• Editura IRECSON

  • 33 cărți
Marketing turistic
Editura: IRECSON - 2006
Marketing turistic. Lucrarea abordează conceptele specifice marketingului turistic, metodele şi tehnicile de cercetare adecvate domeniului şi, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preţ, » ...mai mult
14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Limba germană pentru profesioniştii din turism
Autor(i):
Editura: IRECSON - 2006
Limba germană pentru profesioniştii din turism. Limba germană pentru profesioniştii din turism se adresează tuturor celor care lucrează în domeniul turismului, având ca scop dezvoltarea şi îmbunătăţirea » ...mai mult
18,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghidul trainerului
Autor(i):
Editura: IRECSON - 2006
Ghidul trainerului. Ghidul trainerului îmbină modele şi teorii academice în domeniul învăţării adulţilor cu concluzii desprinse din experienţa practică a autorilor. Să lucrezi în domeniul » ...mai mult
29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Calugarul si filozoful
Autor(i):
Editura: IRECSON - 2005
Calugarul si filozoful de Revel, Jean Francois Aceasta lucrare prezinta o confruntare inedita intre Orient si Occident, intre doua culturi, doua viziuni asupra vietii, intre un tata, filozof, si fiul sau, » ...mai mult
27,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Posturi, salarii şi beneficii
Editura: IRECSON - 2005
Posturi, salarii şi beneficii. Autoarea lucrării Manualul specialistului în resurse umane detaliază în această nouă lucrare două subiecte rar dezbătute în literatura de specialitate: - » ...mai mult
39,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing în turismul rural
Editura: IRECSON - 2005
Marketing în turismul rural. Această lucrare analizează şi descrie situaţia actuală din sectorul turistic, apariţia turismului rural ca produs nou şi particularităţile inerente comercializării » ...mai mult
13,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Îmbunătăţirea continuă şi managementul variaţiilor pentru creşterea performanţei
Editura: IRECSON - 2005
Îmbunătăţirea continuă şi managementul variaţiilor pentru creşterea performanţei. artea se adresează în principal managerilor, conducătorilor de organizaţii şi nu în ultimul rând conducătorilor » ...mai mult
39,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Corupţia şi combaterea ei
Autor(i):
Editura: IRECSON - 2005
Corupţia şi combaterea ei. Cartea prezintă: - aspecte şi abordări ale reformei - abordările economice şi instituţionale ale eforturilor de combatere a corupţiei - studii de caz aprofundate, legate » ...mai mult
16,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Planul de afaceri
Editura: IRECSON - 2002
Planul de afaceri. Prezentare - Planul de afaceri, Irecson. Se adresează întreprinzătorilor actuali sau celor care vor să demareze o afacere, instituţiilor financiare, consultanţilor de afaceri, » ...mai mult
41,45 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.1744 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.