Editura NOI MEDIA PRINT - 2009
- 14 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2009
Autor(i): Adina Nanu
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Arta. Stil. Costum de Adina Nanu. Volumul reprezinta o reeditare a unei lucrari mai vechi a reputatei profesoare Adina Nanu, in care, cu bogata sa experienta si datorita unei documentari minutioase, este » ...mai mult
Autor(i): Marian Tutui
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Orient Express. Filmul romanesc si filmul balcanic de Marian Tutui. "...O documentatie ampla constituie backgroundul acestei prime cercetari romanesti consacrate filmului din regiunea Balcanilor, contribuind » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Ateliere de artisti din Bucuresti. Treizeci din cei mai cunoscuti artisti plastici bucuresteni (printre care Marius Bunea, Stefan Caltia, Florin Ciubotaru, Sorin Ilfoveanu, Theodor
Moraru, Ion Salisteanu, » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Ateliere de Artisti din Bucuresti. “Aceasta carte - a doua avand ca subiect atelierele artistilor bucuresteni - apare la un an de la publicarea celei dintai, oferindu-ne posibilitatea de a largi selectia, » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Ateliere de Artisti din Bucuresti (volumul III). “In urma cu patru ani aparea volumul dedicat artistilor tineri, ingrijit de energicul Dan Popescu, de la Galeria H’Art A urmat aceasta serie de trei » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Romania interbelica, supranumita Romania Mare, era cu cei aproape 20 milioane de locuitori si 295.000 kmp cel mai important stat din Balcani.
Crearea statului national prin alipirea la Vechiul Regat » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Pentru poetii, intelectualii si artistii europeni, multi de orientare marxista, ce se aduna in 1924 in jurul revistei Revolutia suprarealista si a carismei personale a lui Andrea Breton, a venit timpul » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Oricat de imprecis ar putea parea el, termenul de romanic ofera elemente pentru descifrarea unei perioade cu caracter profund novator. Intr-adevar, asa cum limbile romanice au o radacina comuna, diferentiindu-se » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Renasterea, vasta miscare ideologica si culturala, este o perioada de mare deschidere literara, artisticasi stiintifica, ce apare in Europa secolelor XIV-XVI si face trecerea de la gandirea medievala la » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Marele numar de civilizatii care s-au dezvoltat pe continentele americane inainte de sosirea europenilor se afla in raport direct cu vastitatea acestui teritoriu. Obiectivul acestei carti nu este cu siguranta » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Atunci cand studiem arta civilizatiei islamice, doi factori clari subliniaza specificitatea acesteia: imensitatea regiunilor avute in vedere– de la Spania, prin Orientul Mijlociu, pana in China, fara » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Definirea epocii baroce, inteleasa ca ansamblu de evenimente culturale si artistice aparute in Europa secolului al XVII-lea, este in dezbaterea critica o problema permanent deschisa. Intr-una dintre acceptiunile » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Aparut la sfarsitul secolului al XIX-lea si inceputul secolului XX, curentul Art Nouveau se afla la originea unei miscari artistice si culturale care cucereste intreaga Europa si Statele Unite ale Americii, » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: NOI MEDIA PRINT - 2009
- promoție
Arta secolului XX a inceput in 1907, odata cu tabloul Domnisoarele din Avignona lui Picasso. Aceasta lucrare a marcat ruptura de trecut si totodata una din cele mai importante cai de cercetare viitoare. » ...mai mult
- 1 - 14 din 14 produse
- Produse pe pagină