• Carti diverse

  • 145 cărți
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare » ...mai mult
38,70 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc de Stephen Baker. In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Descopera-ti punctele forte in vanzari
Autor(i):
Editura: ALL. - 2010
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250. 000 de agenti de vanzari si 25. 000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup. Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, » ...mai mult
19,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Efectul de halou. Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noile reguli de marketing si PR
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Noile reguli de marketing si PR de Meerman David Scott. Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru » ...mai mult
38,70 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Telephoning in english
Editura: ALL - 2010
  • promoție
Telephoning in english de Marion Grussendorf. A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii » ...mai mult
13,41 lei
PRP: 14,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a » ...mai mult
46,61 lei
PRP: 56,84 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa vinzi mai mult pe internet
Autor(i):
Editura: CORINT - 2010
  • promoție
Cum sa vinzi mai mult pe internet de David Boronat. Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp » ...mai mult
5,94 lei
PRP: 9,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
Autor(i):
Editura: CURTEA VECHE - 2010
  • promoție
 „Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa » ...mai mult
17,25 lei
PRP: 23,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Pe spatele servetelului. Cum sa rezolvam problemele si sa vindem idei prin desene
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
 Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Maestrii marketingului
Autor(i):
Editura: METEOR PRESS - 2009
  • promoție
Maestrii marketingului, Sultan Kermally. Prezentare - Maestrii marketingului. Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului » ...mai mult
21,25 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Prezentare - Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Marketingul direct » ...mai mult
28,34 lei
PRP: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
Autor(i):
Editura: ARIADNA'98 - 2009
  • promoție
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Cuprins -Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Argument Tipuri de discurs publicitar. » ...mai mult
25,20 lei
PRP: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Marketing on-line
Autor(i): ,
Editura: ALL - 2009
  • promoție
Marketing on-line. Prezentare - Marketing on-line. Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza » ...mai mult
62,91 lei
PRP: 69,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Companii multinationale. Strategii de marketing
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2007
Companii multinationale. Strategii de marketing. Nr. pagini: 324 Format: 14x20
28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2007
Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a. Autori: Marieta Olaru, Rodica Pamfilie, Anca Purcarea, Mihai Negrea, Anca Atanase, Costel Stanciu, Carmen Paunescu Nr. pagini: 336 Format: 14x20
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului. Nr. pagini: 240 Format: 14x20
35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala. Nr. pagini: 288 Format: 14x20
20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Negocierea comerciala internationala
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Negocierea comerciala internationala. Carte distinsa cu premiul"VICTOR SLAVESCU" pe anul 2006 decernat de Academia Romana (2008). Nr. pagini: 448 Format: 14x20
60,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategii de marketing bancar
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Strategii de marketing bancar. Autori: Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu Nr. pagini: 208 Format: 14x20
21,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Tehnica operatiunilor de comert exterior. Nr. pagini: 408 Format: 14x20
45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.3621 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.