• Carti diverse

  • 177 cărți
Comportamentul social
Autor(i):
Editura: ALL - 2013
  • promoție
Desi avem impresia ca luam decizii pe baza unor deliberari, deci constient si rational, in realitate pentru noi decid emotiile, normele, prejudecatile, vointa, temerile sau frustrarile. Comportamentul » ...mai mult
62,91 lei
PRP: 69,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tendinte actuale in campaniile de relatii publice
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2013
  • promoție
Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor » ...mai mult
22,33 lei
PRP: 25,96 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Economia sociala a grupurilor vulnerabile
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2013
  • promoție
Criza actuala impune reanalizarea teoriilor economice care guverneaza politica, dar si planificarea unor actiuni colective in vederea obtinerii bunastarii sociale. Afacerile sociale si antreprenoriatul » ...mai mult
28,96 lei
PRP: 33,67 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
In cautare de principii. Epistemologie si metodologie sociala aplicata.
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2013
  • promoție
Principiile epistemologice ale disciplinelor socioumane– efectul de halo, contextualismul, mixajul de metode si tehnici de cercetare, reflexivitatea– sint importante pentru predictiile si prognozele » ...mai mult
8,59 lei
PRP: 9,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Zid de pace, turnuri de fratie. Deceniul deschiderii: 1962-1972
Editura: COMPANIA - 2012
  • promoție
De cativa ani - oribili - jocurile se fac peste capul romanilor de buna credinta. Lor li s-a imputinat totul, iar speranta le e si ea deja pe cale de disparitie. Se mai poate oare iesi dintr-o gaura a » ...mai mult
24,57 lei
PRP: 28,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Viitorul nu ia prizonieri. Cum ne putem gestiona geografia sianxietatile colective
Editura: RAO GRUP EDITORIAL - 2013
  • promoție
Diverse evenimente de natura geopolitica, strategica, economica sau identitara legate de relatiile dintre Romania si Rusia, Ucraina, Turcia ori China, sau de dilemele apartenentei la UE si NATO, mi-au » ...mai mult
26,24 lei
PRP: 34,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Evgheniti, ciocoi, mojici. Despre obrazele primei modernitati romanesti (1750-1860) - Constanta Vintila-Ghitulescu
Editura: HUMANITAS - 2013
  • promoție
Lumea acestei carti, revelata de arhivele ecleziastice, administrative si penale, este caleidoscopica si neinchipuit de exotica. Eroii provin din toate straturile societatii: boieri mari, care alearga » ...mai mult
26,97 lei
PRP: 33,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Adoptia si atasamentul copiilor separati de parintii biologici
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2013
  • promoție
Elaborat pornind de la o cercetare nationala, volumul valorifica experienta autoarei in domeniul protectiei copilului si implicarea sa directa intr-o serie de studii privitoare la adoptie. Sint tratate » ...mai mult
28,96 lei
PRP: 33,67 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)
Editura: BUCURESTI 2012 - 2012
Aceasta carte doreste sa prezinte, succint, suportul mintii care este creierul, ce la randul ei poate dirija o comunicare, ce poate fi manipulatoare sau persuasiune, dirijata catre un castig, prin tehnici » ...mai mult
14,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Relationarea! O explorare multidimensionala si interdisciplinara
Autor(i):
Editura: BUCURESTI 2012 - 2012
Cartea domnului Sorin Negruti."Relalionarea! O explorare multidimensionala si interdisciplinara", reprezinta o abordare inedita si demna de respect In spatiul publicistic romanesc. In acest context, data » ...mai mult
49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Modele ale cercetarii sociale
Autor(i):
Editura: CA PUBLISHING - 2010
  • promoție
Inca de la prima editie, aceasta carte de referinta a constituit o trecere in revista din perspectiva critica a principalelor paradigme de cercetare in stiintele sociale si a strategiilor de investigatie » ...mai mult
30,60 lei
PRP: 34,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicarea. Paradigme si teorii - Volumele 1 si 2
Autor(i):
Editura: RAO GRUP EDITORIAL - 2008
  • promoție
In paginile acestor doua volume masive intitulate simplu si laconic Comunicarea, cu un subtitlu academic Paradigme si teorii, cititorul are in fata o prezentare structuranta si diacronica a intalnirii » ...mai mult
45,00 lei
PRP: 60,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Puterea (Chirovici)
Editura: RAO GRUP EDITORIAL - 2009
  • promoție
Cine conduce lumea? O intrebare la care de-a lungul istoriei au incercat sa raspunda teologi, politologi, economisti sau adepti ai teoriei conspiratiei. Cartea de fata propune un unghi inedit de abordare » ...mai mult
29,99 lei
PRP: 39,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sociologie - concepte, teorii, fundamente
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
O lucrare de baza pentru cei interesati de trecerea in revista a teoriilor si conceptelor fundamentale din sociologie, de la istoria stiintei sociologiei pana la cele mai noi teorii contemporane. Editia » ...mai mult
21,50 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Increderea organizationala. Trust: The bedrock of individual and organizational excellence.
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2008
  • promoție
" In anii `50-`60 se descopera semnificatia increderii in relatiile interpersonale din cadrul societatii.....Increderea a fost abordata ca aspect al relatiilor in si intre organizatii. Cercetarile si aplicatiile » ...mai mult
34,40 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Imaginea Institutionala
Editura: UNIVERSITARA - 2010
  • promoție
Am considerat necesara abordarea acestei teme din mai multe motive: in primul rand, pentru faptul ca termenul imagine publica, desi apare foarte des in vorbirea cotidiana, nu este cunoscut in profunzimea » ...mai mult
24,85 lei
PRP: 28,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Introducere in metodologia cercetarii sociologice
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2013
  • promoție
Metodologia de cercetare se bazeaza de regula pe cunoasterea deja verificata si pe povestile de succes dintr-un anumit domeniu. Acest fapt poate stimula activitatea de cercetare in cazul unora, dar » ...mai mult
27,30 lei
PRP: 31,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Consilierea in asistenta sociala
Editura: POLIROM - 2012
  • promoție
Elaborata de o echipa de cadre universitare si practicieni, Consilierea in asistenta sociala ofera o perspectiva actuala asupra problemelor specifice domeniului, definind cadrul teoretic si metodologic » ...mai mult
25,76 lei
PRP: 29,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Inertie si schimbare: dimensiuni sociale ale tranzitiei in Romania
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2012
  • promoție
Elaborat de o echipa de sociologi, antropologi si economisti, volumul evidentiaza schimbarile produse in diferite sectoare ale vietii sociale romanesti dupa decembrie 1989, realizind totodata o comparatie » ...mai mult
34,36 lei
PRP: 39,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Introducere in sociologia emotiilor
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2012
  • promoție
Rolul emotiilor in viata sociala constituie o preocupare recenta a cercetatorilor, primele lucrari dedicate acestei teme datind de la finalul secolului XX. Volumul prezinta cele mai importante teorii sociologice » ...mai mult
23,18 lei
PRP: 26,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Editura: POLIROM - 2011
  • promoție
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile » ...mai mult
24,81 lei
PRP: 28,85 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Introducere in creativitatea publicitara
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2011
  • promoție
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, » ...mai mult
23,18 lei
PRP: 26,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Educatie si frontiere sociale: Franta, Romania, Brazilia, Suedia
Editura: POLIROM - 2011
  • promoție
Frontierele sint un instrument al ordinii sociale: ele separa si organizeaza contactele dintre categorii, grupuri sau clase ierarhizate. In acelasi timp, sint un mecanism care participa la construirea » ...mai mult
23,18 lei
PRP: 26,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sociologia comunicarii si a spatiului public
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2011
  • promoție
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele„sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, » ...mai mult
24,81 lei
PRP: 28,85 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.2866 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.