• Cursuri

  • 69 cărți
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
Editura: CAROL DAVILA - 2017
  • promoție
Cartea autorului Victor Lorin Purcarea „Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar" de la editura CAROL DAVILA  Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul  » ...mai mult
31,68 lei
PRP: 32,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Growth Hacker in Marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii de Ryan Holiday
Autor(i):
Editura: ACT SI POLITON - 2018
  • promoție
Cartea autorului Ryan Holiday „Growth Hacker in Marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii de Ryan Holiday" de la editura ACT SI POLITON „In sfarsit ni » ...mai mult
19,20 lei
PRP: 24,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Autor(i):
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins: Prefata... 7 Abstract... 11 Introducere... 15 1. Marketing-controlling– definitie, concept, incadrare... 21 1. 1. Concept si definitie... 21 1. 2. Controlling strategic si controlling » ...mai mult
21,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketing, Editia a II-a
Editura: UNIVERSITARA - 2010
  • promoție
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si când sa facem » ...mai mult
21,50 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Patrimoniul intreprinderii. Un ghid util in contabilitatea afacerilor
Editura: AKADEMOS ART - 2010
  • promoție
Recomandat elevilor, studentilor si celor care doresc sa initieze sau sa consolideze o afacere. Cuprins: 1. Momente in devenirea contabilitatii - Scurta incursiune in istoria contabilitati » ...mai mult
22,25 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Tehnici promotionale
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Cuprins: 1) Publicitatea 2) Promovarea vanzarilor 3) Forta de vanzare 4) Relatiile publice 5) Reglementari in domeniul publicitar in spatiul european "Tehnici promotionale" reprezinta » ...mai mult
17,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
Autor(i):
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare de Iuliana Cetina. Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul » ...mai mult
29,04 lei
PRP: 33,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketingul serviciilor de sanatate
Autor(i): ,
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor de sanatate. Cuprins: 1. Mrketingul serviciilor de sanatate domeniu specializat al marketingului contemporan 2. Coordonate ale pietei serviciilor de sanatate 3. Comportamentul » ...mai mult
27,28 lei
PRP: 31,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Noi vă recomandăm!
Diana Magdalena Prihoanca - Televiziune. Marketing. Comunicare
Autor(i): ,
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se inscrie intr-un mod aparte in peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din Romania, problematica abordata de autoare fiind in buna masura o oglindire » ...mai mult
19,36 lei
PRP: 22,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
First Steps into Marketing
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Contents: Unit 1: Socialising in Business (p7) Unit 2: Education (p19) Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31) Unit 4: Marketing » ...mai mult
17,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketing turistic. Autori - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA » ...mai mult
35,20 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Comportamentul consumatorului
ISBN: 973-7765-09-5
Editura: URANUS - 2007
  • promoție
Cuprins: Prefata (p9) Sectiunea I Comportamentul consumatorului (11) 1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului (p13) 2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul » ...mai mult
25,52 lei
PRP: 29,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Virgil Balaure - Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita - peste 3400 intrebari din marketing
Autor(i):
Editura: URANUS - 2012
  • promoție
Prezentare - Marketing. Teste - grila de Virgil Balaure. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente. CUVANT INAINTE (p7) 1. BAZELE MARKETINGULUI (p9) 2. CERCETARI DE » ...mai mult
35,20 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketing turistic
Editura: IRECSON - 2006
Marketing turistic. Lucrarea abordează conceptele specifice marketingului turistic, metodele şi tehnicile de cercetare adecvate domeniului şi, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preţ, » ...mai mult
14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Preţuri
Autor(i):
ISBN: 973-590-363-6
Editura: ECONOMICA
13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Pieţe financiare
Autor(i):
ISBN: 973-590-594-9
Editura: ECONOMICA
15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Planul de marketing, de la obiective la rezultate de Iuliana Petronela Gardan
Editura: UNIVERSITARA - 2017
  • promoție
Cartea autorului Iuliana Petronela Gardan „Planul de marketing, de la obiective la rezultate de Iuliana Petronela Gardan" de la editura UNIVERSITARA Dinamica accelerata a mediului de marketing coroborata » ...mai mult
30,10 lei
PRP: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Gestiunea producţiei si operaţiilor
23,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile de Doru Supeala
Autor(i):
Editura: LIBRIS EDITORIAL - 2017
Cartea autorului Doru Supeala „Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile de Doru Supeala" de la editura LIBRIS EDITORIAL De la Marketing la R » ...mai mult
39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Gheorghe Pistol, Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
Lucrarea de fata se doreste a fi o„introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar– bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata » ...mai mult
36,98 lei
PRP: 43,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ion Smedescu, Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2008
  • promoție
Anul aparitiei: 2008 Nr. pagini: 289
30,10 lei
PRP: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Introducere in cercetarea de marketing (Cristinel Constantin)
Editura: UNIVERSITARA - 2013
  • promoție
Autor: Cristinel Constantin, Alina Simona Tecau Anul aparitiei: 2013 Nr. pagini: 193
24,85 lei
PRP: 28,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA
  • promoție
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
17,20 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
Autor(i):
  • promoție
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei. Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, » ...mai mult
40,50 lei
PRP: 45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.2850 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.