Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (8)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Editura: ECONOMICA - 2008
Strategii de marketing bancar. Autori: Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu
Nr. pagini: 208
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Tehnica operatiunilor de comert exterior. Nr. pagini: 408
Format: 14x20
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a. Nr. pagini: 392
Format: 17x24
Editura: TRITONIC - 2009
Acesti nebuni care ne guverneaza. Prezentare - Acesti nebuni care ne guverneaza. De aproape jumatate de secol, o disciplina, nascuta in Statele Unite, studiaza personalitatea celor care ne guverneaza: » ...mai mult
Autor(i): PETRESCU, Eva-Cristina
Editura: URANUS - 2009
- promoție
Marketing.Concepte de baza si aplicatii. Cuprins:
Introducere in marketingMediul de marketing si piata intreprinderiiComportamentul consumatoruluiCercetarea de marketingPolitica de marketing
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.
În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor Arta negocieriiîn afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii » ...mai mult
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri.,, Obligatoriu de citit! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Editura: ALL - 2008
- promoție
MARKETINGUL LOCAL Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce » ...mai mult
Editura: ALL - 2008
- promoție
PREZENTAREA IN BUSSINES. Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta. Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii? si managerii principali? au perioade de concentrare a atentiei mai mici » ...mai mult
Autor(i): Jim Blythe
Editura: RENTROP SI STRATON - 2005
- promoție
Foloseste "bumerangul" prin care trimiti valoare clientilor si reprimesti valoare prin actiunile lor.
"Bumerangul" este chiar marketingul necesar produselor/serviciilor pe care le vinzi/promovezi. Secretul » ...mai mult
Autor(i): Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel
Editura: IRECSON - 2007
Bazele sondajului - Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel. Ce înseamnă o informaţie de calitate? Este acea informaţie care ne este într-adevăr utilă, acea informaţie care ne ajută să luăm cele mai » ...mai mult
Autor(i): Nicolas Caron
Editura: POLIROM - 2008
- promoție
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint » ...mai mult
Autor(i): Diaconescu Mihai
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Marketing Agroalimentar - Diaconescu Mihai. MARKETING AGROALIMENTAR. Se adresează studenţilor de la facultăţile de marketing precum si specialiştilor si lucrătorilor din acest domeniu.
Editura: UNIVERSITARA - 2005
- promoție
Cercetări şi modelări de marketing - Metode cantitative în cercetarea pieţei - Săvoiu Gheorghe, Grigorescu Remus. CERCETARI SI MODELARI DE MARKETING. Bazată pe analize, pe informaţia de statistică » ...mai mult
Autor(i): George Alin Popescu
Editura: TEORA - 2007
- promoție
WEBMARKETING IN ROMANIA Despre carte Nu va temeti, nu avem de-a face cu inca o lucrare tehnica despre Web, browser, HTML, hosting s.a.m.d. Dimpotriva, veti descoperi pe parcursul cartii ceea ce autorul » ...mai mult
Promo non-stop!
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Marketingul afacerilor publice si private.Adriana Grigorescu Constantin Bob Emilian Dobrescu.Marketingul afacerilor publice si private.
Autor(i): Bogdan Vasile Nichifor,
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare.Bogdan Vasile Nichifor.Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare
Autor(i): David A. Aaker
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului » ...mai mult
Autor(i): Al Ries | Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
- Cum iti transformi » ...mai mult
Autor(i): STEVEN A. MICHAELSON
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta » ...mai mult
Autor(i): Paco Underhill
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta » ...mai mult
Autor(i): Marti Barletta
ISBN: 978-973-1740-04-1
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe » ...mai mult
Autor(i): Joe Marconi
Editura: POLIROM - 2007
- promoție
Ghid practic de relatii publice Prezentare: Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o » ...mai mult
- 73 - 96 din 145 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (8)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
Anul publicării
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)