• Carti diverse

  • 73 cărți
Ziarul local. Cum sa scrii pentru publicatia unei comunitati
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2010
  • promoție
Ziarul local de Jock Lauterer. Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. » ...mai mult
33,97 lei
PRP: 39,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Amintiri in Alb si Negru
Autor(i):
Editura: CORINT - 2010
  • promoție
Amintiri in Alb si Negru de Dan Negru. Valeriu Lazarov ne spunea adeseori ca avem cea mai frumoasa meserie din lume, singura in care ce visezi noaptea poti realiza a doua zi. Uneori mi-e dor de generatia » ...mai mult
3,00 lei
PRP: 5,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2010
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, » ...mai mult
24,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea„prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si » ...mai mult
24,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Interviuri si eseuri radiofonice
Autor(i):
Editura: TEHNICA - 2010
Marea majoritate a textelor din aceasta carte reprezinta transcrieri ale unor interviuri radio al caror invitat am fost de-a lungul catorva ani. Aceste emisiuni au fost gazduite de catre Radio Romania– » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Orasul Bucuresti intre 01 septembrie 1929 si 30 decembrie 1947
Editura: CORINT - 2010
  • promoție
Pe 20 septembrie 2009 s-au implinit 550 de ani de la emiterea primului document "in cetatea de pe Dambovita" de catre Vlad Tepes, in anul 1459. Avem deci o istorie multiseculara care incepe de pe vremea » ...mai mult
17,94 lei
PRP: 29,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghidul cetateanului roman care doreste sa lucreze in Uniunea Europeana
Autor(i):
Editura: NICULESCU - 2009
  • promoție
Lucrarea, realizata de un colectiv de specialisti din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, grupeaza sfaturi utile pentru persoanele care doresc sa lucreze in strainatate, precum si reglementari nationale » ...mai mult
18,75 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Verbul ca fotografie. Disidente culturale si comentarii politice
Autor(i):
Editura: CURTEA VECHE - 2009
  • promoție
„De ce citim cu atata placere si interes articolele lui Mihail Neamtu? Pentru ca descoperim in scrisul sau pe cineva care a intrat in lumea jurnalismului cu temele facute. Intre doua drumuri la biblioteca » ...mai mult
17,34 lei
PRP: 23,12 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Ziua agentiilor de presa. Editia 3
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Ziua agentiilor de presa. Editia 3. Prezentare - Ziua agentiilor de presa. Editia 3. Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, » ...mai mult
20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
PR, publicitate si new media
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
PR, publicitate si new media. Prezentare - PR, publicitate si new media. Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Jurnalism radio
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Jurnalism radio. Anul aparitie: 2009 Nr. pagini: 176 Format: 13x20
20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Strategia creativa in publicitate
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Strategia creativa in publicitate. Prezentare - Strategia creativa in publicitate. Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea » ...mai mult
31,78 lei
PRP: 36,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii. Prezentare - Comunicarea de criza. Tehnici si strategii. Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia » ...mai mult
17,16 lei
PRP: 19,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Presa scrisa. O introducere critica
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Presa scrisa. O introducere critica. Prezentare - Presa scrisa. O introducere critica. Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi– economice, politice si istorice–, Presa » ...mai mult
25,76 lei
PRP: 29,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii. Analiza unor productii TV recente– americane, europene, dar si autohtone– ii ofera autoarei prilejul de a pune in discutie realitatea„artificiala” » ...mai mult
21,46 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Arta dezbaterilor publice
Editura: TRITONIC - 2009
Arta dezbaterilor publice. Prezentare - Arta dezbaterilor publice. Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Promo non-stop!
Zbuciumul somnului
Zbuciumul somnului
Editura TREI
44,25 lei
PRP: 59,00 lei
Experientele depresiei
Experientele depresiei
Editura TREI
63,75 lei
PRP: 85,00 lei
30 de interviuri eveniment
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2008
30 de interviuri eveniment. Prezentare - 30 de interviuri eveniment. Cand Nikita Mihalkov vine in Romania, ce intrebare poti sa-i pui marelui cineast, daca nu aceasta, atat de profunda in aparenta ei simplitate: » ...mai mult
20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Teleromania in 10 zile
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2008
Teleromania in 10 zile. Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti– actori sociali, reprezentari, » ...mai mult
35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Manual practic de televiziune
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Manual practic de televiziune. Descriere - Manual practic de televiziune. Televiziunea este cel mai influent mijloc de comunicare in societatea contemporana. Incercind sa rezolve controversele legate de » ...mai mult
30,06 lei
PRP: 34,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Descriere - 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de » ...mai mult
21,46 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategii de relatii publice
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Strategii de relatii publice. Descriere - Strategii de relatii publice. Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc » ...mai mult
21,46 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicarea. Repere fundamentale
Autor(i):
Editura: ORIZONTURI - 2009
  • promoție
Comunicarea. Repere fundamentale La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenitã titlu de referintãîn literatura româneascã a domeniului si manual universitar ale cãrui » ...mai mult
27,97 lei
PRP: 32,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica
Autor(i): ,
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Psihologia consumatorului de mass-media Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete » ...mai mult
21,46 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Despre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academica
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2008
  • promoție
Despre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academica. Rezultat al unui laborios efort de documentare, volumul constituie un important instrument pentru toti cei care„iau jurnalismul in » ...mai mult
25,76 lei
PRP: 29,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.3127 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.