• Cursuri

  • 69 cărți
Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)
Editura: BRANDBUILDERS - 2013
  • promoție
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale » ...mai mult
98,26 lei
PRP: 115,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa concepi un plan de marketing
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2007
  • promoție
Cum sa concepi un plan de marketing. Un aport-cheie la planul de business Ai in fata ta o lucrare diferita fata de alte carti de afaceri. Sa-ti construiesti singur propriul plan de marketing poate » ...mai mult
15,53 lei
PRP: 16,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Manual de e-marketing
Editura: RENTROP SI STRATON - 2005
  • promoție
Manual de e-marketing– un ghid indispensabil pentru marketingul produselor si serviciilor tale pe Internet Putem caracteriza marketingul ca fiind o formula noua, revolutionata de Internet. Si ma refer » ...mai mult
27,96 lei
PRP: 29,43 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Planificarea de marketing prin exemple
Autor(i):
Editura: C.H.BECK - 2010
  • promoție
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera » ...mai mult
25,71 lei
PRP: 29,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare
Autor(i):
Editura: CERES - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare de Iulian Alecu. Descriere: Lucrarea aduce in atentia cititorilor domeniul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare, care a cunoscut » ...mai mult
45,60 lei
PRP: 48,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Designul si estetica marfurilor
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2010
  • promoție
Designul si estetica marfurilor de Elena Paraian. Introducere: Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune » ...mai mult
24,85 lei
PRP: 28,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comert si economie comerciala
Autor(i):
Editura: ECONOMICA - 2009
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea » ...mai mult
60,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente
Autor(i):
Editura: C.H.BECK - 2009
  • promoție
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se » ...mai mult
18,83 lei
PRP: 21,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Management si marketing in audiovizual
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
Management si marketing in audiovizual. Prezentare - Management si marketing in audiovizual de Elisabeta Andreea Budacia. Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea » ...mai mult
29,00 lei
PRP: 33,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing. Financiar - Bancar
Editura: ECONOMICA - 2009
Marketing. Financiar - Bancar. Autor: Radoi Madalina Antoaneta Anul aparitiei: 2009 Nr. pagini: 252 Format: 17x24
36,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire
Autor(i): ,
Editura: METEOR PRESS - 2009
  • promoție
Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire. Descriere carte: "De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, » ...mai mult
38,25 lei
PRP: 45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
De la publicitate la consumator
Autor(i): ,
Editura: POLIROM - 2008
  • promoție
De la publicitate la consumator. Ce„merge”, ce„nu merge” si mai ales de ce - Max Sutherland, Alice K. Sylvester.   Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. » ...mai mult
28,34 lei
PRP: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI
Editura: TEORA - 2008
  • promoție
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI - Kotler Philip, Keller Kevin Lane. Managementul marketingului este cel mai folosit manual de marketing deoarece continutul si organizarea lui tematica reflecta permanent schimbarile » ...mai mult
123,00 lei
PRP: 150,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing - strategii concurentiale
Editura: UNIVERSITARA - 2007
  • promoție
Marketing - strategii concurentiale - Cruceru Anca Francisca. MARKETING - STRATEGII CONCURENTIALE. "Concept economic bine cunoscut, concurenţa capătă noi valenţe atunci când se încearcă înţelegerea » ...mai mult
15,48 lei
PRP: 18,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Posturi, salarii şi beneficii
Editura: IRECSON - 2005
Posturi, salarii şi beneficii. Autoarea lucrării Manualul specialistului în resurse umane detaliază în această nouă lucrare două subiecte rar dezbătute în literatura de specialitate: - » ...mai mult
39,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Politici de pret
ISBN: 973-7765-32-X
Editura: URANUS - 2006
  • promoție
Cuprins: Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor » ...mai mult
18,22 lei
PRP: 20,71 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Euromarketing. Editia a II-a
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii » ...mai mult
21,10 lei
PRP: 23,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing. Aplicatii
ISBN: 973-9021-23-9
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. Tipuri de scale. Metode de scalare (p11) 2. Metode calitative de studiere a pietei (p31) 3. Metode de obtinere a informatiilor in cercetarile de marketing (p69) 4. Metode » ...mai mult
15,35 lei
PRP: 17,44 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare
ISBN: 973-9021-46-8
Editura: URANUS - 2011
  • promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p5) 1. Abordari tehnologice si de marketing in comercializarea marfurilor (p9) 2. Localizarea, dimensionarea si profilarea judicioasa a magazinelor - premise ale reusitei » ...mai mult
19,18 lei
PRP: 21,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul serviciilor - teorie si aplicatii
ISBN: 973-7765-24-9
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Marketingul serviciilor - teorie si aplicatii de Iuliana Cetina, Raluca Brandabur. Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. Bazele Marketingului (p11) Capitolul 2. Introducere in marketingul serviciilor » ...mai mult
28,78 lei
PRP: 32,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ioana Cecilia Popescu, Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita
Editura: URANUS - 2006
  • promoție
Cuprins: Introducere (p9) Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11) Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71) Capitolul 3 - Proiectarea » ...mai mult
22,88 lei
PRP: 26,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing direct
Autor(i):
ISBN: 973-9721-93-X
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Prefata (p7) Introducere (p9) Capitolul 1. CONCEPTUL DE MARKETING DIRECT (p1) Capitolul 2. COORDONATE ALE DEZVOLTARII MARKETINGULUI DIRECT IN ROMANIA (p67) Capitolul 3. MIXUL DE MARKETING DIRECT » ...mai mult
23,02 lei
PRP: 26,16 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetari de marketing
Autor(i):
ISBN: 973-9021-76-X
Editura: URANUS - 2007
  • promoție
Cercetari de marketing - Iacob Catanoiu. Cuprins: Prefata (p13) PARTEA I - INTRODUCERE IN CERCETAREA DE MARKETING (p15) Cap. 1. Coordonatele definitorii ale cercetarii de marketing (p17) Cap. 2. Perspectiva » ...mai mult
35,20 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing in asigurari
ISBN: 973-7765-10-9
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins Cuvant inainte (p9) Introducere (p13) 1. Abordari conceptuale ale asigurarii ((p15) 2. Introducere in marketing (p54) 3. Piata societatii de asigurare (p71) 4. Comportamentul consumatorului de » ...mai mult
21,12 lei
PRP: 24,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.2486 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.