, cu toate determinarile sale, o regasim la Eul artistic constituit in talent, dar si in germenele din Eul in formare, o intalnim in exigentele pe care artistul si le construieste in propriile proiectii aspirationale. Si este firesc intr-o asemenea profunda raportare valorica si competitiva, sa se modeleze prin atitudini, perseverenta si multa motivatie pozitiva, realizari si competente artistice, reale talente.
Cuprins:
1. DIMENSIUNI ALE PSIHOLOGIEI EDUCATIEI
1. 1. Obiectul si importanta psihologiei educatiei
1. 2. Interactiunea ereditate - mediu - educatie
1. 2. 1. Influenta factorilor ereditari
1. 2. 2. Influenta factorilor de mediu
1. 2. 3. Influenta educatiei
1. 2. 4. Importata educatiei estetice in domeniul artelor plastice
2. METODE DE CUNOASTERE A ELEVILOR
2. 1. Directii si stadii de dezvoltare ale metodologiei didactice
2. 1. 1. Caracterul deschis si dinamic al metodologiei
2. 1. 2. Diversificarea metodologiei didactice
2. 1. 3. Amplificarea contributiei metodelor la formarea personalitatii elevilor
2. 1. 4. Accentuarea caracterului practic aplicativ al activitatilor scolare
2. 1. 5. Reevaluarea "metodelor traditionale”
2. 2. Clasificari in metodologia didactica
2. 3. Tipuri de metode de cunoastere a elevilor si aplicarea lor in domeniul artelor plastice
2. 3. 1. Observatia
2. 3. 2. Convorbirea
2. 3. 3. Experimentul
2. 3. 4. Chestionarul
2. 3. 5. Metoda analizei produselor activitatii
2. 3. 5. 1. Portofoliul
2. 3. 5. 2. Metoda autoevaluarii
2. 3. 6. Metoda analizei de caz
2. 3. 7. Metoda testelor
2. 3. 8. Metoda sociometrica
2. 3. 9. Fisa psihopedagogica
3. DIMENSIUNI PSIHOLOGICE ALE INVATARII IN ACTUL EDUCATIONAL
3. 1. Teorii ale invatarii
3. 2. Modelul interactionist al invatarii
3. 2. 1. Etapa activitatii motivationale si a pregatirii pentru invatare
3. 2. 2. Scopul invatarii
3. 2. 3. Modelul acceptor si parametrii de control
3. 2. 4. Planul de actiune
3. 2. 5. Invatarea propriu-zisa
3. 2. 6. Aferentatii inverse si de autocontrol
3. 3. Formele invatarii
3. 4. Comunicarea didactica
3. 4. 1. Caracteristicile comunicarii didactice
3. 4. 1. 1. Dimensiunea explicativa a discursului didactic
3. 4. 1. 2. Structurarea comunicarii didactice
3. 4. 1. 3. Rolul activ al profesorului
3. 4. 1. 4. Pericolul transferarii autoritatii de statut
3. 4. 1. 5. Combinarea formelor orale si scrise
3. 4. 1. 6. Personalizarea comunicarii
3. 4. 2. Retroactiuni ale comunicarii didactice
4. MECANISMELE MOTIVATIONALE DE ENERGIZARE SI DIRECTIONARE A COMPORTAMENTULUI
4. 1. Natura motivelor conduitei umane
4. 2. Tipuri de motivatie
4. 2. 1. Motivatia cognitiva a elevului
4. 2. 1. 1. Curiozitatea epistemica
4. 2. 1. 2. Disonanta cognitiva
4. 2. 2. Motivele actiunii personale
4. 2. 2. 1. Atribuirea
4. 2. 2. 2. Locul controlului (locus of control)
4. 2. 2. 3. Constiinta propriei eficiente
4. 2. 2. 4. Tendinte de aparare – frica
4. 2. 3. Motivele afilierii
4. 2. 3. 1. Motivatia erotica
4. 2. 3. 2. Agresivitatea
4. 2. 3. 2. 1. Determinante cauzale ale agresivitatii la elevi
4. 2. 3. 2. 2. Unele cai de reducere a agresivitatii la tineri
4. 2. 3. 3. Conflictele
4. 2. 3. 4. Frustrarea
4. 2. 3. 5. Mecanismele de aparare
4. 3. Mecanismele trasarii scopurilor-nivel de aspiratie si expectanta
5. MECANISMELE PROCESELOR EMOTIONALE CA REACTII DIFERENTIATE IN MANIFESTARI EXPRESIVE, FIZIOLOGICE SI SUBIECTIVE
5. 1. Teoriile emotiilor
5. 2. Tipuri de emotii
5. 3. Conditiile declansarii emotiilor
5. 4. Manifestarile emotiei
5. 4. 1. Manifestari fiziologice
5. 4. 2. Manifestari comportamentale expresive
5. 4. 3. Trairea subiectiva in emotie
5. 4. 4. Stari emotionale pozitive; cunoasterea si cultivarea lor in activitatea didactica
6. MECANISMELE PERSONALITATII - VALENTA INTEGRATORE A PSIHICULUI
6. 1. Teorii ale personalitatii
6. 1. 1. Abordarea psihanalitica a personalitatii
6. 1. 2. Modelul trasaturilor in structurarea personalitatii
6. 1. 3. Modelul factorial in abordarea personalitatii
6. 1. 4. Teorii umaniste ale personalitatii
6. 1. 5. Teoria constructelor personale
6. 1. 6. Abordarea eclectica a personalitatii
6. 2. Inteligenta
6. 2. 1. Teorii ale inteligentei
6. 2. 2. Directii de testare a inteligentei
6. 3. Temperamentul
6. 3. 1. Caracterizare generala
6. 3. 2. Clasificarea temperamentelor
6. 3. 2. 1. Tipologiile morfologice sau bioconstitutionale
6. 3. 2. 2. Tipologiile fiziologice si psihofiziologice
6. 3. 2. 3. Tipologiile psihologice
6. 4. Metode de diagnoza personalitatii
6. 4. 1. Metode prestiintifice de diagnoza personalitatii
6. 4. 1. 1. Astrologia
6. 4. 1. 2. Tehnica bioritmurilor
6. 4. 1. 3. Chiromantia
6. 4. 1. 4. Frenologia
6. 4. 2. Tehnici de psiho-diagnoza structurii si dinamicii socio-afective a personalitatii
6. 4. 2. 1. Testul Rorschach
6. 4. 2. 2. Testul Holtzman
6. 4. 2. 3. Testul de personalitate Cattel (16P. F.)
6. 4. 2. 4. Inventarul de personalitate Eysenck (E. P. I)
6. 4. 2. 5. Testul de perceptie tematica (T. A. T)
7. IMAGINATIA SI CREATIVITATEA. IMPULSIONAREA CREATIVITATII IN INVATAMANTUL ARTELOR PLASTICE
7. 1. Caracteristicile creativitatii
7. 2. Rolul si factorii creativitatii
7. 3. Fazele procesului de creatie
7. 4. Procedee imaginative
7. 5. Premisele comportamentului creativ
7. 5. 1. Factori stimulativi ai creativitatii
7. 5. 1. 1. Securitatea psihica
7. 5. 1. 2. Libertatea psihica
7. 5. 2. Factori inhibitivi ai creativitatii
7. 5. 3. Metode de combatere a blocajelor creative
7. 6. Unele complexe ale personalitatii si implicatiile lor in creativitate
7. 7. Metode pentru stimularea creativitatii
7. 8. Dezvoltarea creativitatii in invatamant
8. EDUCATIA COPIILOR SUPRADOTATI
8. 1. Determinari ale conceptului de supradotare
8. 1. 1. Definitia supradotarii
8. 1. 2. Identificarea copiilor supradotati
8. 1. 3. Educatia si structura curriculara
8. 2. Metodologiile de aplicare a legii privind educatia tinerilor supradotati, capabili de performanta inalta
8. 2. 1. Programul ”Gifted Education”
8. 2. 2. Identificarea tinerilor cu capacitate inalta
8. 2. 3. Identificarea personalului didactic
8. 2. 4. Programele de accelerare a activitatii potentialilor copii supradotati
8. 2. 4. 1. Predarea in centrele de gifted education
8. 2. 4. 2. Scoli alternative pentru copii gifted - Programul "enrichment”
8. 2. 5. Procesul dezvoltarii personale si procesul life long learning
8. 2. 5. 1. Motivatia si antrenarea capacitatii de a atinge scopurile propuse
8. 2. 5. 2. Gandirea creativa divergenta
8. 2. 5. 3. Dezvoltarea emotionala a copiilor gifted
8. 2. 6. Cercetarea in gifted education
8. 2. 6. 1. Programe de cercetare vizand supradotarea la varste timpurii
8. 2. 6. 2. Programe diferentiate
8. 2. 6. 3. Copiii supradotati cu dificultati de invatare
8. 2. 5. 4. Educatia pentru societate
8. 3. Copiii supradotati si dezvoltarea asincrona
8. 4. Copii supradotati si mediul socio-familial
8. 5. Mituri despre copiii supradotati
9. SOCIALIZAREA MORALA SI INTEGRAREA SOCIALA - DEZIDERATE MAJORE ALE EDUCATIEI JUVENILE
9. 1. Socializarea morala si integrarea sociala
9. 1. 1. Caracteristicile socializarii
9. 1. 2. Factorii de socializare morala in perioada juvenila
9. 1. 3. Integrarea sociala in educatia juvenila
9. 2. Delincveta juvenila - forma a comportamentului deviant
9. 3. Disfunctiile constiintei morale si etiologia delincventei juvenile
9. 3. 1. Semnificatia moralitatii juvenile in actele antisociale ale tinerilor
9. 3. 2. Tehnici de descifrarea moralitatii tinerilor
9. 3. 3. Etiologia psihosociala a delincventei juvenile
9. 3. 3. 1. Disfunctionalitati familiale - sursa a delincventei juvenile
9. 3. 3. 2. Influenta inadaptarii scolare asupra delincventei
9. 3. 3. 3. Influenta grupurilor delictogene - factor de delincventa
9. 4. Interventii psiho-sociale vizand profilaxia si resocializarea delincventilor minori
9. 4. 1. Tehnici de predictie a comportamentelor antisociale
9. 4. 2. Resocializarea delincventilor minori
9. 4. 2. 1. Directii psiho-sociale ale procesului de reeducare
9. 4. 2. 2. Cadrul institutional si directii de resocializare a tinerilor
A. ANEXE - PROBE INTERACTIVE
ANEXA nr. I - Metode si tehnici interactive
B. ANEXE - TESTE DE REACTIVITATE PREPONDERENT RATIONALA SAU AFECTIVA
ANEXA nr. II - Testul proverbelor
ANEXA nr. III - Chestionar de preferinte actionale
C. ANEXE - PROBE DE DESCIFRAREA SI STIMULAREA CREATIVITATII
ANEXA nr. IV - Testul Torrance de gandire creativa
ANEXA nr. V - Scala de evaluare cu ancore comportamentale a creativitatii - o metoda de interevaluare -
ANEXA nr. VI - Tehnici de stimulare a creativitatii elevilor din invatamantul primar
ANEXA nr. VII - Chestionar de atitudini creative
ANEXA nr. VIII - Stiluri de personalitate creatoare
ANEXA nr. IX - Stimularea gradului de activism
ANEXA nr. X - Eliminarea obstacolelor
ANEXA nr. XI - Lista cu lucrurile care ne sacaie
ANEXA nr. XII - Reveria creativa
ANEXA nr. XIII - Exercitiu pentru activarea imaginatiei
ANEXA nr. XIV - Creativitatea si controlul mintii
ANEXA nr. XV - Frazele care paralizeaza creativitatea
ANEXA nr. XVI - Devizele omului creativ
ANEXA nr. XVII - Ghid de creativitate artistica
D. ANEXE - EDUCATIA COPIILOR SUPRADOTATI
ANEXA nr. XVIII - Legea Educatiei Tinerilor Supradotati
ANEXA nr. XIX - Chestionar pentru parintii cu copii supradotati
E. ANEXE - PRODUCTII REZULTATE PRIN TEHNICILE DE STIMULARE A CREATIVITATII
ANEXA nr. XX - Procedee imaginative
ANEXA NR. XXI - Sigla personala
ANEXA NR. XXII - Testul arborelui
ANEXA NR. XXIII - Testul Torrance
ANEXA NR. XXIV - Transpozitii expresive
ANEXA NR. XXV – Transpozitie ”Legenda Cocorilor-Hirosima”
Anul aparitiei: 2009
Nr. de pagini: 438
Cuprins:
1. DIMENSIUNI ALE PSIHOLOGIEI EDUCATIEI
1. 1. Obiectul si importanta psihologiei educatiei
1. 2. Interactiunea ereditate - mediu - educatie
1. 2. 1. Influenta factorilor ereditari
1. 2. 2. Influenta factorilor de mediu
1. 2. 3. Influenta educatiei
1. 2. 4. Importata educatiei estetice in domeniul artelor plastice
2. METODE DE CUNOASTERE A ELEVILOR
2. 1. Directii si stadii de dezvoltare ale metodologiei didactice
2. 1. 1. Caracterul deschis si dinamic al metodologiei
2. 1. 2. Diversificarea metodologiei didactice
2. 1. 3. Amplificarea contributiei metodelor la formarea personalitatii elevilor
2. 1. 4. Accentuarea caracterului practic aplicativ al activitatilor scolare
2. 1. 5. Reevaluarea "metodelor traditionale”
2. 2. Clasificari in metodologia didactica
2. 3. Tipuri de metode de cunoastere a elevilor si aplicarea lor in domeniul artelor plastice
2. 3. 1. Observatia
2. 3. 2. Convorbirea
2. 3. 3. Experimentul
2. 3. 4. Chestionarul
2. 3. 5. Metoda analizei produselor activitatii
2. 3. 5. 1. Portofoliul
2. 3. 5. 2. Metoda autoevaluarii
2. 3. 6. Metoda analizei de caz
2. 3. 7. Metoda testelor
2. 3. 8. Metoda sociometrica
2. 3. 9. Fisa psihopedagogica
3. DIMENSIUNI PSIHOLOGICE ALE INVATARII IN ACTUL EDUCATIONAL
3. 1. Teorii ale invatarii
3. 2. Modelul interactionist al invatarii
3. 2. 1. Etapa activitatii motivationale si a pregatirii pentru invatare
3. 2. 2. Scopul invatarii
3. 2. 3. Modelul acceptor si parametrii de control
3. 2. 4. Planul de actiune
3. 2. 5. Invatarea propriu-zisa
3. 2. 6. Aferentatii inverse si de autocontrol
3. 3. Formele invatarii
3. 4. Comunicarea didactica
3. 4. 1. Caracteristicile comunicarii didactice
3. 4. 1. 1. Dimensiunea explicativa a discursului didactic
3. 4. 1. 2. Structurarea comunicarii didactice
3. 4. 1. 3. Rolul activ al profesorului
3. 4. 1. 4. Pericolul transferarii autoritatii de statut
3. 4. 1. 5. Combinarea formelor orale si scrise
3. 4. 1. 6. Personalizarea comunicarii
3. 4. 2. Retroactiuni ale comunicarii didactice
4. MECANISMELE MOTIVATIONALE DE ENERGIZARE SI DIRECTIONARE A COMPORTAMENTULUI
4. 1. Natura motivelor conduitei umane
4. 2. Tipuri de motivatie
4. 2. 1. Motivatia cognitiva a elevului
4. 2. 1. 1. Curiozitatea epistemica
4. 2. 1. 2. Disonanta cognitiva
4. 2. 2. Motivele actiunii personale
4. 2. 2. 1. Atribuirea
4. 2. 2. 2. Locul controlului (locus of control)
4. 2. 2. 3. Constiinta propriei eficiente
4. 2. 2. 4. Tendinte de aparare – frica
4. 2. 3. Motivele afilierii
4. 2. 3. 1. Motivatia erotica
4. 2. 3. 2. Agresivitatea
4. 2. 3. 2. 1. Determinante cauzale ale agresivitatii la elevi
4. 2. 3. 2. 2. Unele cai de reducere a agresivitatii la tineri
4. 2. 3. 3. Conflictele
4. 2. 3. 4. Frustrarea
4. 2. 3. 5. Mecanismele de aparare
4. 3. Mecanismele trasarii scopurilor-nivel de aspiratie si expectanta
5. MECANISMELE PROCESELOR EMOTIONALE CA REACTII DIFERENTIATE IN MANIFESTARI EXPRESIVE, FIZIOLOGICE SI SUBIECTIVE
5. 1. Teoriile emotiilor
5. 2. Tipuri de emotii
5. 3. Conditiile declansarii emotiilor
5. 4. Manifestarile emotiei
5. 4. 1. Manifestari fiziologice
5. 4. 2. Manifestari comportamentale expresive
5. 4. 3. Trairea subiectiva in emotie
5. 4. 4. Stari emotionale pozitive; cunoasterea si cultivarea lor in activitatea didactica
6. MECANISMELE PERSONALITATII - VALENTA INTEGRATORE A PSIHICULUI
6. 1. Teorii ale personalitatii
6. 1. 1. Abordarea psihanalitica a personalitatii
6. 1. 2. Modelul trasaturilor in structurarea personalitatii
6. 1. 3. Modelul factorial in abordarea personalitatii
6. 1. 4. Teorii umaniste ale personalitatii
6. 1. 5. Teoria constructelor personale
6. 1. 6. Abordarea eclectica a personalitatii
6. 2. Inteligenta
6. 2. 1. Teorii ale inteligentei
6. 2. 2. Directii de testare a inteligentei
6. 3. Temperamentul
6. 3. 1. Caracterizare generala
6. 3. 2. Clasificarea temperamentelor
6. 3. 2. 1. Tipologiile morfologice sau bioconstitutionale
6. 3. 2. 2. Tipologiile fiziologice si psihofiziologice
6. 3. 2. 3. Tipologiile psihologice
6. 4. Metode de diagnoza personalitatii
6. 4. 1. Metode prestiintifice de diagnoza personalitatii
6. 4. 1. 1. Astrologia
6. 4. 1. 2. Tehnica bioritmurilor
6. 4. 1. 3. Chiromantia
6. 4. 1. 4. Frenologia
6. 4. 2. Tehnici de psiho-diagnoza structurii si dinamicii socio-afective a personalitatii
6. 4. 2. 1. Testul Rorschach
6. 4. 2. 2. Testul Holtzman
6. 4. 2. 3. Testul de personalitate Cattel (16P. F.)
6. 4. 2. 4. Inventarul de personalitate Eysenck (E. P. I)
6. 4. 2. 5. Testul de perceptie tematica (T. A. T)
7. IMAGINATIA SI CREATIVITATEA. IMPULSIONAREA CREATIVITATII IN INVATAMANTUL ARTELOR PLASTICE
7. 1. Caracteristicile creativitatii
7. 2. Rolul si factorii creativitatii
7. 3. Fazele procesului de creatie
7. 4. Procedee imaginative
7. 5. Premisele comportamentului creativ
7. 5. 1. Factori stimulativi ai creativitatii
7. 5. 1. 1. Securitatea psihica
7. 5. 1. 2. Libertatea psihica
7. 5. 2. Factori inhibitivi ai creativitatii
7. 5. 3. Metode de combatere a blocajelor creative
7. 6. Unele complexe ale personalitatii si implicatiile lor in creativitate
7. 7. Metode pentru stimularea creativitatii
7. 8. Dezvoltarea creativitatii in invatamant
8. EDUCATIA COPIILOR SUPRADOTATI
8. 1. Determinari ale conceptului de supradotare
8. 1. 1. Definitia supradotarii
8. 1. 2. Identificarea copiilor supradotati
8. 1. 3. Educatia si structura curriculara
8. 2. Metodologiile de aplicare a legii privind educatia tinerilor supradotati, capabili de performanta inalta
8. 2. 1. Programul ”Gifted Education”
8. 2. 2. Identificarea tinerilor cu capacitate inalta
8. 2. 3. Identificarea personalului didactic
8. 2. 4. Programele de accelerare a activitatii potentialilor copii supradotati
8. 2. 4. 1. Predarea in centrele de gifted education
8. 2. 4. 2. Scoli alternative pentru copii gifted - Programul "enrichment”
8. 2. 5. Procesul dezvoltarii personale si procesul life long learning
8. 2. 5. 1. Motivatia si antrenarea capacitatii de a atinge scopurile propuse
8. 2. 5. 2. Gandirea creativa divergenta
8. 2. 5. 3. Dezvoltarea emotionala a copiilor gifted
8. 2. 6. Cercetarea in gifted education
8. 2. 6. 1. Programe de cercetare vizand supradotarea la varste timpurii
8. 2. 6. 2. Programe diferentiate
8. 2. 6. 3. Copiii supradotati cu dificultati de invatare
8. 2. 5. 4. Educatia pentru societate
8. 3. Copiii supradotati si dezvoltarea asincrona
8. 4. Copii supradotati si mediul socio-familial
8. 5. Mituri despre copiii supradotati
9. SOCIALIZAREA MORALA SI INTEGRAREA SOCIALA - DEZIDERATE MAJORE ALE EDUCATIEI JUVENILE
9. 1. Socializarea morala si integrarea sociala
9. 1. 1. Caracteristicile socializarii
9. 1. 2. Factorii de socializare morala in perioada juvenila
9. 1. 3. Integrarea sociala in educatia juvenila
9. 2. Delincveta juvenila - forma a comportamentului deviant
9. 3. Disfunctiile constiintei morale si etiologia delincventei juvenile
9. 3. 1. Semnificatia moralitatii juvenile in actele antisociale ale tinerilor
9. 3. 2. Tehnici de descifrarea moralitatii tinerilor
9. 3. 3. Etiologia psihosociala a delincventei juvenile
9. 3. 3. 1. Disfunctionalitati familiale - sursa a delincventei juvenile
9. 3. 3. 2. Influenta inadaptarii scolare asupra delincventei
9. 3. 3. 3. Influenta grupurilor delictogene - factor de delincventa
9. 4. Interventii psiho-sociale vizand profilaxia si resocializarea delincventilor minori
9. 4. 1. Tehnici de predictie a comportamentelor antisociale
9. 4. 2. Resocializarea delincventilor minori
9. 4. 2. 1. Directii psiho-sociale ale procesului de reeducare
9. 4. 2. 2. Cadrul institutional si directii de resocializare a tinerilor
A. ANEXE - PROBE INTERACTIVE
ANEXA nr. I - Metode si tehnici interactive
B. ANEXE - TESTE DE REACTIVITATE PREPONDERENT RATIONALA SAU AFECTIVA
ANEXA nr. II - Testul proverbelor
ANEXA nr. III - Chestionar de preferinte actionale
C. ANEXE - PROBE DE DESCIFRAREA SI STIMULAREA CREATIVITATII
ANEXA nr. IV - Testul Torrance de gandire creativa
ANEXA nr. V - Scala de evaluare cu ancore comportamentale a creativitatii - o metoda de interevaluare -
ANEXA nr. VI - Tehnici de stimulare a creativitatii elevilor din invatamantul primar
ANEXA nr. VII - Chestionar de atitudini creative
ANEXA nr. VIII - Stiluri de personalitate creatoare
ANEXA nr. IX - Stimularea gradului de activism
ANEXA nr. X - Eliminarea obstacolelor
ANEXA nr. XI - Lista cu lucrurile care ne sacaie
ANEXA nr. XII - Reveria creativa
ANEXA nr. XIII - Exercitiu pentru activarea imaginatiei
ANEXA nr. XIV - Creativitatea si controlul mintii
ANEXA nr. XV - Frazele care paralizeaza creativitatea
ANEXA nr. XVI - Devizele omului creativ
ANEXA nr. XVII - Ghid de creativitate artistica
D. ANEXE - EDUCATIA COPIILOR SUPRADOTATI
ANEXA nr. XVIII - Legea Educatiei Tinerilor Supradotati
ANEXA nr. XIX - Chestionar pentru parintii cu copii supradotati
E. ANEXE - PRODUCTII REZULTATE PRIN TEHNICILE DE STIMULARE A CREATIVITATII
ANEXA nr. XX - Procedee imaginative
ANEXA NR. XXI - Sigla personala
ANEXA NR. XXII - Testul arborelui
ANEXA NR. XXIII - Testul Torrance
ANEXA NR. XXIV - Transpozitii expresive
ANEXA NR. XXV – Transpozitie ”Legenda Cocorilor-Hirosima”
Anul aparitiei: 2009
Nr. de pagini: 438
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR