Editura ECONOMICA - 2009
- 39 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2009
Autor(i): Petre Prisecaru
Editura: ECONOMICA - 2009
Autor: Petre Prisecaru
ISBN 978-973-709-375-2
An aparitie 2009
Nr. de pagini 228
Format 17x24
Autor(i): Radu Titus Marinescu
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea de fata se adreseaza in primul rand specialistilor din domeniul financiar-bancar, contabil, dar si studentilor ce se pregatesc in aceste domenii. Autorul si-a propus sa le ofere o sistematizare, » ...mai mult
Editura: ECONOMICA - 2009
Autor: ASE Catedra de Economie si Politici Economice
ISBN 978-973-709-456-8
An aparitie 2009
Nr. de pagini 360
Format 19x25, 5
Autor(i): Radu Golban
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea este structurata pe cinci capitole; primul capitol este centrat pe o analiza privind succesele si esecurile conturate in contextul integrarilor monetare din Europa; cel de-al doilea capitol trateaza » ...mai mult
Autor(i): Ilie Gavrila
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea de fata se adauga bogatei bibliografii consacrate domeniului si isi propune sa raspunda cerintelor de informare, asimilare si actiune a agentilor economici din perspectiva „triadei” competitivitate » ...mai mult
Autor(i): Gheorghe Badescu
Editura: ECONOMICA - 2009
Paternitatea ideii de scoala academica in domeniul imobiliar o are unul dintre autori, domnul Gheorghe Badescu, ce in urma cu aproape un deceniu, cand multi oameni confundau domeniul imobiliar cu a vinde » ...mai mult
Autor(i): Viorel Gh. Voda
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea de fata descrie suportul teoretic (pe diversele sale componente) al abordarii SASE SIGMA, concentrandu-se in special pe elementele de noutate in instrumentul statistic asociat si pe aspectele » ...mai mult
Autor(i): Raileanu Vasile
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea se adreseaza in special studentilor din invatamantul economic superior de la cursurile de zi si de la invatamantul la distanta, masteranzilor, insa poate fi consultata deopotriva si de catre expertii » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Editura: ECONOMICA - 2009
Autor: ASE Catedra de Economie si Politici Economice
ISBN 978-973-709-457-5
An aparitie 2009
Nr. de pagini 376
Format 19x25, 5
Autor(i): Coman Florin
Editura: ECONOMICA - 2009
Problematica abordata in aceasta lucrare se materializeaza la societatile comerciale, locul unde contabilitatea si fiscalitatea capata forme concrete de supraveghere si control privind situatia patrimoniala, » ...mai mult
Autor(i): Gabriela Anghelache
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins:
Lista anexelor... 9
Cuvant inainte... 11
Capitolul 1
Piata de capital: concept si structura... 13
1. 1. Continutul si caracteristicile pietei de capital... 13
1. 2. Cererea si » ...mai mult
Autor(i): Marcel Ghita
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea Auditul intern isi propune, printr-o abordare analitica, sa aduca clarificari pentru intelegerea mai buna a conceptelor si domeniilor pe care
acesta le acopera, legaturile si complementaritatea » ...mai mult
Autor(i): Camelia Raţiu-Suciu
Editura: ECONOMICA - 2009
Index
A
Abatere standard/abatere medie patratica (standard deviation)
Abordare sistemica (system approach)
Activitate (activity CPM)
Activitate critica (critical activity)
Adaugarea unor restrictii » ...mai mult
Autor(i): Cristian Socol
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea Macroeconomie (nivel intermediar) a aparut din necesitatea aprofundarii cunostintelor macroeconomice dobandite de studenti in primul ciclu de studiere a fenomenului economic.
Suportul de curs » ...mai mult
Autor(i): Brandusa Vartolomei
Editura: ECONOMICA - 2009
Cursul de fata– fara a avea pretentii exhaustive– tine seama de specificul invatamantului superior cu profil economic. Ca urmare, in masura necesara, acest curs este corelat cu disciplinele economice, » ...mai mult
Autor(i): Gabriela Cornelia Piciu
Editura: ECONOMICA - 2009
An aparitie 2009
Nr. de pagini: 184
Format 17x24 cm
Promo non-stop!
Autor(i): Corina Pelau
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins:
Prefata... 7
Abstract... 11
Introducere... 15
1. Marketing-controlling– definitie, concept, incadrare... 21
1. 1. Concept si definitie... 21
1. 2. Controlling strategic si controlling » ...mai mult
Autor(i): Ciobanu Varvara
Editura: ECONOMICA - 2009
An aparitie 2009
Nr. de pagini: 164
Format 17x24 cm
Autor(i): Petcu Monica
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins:
Prefata...........................9
Capitolul 1
Analiza si management strategic .............11
1. Analiza SWOT .............................................................15
1.1. Definirea » ...mai mult
Autor(i): Lefter Chirică
Editura: ECONOMICA - 2009
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea » ...mai mult
Autor(i): Matei Ani
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins:
Cuvant-inainte............................................................................................................................. 7
Capitolul 1. Modele sistemice ale dezvoltarii » ...mai mult
Autor(i): Deaconu Adela
Editura: ECONOMICA - 2009
Lucrarea Valoarea justa - concept contabil isi propune sa clarifice continutul, respectiv principiile si tehnicile de evaluare a activelor si datoriilor entitatilor atunci cand acestea sunt prezentate » ...mai mult
Autor(i): Lucica Matei
Editura: ECONOMICA - 2009
Cuprins:
Introducere.........................................................................................................7
Capitolul 1. Dezvoltarea locala...................................... » ...mai mult
Autor(i): Vasile Dedu
Editura: ECONOMICA - 2009
Autori: Vasile Dedu, Adrian Enciu
An aparitie 2009
Nr. de pagini: 278
Format 17x24 cm
- 1 - 24 din 39 produse
- Produse pe pagină