Carti diverse
- 73 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (3)
- Toate produsele (73)
- Promoții (60)
- Recomandate (2)
Editura
An publicare
- 2018 (3)
- 2017 (1)
- 2016 (1)
- 2015 (1)
- 2014 (1)
- 2013 (4)
- 2012 (3)
- 2011 (2)
- 2010 (6)
- 2009 (16)
- 2008 (9)
- 2007 (5)
- 2006 (2)
- 2005 (5)
- 2004 (4)
- 2003 (4)
- 2002 (1)
- 2001 (1)
- 2000 (1)
Autor(i): Jock Lauterer
Editura: POLIROM - 2010
- promoție
Ziarul local de Jock Lauterer. Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. » ...mai mult
Autor(i): Dan Negru
Editura: CORINT - 2010
- recomandat
- promoție
Amintiri in Alb si Negru de Dan Negru. Valeriu Lazarov ne spunea adeseori ca avem cea mai frumoasa meserie din lume, singura in care ce visezi noaptea poti realiza a doua zi. Uneori mi-e dor de generatia » ...mai mult
Autor(i): Laura Marusca
Editura: TRITONIC - 2010
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, » ...mai mult
Autor(i): Luminita Rosca
Editura: TRITONIC - 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea„prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si » ...mai mult
Autor(i): Roman Chirila
Editura: TEHNICA - 2010
Marea majoritate a textelor din aceasta carte reprezinta transcrieri ale unor interviuri radio al caror invitat am fost de-a lungul catorva ani. Aceste emisiuni au fost gazduite de catre Radio Romania– » ...mai mult
Autor(i): Gabriel Cioloran
Editura: CORINT - 2010
- promoție
Pe 20 septembrie 2009 s-au implinit 550 de ani de la emiterea primului document "in cetatea de pe Dambovita" de catre Vlad Tepes, in anul 1459. Avem deci o istorie multiseculara care incepe de pe vremea » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NICULESCU - 2009
- promoție
Lucrarea, realizata de un colectiv de specialisti din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, grupeaza sfaturi utile pentru persoanele care doresc sa lucreze in strainatate, precum si reglementari nationale » ...mai mult
Autor(i): Mihail Neamtu
Editura: CURTEA VECHE - 2009
- promoție
„De ce citim cu atata placere si interes articolele lui Mihail Neamtu? Pentru ca descoperim in scrisul sau pe cineva care a intrat in lumea jurnalismului cu temele facute. Intre doua drumuri la biblioteca » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: TRITONIC - 2009
Ziua agentiilor de presa. Editia 3. Prezentare - Ziua agentiilor de presa. Editia 3. Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, » ...mai mult
Autor(i): Delia Balaban
Editura: TRITONIC - 2009
PR, publicitate si new media. Prezentare - PR, publicitate si new media. Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare » ...mai mult
Autor(i): Vasile Traciuc
Editura: TRITONIC - 2009
Jurnalism radio. Anul aparitie: 2009
Nr. pagini: 176
Format: 13x20
Autor(i): Bonnie L. Drewniany
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Strategia creativa in publicitate. Prezentare - Strategia creativa in publicitate. Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea » ...mai mult
Autor(i): Cristina Coman
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii. Prezentare - Comunicarea de criza. Tehnici si strategii. Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia » ...mai mult
Autor(i): Richard Keeble
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Presa scrisa. O introducere critica. Prezentare - Presa scrisa. O introducere critica. Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi– economice, politice si istorice–, Presa » ...mai mult
Autor(i): Daniela Zeca Buzura
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii. Analiza unor productii TV recente– americane, europene, dar si autohtone– ii ofera autoarei prilejul de a pune in discutie realitatea„artificiala” » ...mai mult
Autor(i): Constantin Salavastru
Editura: TRITONIC - 2009
Arta dezbaterilor publice. Prezentare - Arta dezbaterilor publice. Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand » ...mai mult
Promo non-stop!
Autor(i): Simona Chitan
Editura: TRITONIC - 2008
30 de interviuri eveniment. Prezentare - 30 de interviuri eveniment. Cand Nikita Mihalkov vine in Romania, ce intrebare poti sa-i pui marelui cineast, daca nu aceasta, atat de profunda in aparenta ei simplitate: » ...mai mult
Autor(i): Ioan Dragan
Editura: TRITONIC - 2008
Teleromania in 10 zile. Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura
si subiecti– actori sociali, reprezentari, » ...mai mult
Autor(i): Jonathan Bignell
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Manual practic de televiziune. Descriere - Manual practic de televiziune. Televiziunea este cel mai influent mijloc de comunicare in societatea contemporana. Incercind sa rezolve controversele legate de » ...mai mult
Autor(i): Sebastien Bohler
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Descriere - 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de » ...mai mult
Autor(i): Sandra Oliver
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Strategii de relatii publice. Descriere - Strategii de relatii publice. Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc » ...mai mult
Autor(i): Mihai DINU
Editura: ORIZONTURI - 2009
- promoție
Comunicarea. Repere fundamentale La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenitã titlu de referintãîn literatura româneascã a domeniului si manual universitar ale cãrui » ...mai mult
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Psihologia consumatorului de mass-media Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete » ...mai mult
Autor(i): Barbie Zelizer
Editura: POLIROM - 2008
- promoție
Despre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academica. Rezultat al unui laborios efort de documentare, volumul constituie un important instrument pentru toti cei care„iau jurnalismul in » ...mai mult
- 25 - 48 din 73 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (3)
- Toate produsele (73)
- Promoții (60)
- Recomandate (2)
Editura
Anul publicării
- 2018 (3)
- 2017 (1)
- 2016 (1)
- 2015 (1)
- 2014 (1)
- 2013 (4)
- 2012 (3)
- 2011 (2)
- 2010 (6)
- 2009 (16)
- 2008 (9)
- 2007 (5)
- 2006 (2)
- 2005 (5)
- 2004 (4)
- 2003 (4)
- 2002 (1)
- 2001 (1)
- 2000 (1)