Editura PUBLICA - 2012
- 30 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2012
Autor(i): Nicholas Carr
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
Efectele internetului asupra creierului uman. Superficialii
”Candva prin 2007, un sarpe de indoiala s-a strecurat taras in info-paradisul meu. Am inceput sa bag de seama ca internetul exercita asupra » ...mai mult
Autor(i): Richard T. Kelly
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
„Sper, cel putin, ca aceasta carte sa aiba ceva de oferit cititorului, pe trei niveluri diferite: in primul rand, ca portret al unui artist si ca trecere in revista detaliata a unui portofoliu de opere » ...mai mult
Autor(i): John Kotter
Editura: PUBLICA - 2012
- recomandat
- promoție
Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. Stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci » ...mai mult
Autor(i): Walter Isaacson
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
Pornind de la o serie de peste 40 de interviuri cu Steve Jobs, derulate de-a lungul a peste doi ani – precum si pe intervievarea a peste o suta de persoane apropiate lui Jobs, familie, prieteni, adversari, » ...mai mult
105,78 lei
PRP: 129,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): James Gleick
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
Istoria informatiei incepe intr-un timp profund diferit de al nostru, cand fiecare gand si fiecare rostire se risipeste de indata ce se naste. De la inventia scrierii si alfabetelor pana la mult timp neintelesele » ...mai mult
Autor(i): Carmen Reinhart
Editura: PUBLICA - 2012
- recomandat
- promoție
De data asta e altfel este cea mai recenta carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, sustinut de Erste Asset Management - o selectie de carti “clasice” despre principiile » ...mai mult
- 25 - 30 din 30 produse
- Produse pe pagină