• Editura BRANDBUILDERS - 2006

  • 20 cărți
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI. Despre carte "Sfârsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc » ...mai mult
46,75 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Inovatie in advertising - Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri » ...mai mult
50,15 lei
PRP: 59,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - Cum iti transformi » ...mai mult
32,75 lei
PRP: 38,53 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta” BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns » ...mai mult
28,66 lei
PRP: 33,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Kotler despre marketing - Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele
Autor(i):
ISBN: 973-86481-1-4
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul » ...mai mult
40,94 lei
PRP: 48,16 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute » ...mai mult
28,66 lei
PRP: 33,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
Autor(i):
ISBN: 973-86481-4-9
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"Intr-o lume a advertisingului plina cu buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care » ...mai mult
58,65 lei
PRP: 69,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, » ...mai mult
49,13 lei
PRP: 57,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul » ...mai mult
45,04 lei
PRP: 52,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Trout despre strategie. Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa » ...mai mult
24,57 lei
PRP: 28,90 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Focus - Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER Excelenta in » ...mai mult
40,12 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
Autor(i):
ISBN: 973-87488-0-1
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea » ...mai mult
46,75 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Esentialul despre promotii. Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Prezentare: Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. » ...mai mult
40,12 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele » ...mai mult
40,94 lei
PRP: 45,87 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Cercetarea de marketing - Cum sa patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut » ...mai mult
76,50 lei
PRP: 90,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniul vanzarilor
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au » ...mai mult
45,03 lei
PRP: 52,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Avon - Cum a fost construita compania pentru femei
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
A V O N – Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca » ...mai mult
29,75 lei
PRP: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Cartea "Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii » ...mai mult
36,84 lei
PRP: 43,34 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon. com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI » ...mai mult
41,65 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori » ...mai mult
40,12 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.2572 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.