• Carti diverse

  • 145 cărți
Strategii de marketing bancar
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Strategii de marketing bancar. Autori: Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu Nr. pagini: 208 Format: 14x20
21,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Tehnica operatiunilor de comert exterior. Nr. pagini: 408 Format: 14x20
45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a. Nr. pagini: 392 Format: 17x24
48,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Acesti nebuni care ne guverneaza
Autor(i): ,
Editura: TRITONIC - 2009
Acesti nebuni care ne guverneaza. Prezentare - Acesti nebuni care ne guverneaza. De aproape jumatate de secol, o disciplina, nascuta in Statele Unite, studiaza personalitatea celor care ne guverneaza: » ...mai mult
30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketing.Concepte de baza si aplicatii. Cuprins: Introducere in marketingMediul de marketing si piata intreprinderiiComportamentul consumatoruluiCercetarea de marketingPolitica de marketing
19,36 lei
PRP: 22,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
Autor(i): ,
Editura: PUBLICA - 2008
  • promoție
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste. În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai » ...mai mult
24,49 lei
PRP: 29,86 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor
Autor(i): ,
Editura: PUBLICA - 2008
  • promoție
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor Arta negocieriiîn afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii » ...mai mult
53,30 lei
PRP: 65,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
Autor(i): ,
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
  • promoție
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri.,, Obligatoriu de citit! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu » ...mai mult
49,13 lei
PRP: 57,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
MARKETINGUL LOCAL
Autor(i): ,
Editura: ALL - 2008
  • promoție
MARKETINGUL LOCAL Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce » ...mai mult
22,41 lei
PRP: 24,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
PREZENTAREA IN BUSSINES. Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta.
Autor(i): ,
Editura: ALL - 2008
  • promoție
PREZENTAREA IN BUSSINES. Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta. Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii? si managerii principali? au perioade de concentrare a atentiei mai mici » ...mai mult
22,41 lei
PRP: 24,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Esentialul in marketing - Jim Blythe
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2005
  • promoție
Foloseste "bumerangul" prin care trimiti valoare clientilor si reprimesti valoare prin actiunile lor. "Bumerangul" este chiar marketingul necesar produselor/serviciilor pe care le vinzi/promovezi. Secretul » ...mai mult
21,95 lei
PRP: 23,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Bazele sondajului
Editura: IRECSON - 2007
Bazele sondajului - Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel. Ce înseamnă o informaţie de calitate? Este acea informaţie care ne este într-adevăr utilă, acea informaţie care ne ajută să luăm cele mai » ...mai mult
38,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2008
  • promoție
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint » ...mai mult
30,06 lei
PRP: 34,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing Agroalimentar
Editura: UNIVERSITARA
  • promoție
Marketing Agroalimentar - Diaconescu Mihai. MARKETING AGROALIMENTAR. Se adresează studenţilor de la facultăţile de marketing precum si specialiştilor si lucrătorilor din acest domeniu.
17,20 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetări şi modelări de marketing - Metode cantitative în cercetarea pieţei
Editura: UNIVERSITARA - 2005
  • promoție
Cercetări şi modelări de marketing - Metode cantitative în cercetarea pieţei - Săvoiu Gheorghe, Grigorescu Remus. CERCETARI SI MODELARI DE MARKETING. Bazată pe analize, pe informaţia de statistică » ...mai mult
17,20 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
WEBMARKETING IN ROMANIA
Editura: TEORA - 2007
  • promoție
WEBMARKETING IN ROMANIA Despre carte Nu va temeti, nu avem de-a face cu inca o lucrare tehnica despre Web, browser, HTML, hosting s.a.m.d. Dimpotriva, veti descoperi pe parcursul cartii ceea ce autorul » ...mai mult
22,96 lei
PRP: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Marketingul afacerilor publice si private
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Marketingul afacerilor publice si private.Adriana Grigorescu Constantin Bob Emilian Dobrescu.Marketingul afacerilor publice si private.
17,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare.Bogdan Vasile Nichifor.Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare
19,36 lei
PRP: 22,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
  • promoție
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului » ...mai mult
45,03 lei
PRP: 50,46 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi » ...mai mult
32,75 lei
PRP: 38,53 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
  • promoție
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta » ...mai mult
36,55 lei
PRP: 43,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
  • promoție
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta » ...mai mult
32,76 lei
PRP: 38,54 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul adresat femeilor - Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial
Autor(i):
ISBN: 978-973-1740-04-1
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
  • promoție
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe » ...mai mult
46,75 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghid practic de relatii publice
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2007
  • promoție
Ghid practic de relatii publice Prezentare: Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o » ...mai mult
31,78 lei
PRP: 36,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.2791 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.