WEBMARKETING IN ROMANIA
PRP: 28,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,96 lei
Diferență: 5,04 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: George Alin Popescu
Editura: TEORA
Anul publicării: 2007
Pagini: 144
Alertă stoc
DESCRIERE
WEBMARKETING IN ROMANIA
Despre carte
Nu va temeti, nu avem de-a face cu inca o lucrare tehnica despre Web, browser, HTML, hosting s.a.m.d. Dimpotriva, veti descoperi pe parcursul cartii ceea ce autorul a dorit sa fie „o calatorie relaxanta“ in domeniul Internetului, privita prin ochii unui utilizator avizat si in acelasi timp creator de site – fara a fi specialist IT.
Aparitia unei astfel de lucrari intr-un domeniu aparent atat de specializat este intotdeauna binevenita. Cum sa iti transpui ideea intr-un site, cui te adresezi, ce mesaj doresti sa transmiti, cine gazduieste paginile de Internet, sfaturi cu privire la design si protectia informatiilor, cate lucruri utile intr-o singura lucrare.
Ineditul lucrarii consta in abordarea asa-numitului „marketing de Internet“.
Cartea se adreseaza „intreprinzatorilor“ in ale Internetului, celor care au idei de promovat prin acest canal si care nu sunt specialisti in Web.
Merita precizat faptul ca autorul cartii este o persoana avizata in domeniu – a creat si administreaza un site de succes in universului Web-ului romanesc, asa ca puteti avea toata increderea in sfaturile pe care aceasta carte le „gazduieste“.
Cuprins
Introducere
Dictionar de termeni utilizati in marketingul online
Cui i se adreseaza aceasta carte
Primii pasi intr-o afacere virtuala
Produsul
Publicul-tinta
Imaginea produsului
Nume de site
Rezervarea denumirii site-ului
Continut si arta
Web design pentru toti
Dial-up, servicii gratuite si probleme pentru webmasterii romani
Atributele unei pagini perfecte
„Framing-ul“ (sau „inramarea“)
Razboiul browserelor
Webhosting
Alegeti intre gazduire gratuita si gazduire cu bani
Ce sa cautati la ofertele de hosting cu plata
Spatiu
Trafic (bandwidth – dimensiunea transferului de date)
Raportul traficului inregistrat de site
CGI- BIN, PHP, MSQL
Conturi de e-mail
Extensii Front Page
Acces FTP la site
Listele de e-mail
Oferte complexe
Marketingul site-ului dvs.
Introducere
Fundamentele promovarii unui site Web
Tehnici de promovare in Internet
Motoare de cautare
Newslettere
Bannerele ca mijloace de promovare a site-ului
Sisteme de banner exchange
Recomanda site-ul
Schimb de linkuri
Promotia prin listele de discutii
Administrarea site-ului
Basmele Internetului
Fii generos
Banalitati de care sa tineti seama
Cache
Cookie
Ce informatii poti afla
Cum sa va „urmariti vizitatorii“
Merita sa va pierdeti timpul?
Bazele unei baze de date
In loc de epilog
Despre carte
Nu va temeti, nu avem de-a face cu inca o lucrare tehnica despre Web, browser, HTML, hosting s.a.m.d. Dimpotriva, veti descoperi pe parcursul cartii ceea ce autorul a dorit sa fie „o calatorie relaxanta“ in domeniul Internetului, privita prin ochii unui utilizator avizat si in acelasi timp creator de site – fara a fi specialist IT.
Aparitia unei astfel de lucrari intr-un domeniu aparent atat de specializat este intotdeauna binevenita. Cum sa iti transpui ideea intr-un site, cui te adresezi, ce mesaj doresti sa transmiti, cine gazduieste paginile de Internet, sfaturi cu privire la design si protectia informatiilor, cate lucruri utile intr-o singura lucrare.
Ineditul lucrarii consta in abordarea asa-numitului „marketing de Internet“.
Cartea se adreseaza „intreprinzatorilor“ in ale Internetului, celor care au idei de promovat prin acest canal si care nu sunt specialisti in Web.
Merita precizat faptul ca autorul cartii este o persoana avizata in domeniu – a creat si administreaza un site de succes in universului Web-ului romanesc, asa ca puteti avea toata increderea in sfaturile pe care aceasta carte le „gazduieste“.
Cuprins
Introducere
Dictionar de termeni utilizati in marketingul online
Cui i se adreseaza aceasta carte
Primii pasi intr-o afacere virtuala
Produsul
Publicul-tinta
Imaginea produsului
Nume de site
Rezervarea denumirii site-ului
Continut si arta
Web design pentru toti
Dial-up, servicii gratuite si probleme pentru webmasterii romani
Atributele unei pagini perfecte
„Framing-ul“ (sau „inramarea“)
Razboiul browserelor
Webhosting
Alegeti intre gazduire gratuita si gazduire cu bani
Ce sa cautati la ofertele de hosting cu plata
Spatiu
Trafic (bandwidth – dimensiunea transferului de date)
Raportul traficului inregistrat de site
CGI- BIN, PHP, MSQL
Conturi de e-mail
Extensii Front Page
Acces FTP la site
Listele de e-mail
Oferte complexe
Marketingul site-ului dvs.
Introducere
Fundamentele promovarii unui site Web
Tehnici de promovare in Internet
Motoare de cautare
Newslettere
Bannerele ca mijloace de promovare a site-ului
Sisteme de banner exchange
Recomanda site-ul
Schimb de linkuri
Promotia prin listele de discutii
Administrarea site-ului
Basmele Internetului
Fii generos
Banalitati de care sa tineti seama
Cache
Cookie
Ce informatii poti afla
Cum sa va „urmariti vizitatorii“
Merita sa va pierdeti timpul?
Bazele unei baze de date
In loc de epilog
Transport in Bucuresti
-Autentificare client
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR