Incepand cu anul 2006, Editura EIKON este acreditata de Consiliul National al Cercetarii Stiintifice din Romania (CNCS), iar din 2011 a primit acreditare pentru domeniile: Istoria economiei; Istoria stiintei si a tehnologiei. Istorie sociala, economica si - Promoții - 2009
- 7 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
Editura: EIKON - 2009
- promoție
Filosofia stiintei set - Inteligenta materiei si In cautarea sensului pierdut. 1. Inteligenta materiei 2.
147,05 lei
PRP: 173,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Mircea Vulcanescu
Editura: EIKON - 2009
- recomandat
- promoție
Cartea autorului Mircea Vulcanescu „Nae Ionescu. Asa cum l-am cunoscut de Mircea Vulcanescu" de la editura EIKON Rand pe rand: filosof de catedra, sot si tata, cap de scoala, director de banca, negustor, » ...mai mult
Autor(i): Gaby Michailescu
Editura: EIKON - 2009
- promoție
Cartea autorului Gaby Michailescu „Leonard soldatul de ciocolata de Gaby Michailescu" de la editura EIKON Gaby Michailescu: Leonard soldatul de ciocolata/Leonard le soldat en chocolat. Editie bilingva, » ...mai mult
Autor(i): Mircea Vulcanescu
Editura: EIKON - 2009
- promoție
... fiecare popor are, lasata de Dumnezeu, o fata proprie, un chip al lui de a vedea lumea si de a-l rasfrange pentru altii. Fiecare isi face o idee despre lume si despre om, in functie de dimensiunea » ...mai mult
Autor(i): Radu Preda
Editura: EIKON - 2009
- promoție
Volumul de fata pleaca de la constatarea unuia dintre paradoxurile spatiului public romanesc de azi: abundenta mijloacelor de comunicare si saracia concomitenta a formelor de dialog. Aceasta carte pledeaza » ...mai mult
Autor(i): Sorina Soescu
Editura: EIKON - 2009
- promoție
Homeopatia pediatrica in intrebari si raspunsuri
Numar pagini: 122
Anul aparitiei: 2009
Autor(i): Sebastian Vasile Dancu
Editura: EIKON - 2009
- promoție
Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a. In situatii de criza economica, sociala, culturala sau ideologica, se reactiveaza spontan un mod de gandire simbolica, care face » ...mai mult
- 1 - 7 din 7 produse
- Produse pe pagină