Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA - 2011
- promoție
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare » ...mai mult
Autor(i): Stephen Baker
Editura: PUBLICA - 2011
- promoție
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc de Stephen Baker. In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de » ...mai mult
Autor(i): Benson Smith
Editura: ALL. - 2010
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250. 000 de agenti de vanzari si 25. 000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup. Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, » ...mai mult
Autor(i): Phil Rosenzweig
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.
Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile » ...mai mult
Autor(i): Meerman David Scott
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Noile reguli de marketing si PR de Meerman David Scott. Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat » ...mai mult
Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Autor(i): Claus Møller
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru » ...mai mult
Autor(i): Marion Grussendorf
Editura: ALL - 2010
- promoție
Telephoning in english de Marion Grussendorf. A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Dan Hill
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie.
Dan Hill si-a » ...mai mult
Autor(i): David Boronat
Editura: CORINT - 2010
- recomandat
- promoție
Cum sa vinzi mai mult pe internet de David Boronat. Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp » ...mai mult
Autor(i): Zig Ziglar
Editura: CURTEA VECHE - 2010
- promoție
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa » ...mai mult
Autor(i): Dan Roam
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui » ...mai mult
Autor(i): Adamson. Allen
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, » ...mai mult
Autor(i): Sultan Kermally
Editura: METEOR PRESS - 2009
- promoție
Maestrii marketingului, Sultan Kermally. Prezentare - Maestrii marketingului. Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului » ...mai mult
Autor(i): Yan Claeyssen
Editura: POLIROM - 2009
- promoție
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Prezentare - Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Marketingul direct » ...mai mult
Autor(i): Olga Balanescu
Editura: ARIADNA'98 - 2009
- promoție
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Cuprins -Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane.
Argument
Tipuri de discurs publicitar. » ...mai mult
Promo non-stop!

Spete pentru admiterea la INM si magistratura. Dre...
Editura UNIVERSUL JURIDIC
Editura UNIVERSUL JURIDIC
152,10 lei
PRP: 169,00 lei

Editura: ALL - 2009
- promoție
Marketing on-line. Prezentare - Marketing on-line. Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza » ...mai mult
Editura: ECONOMICA - 2007
Companii multinationale. Strategii de marketing. Nr. pagini: 324
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2007
Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a. Autori: Marieta Olaru, Rodica Pamfilie, Anca Purcarea, Mihai Negrea, Anca Atanase, Costel Stanciu, Carmen Paunescu
Nr. pagini: 336
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului. Nr. pagini: 240
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala. Nr. pagini: 288
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Negocierea comerciala internationala. Carte distinsa cu premiul"VICTOR SLAVESCU" pe anul 2006 decernat de Academia Romana (2008).
Nr. pagini: 448
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Strategii de marketing bancar. Autori: Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu
Nr. pagini: 208
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Tehnica operatiunilor de comert exterior. Nr. pagini: 408
Format: 14x20
- 49 - 72 din 145 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
Anul publicării
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)