Cursuri
- 69 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (12)
- Toate produsele (69)
- Promoții (56)
Editura
An publicare
- 2018 (1)
- 2017 (3)
- 2013 (2)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (4)
- 2009 (14)
- 2008 (6)
- 2007 (4)
- 2006 (3)
- 2005 (6)
- 2004 (1)
- 2003 (1)
- 2001 (1)
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: BRANDBUILDERS - 2013
- promoție
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale » ...mai mult
Autor(i): John Westwood
Editura: RENTROP SI STRATON - 2007
- promoție
Cum sa concepi un plan de marketing. Un aport-cheie la planul de business
Ai in fata ta o lucrare diferita fata de alte carti de afaceri. Sa-ti construiesti singur propriul plan de marketing poate » ...mai mult
Editura: RENTROP SI STRATON - 2005
- promoție
Manual de e-marketing– un ghid indispensabil pentru marketingul produselor si serviciilor tale pe Internet
Putem caracteriza marketingul ca fiind o formula noua, revolutionata de Internet. Si ma refer » ...mai mult
Autor(i): McDonald Malcom
Editura: C.H.BECK - 2010
- promoție
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera » ...mai mult
Autor(i): Iulian Alecu
Editura: CERES - 2009
- promoție
Marketingul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare de Iulian Alecu. Descriere:
Lucrarea aduce in atentia cititorilor domeniul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare, care a cunoscut » ...mai mult
Autor(i): Elena Paraian
Editura: UNIVERSITARA - 2010
- promoție
Designul si estetica marfurilor de Elena Paraian. Introducere:
Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune » ...mai mult
Autor(i): Lefter Chirică
Editura: ECONOMICA - 2009
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea » ...mai mult
Autor(i): Pinzaru Florina
Editura: C.H.BECK - 2009
- promoție
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Elisabeta Andreea Budacia
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Management si marketing in audiovizual. Prezentare - Management si marketing in audiovizual de Elisabeta Andreea Budacia. Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea » ...mai mult
Autor(i): Radoi Madalina Antoaneta
Editura: ECONOMICA - 2009
Marketing. Financiar - Bancar. Autor: Radoi Madalina Antoaneta
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 252
Format: 17x24
Editura: METEOR PRESS - 2009
- promoție
Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire. Descriere carte:
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, » ...mai mult
Autor(i): Sutherland, Max
Editura: POLIROM - 2008
- promoție
De la publicitate la consumator. Ce„merge”, ce„nu merge” si mai ales de ce - Max Sutherland, Alice K. Sylvester. Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. » ...mai mult
Autor(i): Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Editura: TEORA - 2008
- promoție
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI - Kotler Philip, Keller Kevin Lane. Managementul marketingului este cel mai folosit manual de marketing deoarece continutul si organizarea lui tematica reflecta permanent schimbarile » ...mai mult
Autor(i): Cruceru Anca Francisca
Editura: UNIVERSITARA - 2007
- promoție
Marketing - strategii concurentiale - Cruceru Anca Francisca. MARKETING - STRATEGII CONCURENTIALE. "Concept economic bine cunoscut, concurenţa capătă noi valenţe atunci când se încearcă înţelegerea » ...mai mult
Autor(i): Viorica Ana Chişu
Editura: IRECSON - 2005
Posturi, salarii şi beneficii.
Autoarea lucrării Manualul specialistului în resurse umane detaliază în această nouă lucrare două subiecte rar dezbătute în literatura de specialitate:
- » ...mai mult
Autor(i): Diana Maria Vranceanu
ISBN: 973-7765-32-X
Editura: URANUS - 2006
- promoție
Cuprins: Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Virgil Adascalitei
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS - 2005
- promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii » ...mai mult
Autor(i): Iacob Catoiu, Carmen Balan
ISBN: 973-9021-23-9
Editura: URANUS - 2009
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. Tipuri de scale. Metode de scalare (p11) 2. Metode calitative de studiere a pietei (p31) 3. Metode de obtinere a informatiilor in cercetarile de marketing (p69) 4. Metode » ...mai mult
Autor(i): Virgil Adascalitei
ISBN: 973-9021-46-8
Editura: URANUS - 2011
- promoție
Cuprins:
Cuvant introductiv (p5)
1. Abordari tehnologice si de marketing in comercializarea marfurilor (p9)
2. Localizarea, dimensionarea si profilarea judicioasa a magazinelor - premise ale reusitei » ...mai mult
Autor(i): Iuliana Cetina, Raluca Brandabur
ISBN: 973-7765-24-9
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Marketingul serviciilor - teorie si aplicatii de Iuliana Cetina, Raluca Brandabur. Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. Bazele Marketingului (p11) Capitolul 2. Introducere in marketingul serviciilor » ...mai mult
Autor(i): Ioana Cecilia Popescu
Editura: URANUS - 2006
- promoție
Cuprins: Introducere (p9) Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11) Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71) Capitolul 3 - Proiectarea » ...mai mult
Autor(i): Calin Veghes
ISBN: 973-9721-93-X
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p7) Introducere (p9) Capitolul 1. CONCEPTUL DE MARKETING DIRECT (p1) Capitolul 2. COORDONATE ALE DEZVOLTARII MARKETINGULUI DIRECT IN ROMANIA (p67) Capitolul 3. MIXUL DE MARKETING DIRECT » ...mai mult
Autor(i): Iacob Catoiu
ISBN: 973-9021-76-X
Editura: URANUS - 2007
- promoție
Cercetari de marketing - Iacob Catanoiu. Cuprins: Prefata (p13) PARTEA I - INTRODUCERE IN CERCETAREA DE MARKETING (p15) Cap. 1. Coordonatele definitorii ale cercetarii de marketing (p17) Cap. 2. Perspectiva » ...mai mult
Autor(i): Eva-Cristina Petrescu
ISBN: 973-7765-10-9
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins Cuvant inainte (p9) Introducere (p13) 1. Abordari conceptuale ale asigurarii ((p15) 2. Introducere in marketing (p54) 3. Piata societatii de asigurare (p71) 4. Comportamentul consumatorului de » ...mai mult
- 25 - 48 din 69 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (12)
- Toate produsele (69)
- Promoții (56)
Editura
Anul publicării
- 2018 (1)
- 2017 (3)
- 2013 (2)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (4)
- 2009 (14)
- 2008 (6)
- 2007 (4)
- 2006 (3)
- 2005 (6)
- 2004 (1)
- 2003 (1)
- 2001 (1)