Editura BRANDBUILDERS - Promoții
- 40 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
General: Promoții
Autor(i): Iulian Ursache
Editura: BRANDBUILDERS - 2013
- promoție
„Se poate crede ca e usor sa vinzi o casa, insa numai cei care fac uzual asta stiu cat de dificil este, de fapt. In conditiile unei piete instabile, putini sunt cei care performeaza constant si, dintre » ...mai mult
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: BRANDBUILDERS - 2013
- promoție
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale » ...mai mult
Autor(i): Mario Bruhlmann
Editura: BRANDBUILDERS - 2012
- promoție
Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: BRANDBUILDERS - 2011
- promoție
B2B Brand Management - In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa » ...mai mult
Autor(i): Seth Godin
Editura: BRANDBUILDERS - 2010
- promoție
Vaca mov de Seth Godin. Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru„P“ » ...mai mult
Editura: BRANDBUILDERS - 2010
- promoție
Prezentare: Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." » ...mai mult
Autor(i): Steve Rivkin
Editura: BRANDBUILDERS - 2009
- promoție
Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam. Prezentare - Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam. Prin ce difera » ...mai mult
Autor(i): Jack Trout
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, » ...mai mult
40,94 lei
PRP: 48,20 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Noi vă recomandăm!
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri.,, Obligatoriu de citit! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu » ...mai mult
Autor(i): Leonard Saffir
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
PR cu buget restrans PR cu buget restrans. Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea » ...mai mult
Autor(i): Thomas T. Nagle
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global » ...mai mult
Autor(i): Leonard Saffir
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
PR cu buget restrans - Leonard Saffir. Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in » ...mai mult
Autor(i): Herschell Gordon Lewis
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care » ...mai mult
Autor(i): Denny Hatch
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Strategii de marketing, direct, prezentate sub forma unor principii, reguli sau legi enuntate de cei mai mari specialisti in domeniu.
Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile » ...mai mult
Autor(i): Jill Konrath
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. » ...mai mult
Autor(i): David A. Aaker
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului » ...mai mult
Promo non-stop!
Codul civil si Codul de procedura civila: iulie 20...
Editura UNIVERSUL JURIDIC
Editura UNIVERSUL JURIDIC
76,41 lei
PRP: 84,90 lei
Autor(i): George Whalin
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, » ...mai mult
Autor(i): STEVEN A. MICHAELSON
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta » ...mai mult
Autor(i): Paco Underhill
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta » ...mai mult
Autor(i): Marti Barletta
ISBN: 978-973-1740-04-1
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe » ...mai mult
Autor(i): Al Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI. Despre carte "Sfârsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc » ...mai mult
Autor(i): Jim Aitchison
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si
imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri » ...mai mult
Autor(i): Al Ries | Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
- Cum iti transformi » ...mai mult
Autor(i): Al Ries & Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta”
BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.
Este de ajuns » ...mai mult
- 1 - 24 din 40 produse
- Produse pe pagină