Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Autor(i): Cristina Coman
ISBN: 973-681-519-6
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Relatiile publice - Sa cunoastem sistemul mass-media si actorii sai - Valorile jurnalistilor - Relatiile cu presa - Organizarea biroului de presa - Fisierele de presa - Comunicatul de presa - » ...mai mult
Autor(i): Doug Newsom Bob Carrell
ISBN: 973-681-448-3
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea - Persuasiunea - Principiile redactarii de materiale - Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri - Redactarea de texte pentru » ...mai mult
Autor(i): Werner J. Severin James W. Tankard Jr.
ISBN: 973-681-446-7
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare - Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa - Rolul perceptiei in comunicare - Masurarea lizibilitatii - Abordarea socio-psihologica - Teoriile persuasiunii » ...mai mult
Autor(i): Michele Jouve
ISBN: 973-46-0058-3
Editura: POLIROM - 2005
- promoție
Cuprins: Abordarea rationala - Abordarea psihosociala - Niveluri de interventie - Functiile limbajului - Semne si simboluri - Sunetele, formele si culorile - Efectele retoricii si ale stilului - Emitatorul » ...mai mult
Autor(i): Angela Goddard
Editura: POLIROM - 2002
- promoție
Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? - Modalitati de atragere a atentiei - Scriitori, cititori si texte - Cum suna? - Nautic, dar placut: intertextualitatea - Variatii culturale - Trucuri ale industriei » ...mai mult
Autor(i): Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Editura: AMALTEA
- promoție
Cele 8 valori ascunse ale Network Marketingului, pe langa castigul financiar Desi Robert Kiyosaki nu face parte din nici o organizatie de network marketing, el recunoaste valoarea oportunitatilor oferite » ...mai mult
Autor(i): Bill Gates
Editura: AMALTEA
- promoție
Este directorul Microsoft in pragul falimentului? Cum a fost cladit imperiul Microsoft? Dar, cel mai important, CUM sa intrati in lumea viitorului (a comunicatiilor si internetului) si sa aveti succes? » ...mai mult
Autor(i): Gisele Commarmond Alain Exiga
Editura: POLIROM - 2003
- promoție
Cuprins: Scenariul problema/ solutie - Scenariul dorinta/ satisfactie - Beneficiul managementului prin obiective - Cum va concepeti si va redactati plansele - Cele sase functii ale limbajului - Conditiile » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Stefan Prutianu
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Vocea - Risul - Tusea si dresul vocii - Registrele paraverbalului - Puterea si fragilitatea cuvintelor - Pragmatica neuro-lingvistica - Retorica - Arta dispozitiei si compozitia discursului - » ...mai mult
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Spirit marketing - Inteligenta marketing - Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi - Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate - Mixul de marketing - Mixul » ...mai mult
Editura: POLIROM - 2005
- promoție
Cuprins: Farmecul testelor de marketing - Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? - Raportul de cercetare - Sondajul de piata - Ancheta de piata - Evaluarea conjuncturii de piata - Analiza datelor » ...mai mult
Autor(i): Stefan Prutianu
Editura: POLIROM - 2005
- promoție
Cuprins: Proxemica, limbaj ascuns al distantelor interumane - Cum sa ma cunosc si sa comunic mai bine. Analiza tranzactionala - Antrenamentul abilitatilor de ascultare - Perceptia mesajelor - Comunicarea » ...mai mult
Autor(i): Constantin Sasu
ISBN: 973-681-290-1
Editura: POLIROM - 2003
- promoție
Cuprins: Intreprinzatorul - promotorul afacerilor - Scurta incursiune in istoricul afacerilor - Definirea si evolutia conceptului de intreprinzator - Mituri privind intreprinzatorul - Identificarea ideilor » ...mai mult
Autor(i): Jeffrey Edmund Curry
Editura: TEORA
- promoție
Negocierile comerciale internationale constituie arhietipul jocului cu suma nula. Castigurile uneia dintre parti sunt direct anulate de pierderile celeilalte. Adversarul dumneavoastra incearca sa obtina » ...mai mult
Autor(i): Michael E. Porter
Editura: TEORA
- promoție
Cartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential. Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: TEORA
- promoție
Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International "S.C. Johnson & Son" de la Facultatea » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Doris Louise Haineault şi Jean-Yves Roy
ISBN: 973-8291-31-3
Editura: TREI - 2003
- promoție
Îndemânarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, constă deci, în esenţă, în a ne face să ne uităm poziţia de subiect, pentru a ne ralia la trăsăturile comune ale unei apartenenţe definite. » ...mai mult
Autor(i): Francois Brune
ISBN: 973-8291-71-2
Editura: TREI
- promoție
"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită într-o lume a abundenţei, în care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, » ...mai mult
Autor(i): Bernard Cathelat
ISBN: 973-707-035-6
Editura: TREI - 2005
- promoție
Paradoxul vrea ca, prin tradiţie, publicitatea să fie respinsă din câmpul cultural în acelaşi timp de universitari docţi apărători ai purităţii "culturale" elitiste, de intelectuali impregnaţi » ...mai mult
Autor(i): Moi Ali
ISBN: 973-8175-48-8
Editura: RAO GRUP EDITORIAL - 2003
- promoție
Activitatea de relatii publice presupune o serie de aptitudini si de strategii menite sa imbunatateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul si s-o ajute sa depaseasca problemele » ...mai mult
Autor(i): Seth Godin
Editura: BUSINESSTECH - 2005
- promoție
Despre carte Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui » ...mai mult
Autor(i): Jay Conrad Levinson
ISBN: 973-99937-8-8
Editura: BUSINESSTECH - 2002
- promoție
Despre carte
Un meme este un simbol explicit ce foloseste cuvinte, fapte, sunete, sau desene ce comunica pe deplin o idee. In doua secunde un meme sa spuna cine esti si de ce ar trebui cineva sa cumpere » ...mai mult
Autor(i): Joe Girard
Editura: BUSINESSTECH - 2018
- recomandat
- promoție
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.
» ...mai mult
- 121 - 144 din 145 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (131)
- Recomandate (10)
Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
Anul publicării
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)