Sociologia comunicarii si a spatiului public

PRP: 28,85 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,81 lei
Diferență: 4,04 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele„sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de„macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate– comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana–, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.


Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele• Discurs si comunicare• Comunicarea si spatiul public• Mass-media si„noul spatiu public”• Cum analizam spatiul public?• Mass-media, public si societate• Noile tehnologii de informare si comunicare• Televiziune si societate• Analiza discursului televizual• Comunicarea politica• E-politica si cetatenia activa


ANUL APARITIEI:    2011
NUMAR PAGINI:    304
FORMAT:    160x235

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1685 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.