Editura AMALTEA - 2007
- 21 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2007
Autor(i): Dumitru Matei
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
In prezent, medicina de familie este recunoscuta pentru importanta tot mai mare pe care o are in sistemele moderne de sanatate. Din orice perspectiva am privi medicina de familie, ea este o specialitate » ...mai mult
Autor(i): John C. Maxwell
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Multi dintre noi se concentreaza in primul rand asupra cultivarii altor tipuri de talente si trasaturi - cum ar fi sa isi slefuiasca abilitatile de comunicare sau de leadership si sa isi consolideze cunostintele » ...mai mult
Autor(i): Jon Hanson
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Autor(i): Patricia Delahaie
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Intr-adevar, totul se joaca in trei minute! In timpul unei intalniri, prima impresie e cea care conteaza cel mai mult! Fie ea buna sau rea... Primele cuvinte, vocea, strangerea de mana, privirea, prestanta. » ...mai mult
Autor(i): Rene de Lassus
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Marele TU Prezentare: "Si cate nu am facut pentru ca totul sa mearga bine!" De cate ori n-ati auzit aceasta concluzie trista? De cate ori nu ati pronuntat-o voi insiva? Cate relatii, intalniri, reuniuni » ...mai mult
Autor(i): Harry Washburn
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei.
Bazandu-se » ...mai mult
14,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Kevin Hogan
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
STIINTA INFLUENTARII Prezentare: Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este » ...mai mult
Autor(i): Duane Lakin
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea » ...mai mult
14,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Noi vă recomandăm!
Autor(i): Brian Souza
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
NASCUT PENTRU A REUSI Prezentare: Ce iti trezeste interesul? Ce iti face inima sa bata si sa simti ca nu traiesti in zadar? Succesul? Banii? Recunoasterea? Fericirea? Puterea? Prestigiul? Vanezi tot timpul » ...mai mult
Autor(i): Noelle Nelson
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Daca ar tipa la tine sau te-ar lovi la prima voastra intalnire ai sti exact ce sa faci. Ai sti ca acea persoana aduce numai necazuri si nu ai vrea sa te implici intr-o relatie cu ea. Problema cu » ...mai mult
Autor(i): Romanus Wolter
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
"In fiecare dimineata, sub dus, 1000 de oameni au idei sclipitoare, iar 999 dintre ei uita de ele in timp ce ies grabiti pe usa pentru a ajunge acolo unde lucreaza... pentru altcineva. Daca vrei sa fii » ...mai mult
Autor(i): Ben Stein
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
CUM SA-TI RUINEZI VIATA Ben Stein
Stabileste care este calea catre saracie, singuratate, nefericire si disperare... iar apoi mergi exact in sens invers.
Intr-o lume in care toti sunt parca preocupati » ...mai mult
Autor(i): Nicholas Boothman
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
CUM SA CONSTRUIESTI RELATII PERSONALE IN 90 DE SECUNDE Nicholas Boothman Aceasta carte va va ajuta sa profitati din plin de momentele vitale ale oricarei intalniri - primele 90 de secunde! Nu lasati la » ...mai mult
Autor(i): Nicholas Boothman
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Cum sa construiesti relatii de afaceri in 90 de secunde... sau mai putin
Aceasta carte va va conferi putere!
"Indiferent daca sunteti angajat, manager, intreprinzator sau liderul unei ech » ...mai mult
Autor(i): Roger Fritz
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
FARA RISC NU EXISTA CASTIG Roger Fritz. Autorul cartii Lucruri marunte, rezultate marete reinterpreteaza semnificatia riscului in drumul spre succes. Sunt unii oameni norocosi? Poate, la inceput, dar modul » ...mai mult
Autor(i): Grigore Busoi
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Din adinc spre cele inalte Grigore Busoi Sunt idei care se constituie in nervurile cartii, asemenea unei frunze verzi pe ramul cunoasterii intru pomul roditor - constiinta. Cultura, ca prima idee, este » ...mai mult
Promo non-stop!
Autor(i): John C. Maxwell
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
La baza cartii extraordinare a lui John C. Maxwell sta o premisa cat se poate de simpla: Ca sa reusesti in viata, trebuie sa adopti un nou mod de a gandi. Ne putem schimba insa mentalitatea? "Incepe » ...mai mult
Autor(i): John Maxwell
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
John C. Maxwell, desemnat de New York Times drept cel mai bun autor de bestseller-uri, raspunde celei mai mari nevoi a oamenilor, aratandu-ne ca "Esecurile pot conduce la succes".
Se pare ca unii » ...mai mult
Autor(i): Robin Norwood
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Il iubesti. Nu e perfect, dar cine este? E mai ciudat, mai retras, cam timid si parca totul in el iti cere ajutorul. Iar tu esti mereu acolo, cand bea prea mult, cand ramane somer cu lunile, cand se poarta » ...mai mult
Autor(i): Richard Bandler
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
Mai intai, repetitii si exercitii mentale. Apoi, aliniere pentru stabilirea rapport-ului. Dupa rapport, oglindire: respirati ca interlocutorii vostri, vorbiti in acelasi ritm cu ei. Patrundeti in mintile » ...mai mult
Autor(i): Serban Derlogea
Editura: AMALTEA - 2007
- promoție
O carte cum n-ai mai citit... Viata e o jungla in care existenta ta fizica e mereu pusa in pericol, fara sa stii... mai mult, o calamitate se poate oricand intampla: un accident rutier, un cutremur, un » ...mai mult
- 1 - 21 din 21 produse
- Produse pe pagină