Cursuri
- 69 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (12)
- Toate produsele (69)
- Promoții (56)
Editura
An publicare
- 2018 (1)
- 2017 (3)
- 2013 (2)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (4)
- 2009 (14)
- 2008 (6)
- 2007 (4)
- 2006 (3)
- 2005 (6)
- 2004 (1)
- 2003 (1)
- 2001 (1)
Autor(i): Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru
ISBN: 973-9021-56-5
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p9) Capitolul 1 - Internationalizarea afacerilor - caracteristica a mediului de piata contemporan (p13) Capitolul 2 - Sistemul de marketing intenational - rezultat al procesului de specializare » ...mai mult
Autor(i): Laurentiu-Dan Anghel
ISBN: 973-9021-77-8
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11) 2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25) 3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47) 4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR » ...mai mult
Autor(i): Ionel Dumitru
ISBN: 973-9021-97-2
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte Introducere Capitolul 1. MARKETINGUL STRATEGIC - ETAPA SUPERIOARA IN EVOLUTIA TEORIEI SI PRACTICII DE MARKETING Capitolul 2. INTERNATIONALIZAREA AFACERILOR - FACTOR DETERMINANT » ...mai mult
Autor(i): Gheorghe Orzan
ISBN: 973-9021-50-6
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p7) Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9) Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31) Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40) Cap.4. » ...mai mult
Autor(i): Virgil Balaure
Editura: URANUS - 2003
- promoție
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS. In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura » ...mai mult
Editura: POLIROM - 2001
- promoție
Descriere: Intr-o lume in care nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil, cartea de fata ne ofera toate principiile, toate etapele dezvoltarii » ...mai mult
Autor(i): Kleppner Russel Lane
Editura: TEORA
- promoție
Partea I Locul publicitatii 1. Conditiile publicitatii actuale 2. Rolurile publicitatii Partea II Planificarea publicitatii 3. Spirala publicitatii si planificarea marcii 4. Marketingul tintei Partea III » ...mai mult
Autor(i): Edward G. Hinkelmann
Editura: TEORA
- promoție
Aceasta carte a fost conceputa pentru a-i informa atat pe vanzatori, cat si pe cumparatori despre posibilele modalitari de plata utilizate pe plan international. Sunt explicate avantajele a patru dintre » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Yvon le Men Marc Bruzeau
Editura: TEORA
- promoție
principalele domenii in care se aplica, in prezent, marketingul direct mijloace de comunicare si tehnologii informationale strategii si conceperea actiunilor de marketing direct agentiile de marketing » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler Gary Armstrong
Editura: TEORA - 2009
- promoție
Despre autori Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: TEORA
- promoție
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile » ...mai mult
Autor(i): Nathan - Paris
Editura: TEORA
- promoție
Despre carte Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Mariana Nicolae
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Se adreseaza studentilor anului II al Facultatilor de REI si Comert, cursurile de zi si de invatamant deschis la distanta, celor care doresc sa-si perfectioneze si sa-si modernizeze cunostintele de limba » ...mai mult
Autor(i): Mihai Diaconescu
Editura: UNIVERSITARA - 2008
- promoție
Descriere:
Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari in domeniul marketi » ...mai mult
Autor(i): Sorin Ciurea
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Avand caracter de instruire si de formare practic-aplicativa, autorii lucrarii se adreseaza, in primul rand, studentilor din invatamantul tehnic, precum si, in egala masura, oamenilor de afaceri, managerilor, » ...mai mult
Autor(i): Cristina Prelipceanu
Editura: UNIVERSITARA - 2005
- promoție
Lucrarea se adreseaza studentilor Facultatii de Comert, anul III si tuturor celor interesati in perfectionarea cunostintelor de comunicare in limba engleza.
Autor(i): Sorin George Toma
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Lucarea isi propune sa transmita un fond central de cunostinte de specialitate, necesare actualilor studenti si viitorilor economisti de la specializarea Comert-Marketing, atat la invatamantul de zi, cat » ...mai mult
- 49 - 69 din 69 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (12)
- Toate produsele (69)
- Promoții (56)
Editura
Anul publicării
- 2018 (1)
- 2017 (3)
- 2013 (2)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (4)
- 2009 (14)
- 2008 (6)
- 2007 (4)
- 2006 (3)
- 2005 (6)
- 2004 (1)
- 2003 (1)
- 2001 (1)