• Culegeri de probleme

  • 21 cărți
Cybermarketing
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Cybermarketing - Gheorghe Orzan, Mihai Orzan.
16,32 lei
PRP: 18,55 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Psihologia marketingului şi a comunicării
Editura: IRECSON - 2007
Psihologia marketingului şi a comunicării. Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice » ...mai mult
28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sisteme expert pentru evaluarea inteprinderilor
ISBN: 973-99482-5-1
Editura: DUAL TECH
Cele mai multe întreprinderi funcţionează într-un mediu economic în care schimbările, imprevizibilul şi incertitudinea reprezintă singurele certitudini. În acest mediu, una din principalele provocări » ...mai mult
15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Teste-Grila pentru examenul de licenta la specializarea Marketing, cursuri de zi pentru studentii anului III de Valentina Zaharia
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2018
  • promoție
Cartea autorului Valentina Zaharia „Teste-Grila pentru examenul de licenta la specializarea Marketing, cursuri de zi pentru studentii anului III de Valentina Zaharia" de la editura PRO UNIVERSITARIA » ...mai mult
16,00 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita
Editura: ROVIMED - 2018
  • promoție
Cartea autorului Morar Avia Carmen „Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita" de la editura ROVIMED » ...mai mult
14,72 lei
PRP: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mixul de marketing si marketing ecologic de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita
Editura: ROVIMED - 2018
  • promoție
Cartea autorului Morar Avia Carmen „Mixul de marketing si marketing ecologic de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita" de la editura ROVIMED Marketingul ecologic este un concept vehiculat » ...mai mult
14,72 lei
PRP: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Planul de marketing. Ghid practic (Nicoleta Valentina Florea)
Editura: C.H.BECK - 2014
  • promoție
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic. Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci » ...mai mult
34,31 lei
PRP: 39,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2013
  • promoție
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei„Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o„teorie a preturilor“ intrucat se preocupa » ...mai mult
24,00 lei
PRP: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Mixul de marketing si marketing ecologic
Editura: ROVIMED - 2013
  • promoție
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea“Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic » ...mai mult
14,72 lei
PRP: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional
Editura: ROVIMED - 2013
  • promoție
Lucrarea“Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic– marketing traditional” vizeaza un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila. Tema acestei lucrari ne indeamna » ...mai mult
14,72 lei
PRP: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
CD - 27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2011
  • promoție
27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit alaturi de partenerul tau de afaceri. Ghid practic privind asocierea in participatiune. Unde-s multi... profitul creste! Cum sa-ti infiintezi propria asociatie » ...mai mult
118,05 lei
PRP: 124,26 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
Editura: BUSINESSTECH - 2012
  • promoție
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson. GUERRILLA » ...mai mult
31,85 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
Editura: C.H.BECK - 2010
  • promoție
Lucrarea„Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului„Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. » ...mai mult
31,73 lei
PRP: 36,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghid esential de promovare
Editura: TRITONIC - 2009
Ghid esential de promovare de Alexandra Zbuchea. Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Bloguri, facebook si politica
Editura: TRITONIC - 2009
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Promo non-stop!
Comunicare si cultura organizationala
Editura: TRITONIC - 2009
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze » ...mai mult
35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
PR trend - societate si comunicare
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Elaborarea studiilor de fezabilitate si a planurilor de afaceri
Autor(i):
Realizarea studiilor de fezabilitate şi a planurilor de afaceri reprezintă cea mai completă lucrare publicată în România pe această temă, fiind scrisă de profesionişti pentru profesionişti şi » ...mai mult
65,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul competitiv in sectorul serviciilor
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
* bunuri materiale si servicii - analiza comparativa * coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor * marketing intern si performanta * formarea personalului si munca in echipa * evaluarea si recompensa » ...mai mult
11,32 lei
PRP: 13,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategie concurentiala - Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piata
Editura: TEORA
  • promoție
Cartea de fata prezinta o serie de tehnici analitice menite sa permita unei firme se faca o analiza de ansamblu si sa previzioneze viitorul sectorului in care isi deruleaza activitatea, sa-si cunoasca » ...mai mult
28,70 lei
PRP: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.1148 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.