• Carti diverse - VIDIA

  • 1 carte
  • Filtre:

  • General

    • În stoc (1)
    • Toate produsele (1)
    • Promoții (1)
  • Editura

    • TREI (1)
    • POLIROM (5)
    • C.H.BECK (21)
    • HUMANITAS (1)
    • METEOR PRESS (4)
    • UNIVERSITARA (9)
    • ALL (3)
    • COMPANIA (1)
    • EIKON (1)
    • PUBLICA (18)
    • RENTROP SI STRATON (28)
    • AMALTEA (10)
    • AMSTA (1)
    • ANTET (1)
    • CURTEA VECHE (8)
    • DUAL TECH (1)
    • ECONOMICA (4)
    • EVRIKA PUBLISHING (2)
    • LITERA (4)
    • MINERVA (1)
    • MONITORUL OFICIAL (1)
    • MOROSAN (2)
    • NICULESCU (3)
    • PARALELA 45 (2)
    • PRO UNIVERSITARIA (4)
    • STIINTA (1)
    • UNIVERSUL JURIDIC (1)
    • VIDIA (1)
    • PAIDEIA (FD) (1)
  • An publicare

    • 2014 (1)
Claude Hopkins, Legile stiintifice ale publicitatii. Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
Autor(i):
Editura: VIDIA - 2014
  • promoție
Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate » ...mai mult
22,14 lei
PRP: 27,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Created in 0.0983 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.