Editura PUBLICA
- 581 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
Autor(i): David Papineau
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Economia experientei de David Papineau. Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat » ...mai mult
Autor(i): Gordon Tullock
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Calculul consimtamantului de James M. Buchanan si Gordon Tullock este a opta carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de » ...mai mult
Autor(i): C. W. Leadbeater
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii.
E una dintre luptele timpului nostru si are loc » ...mai mult
Autor(i): Gary Hamel
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
In fruntea revolutiei propune un plan de actiune pentru orice companie care vrea sa devina si sa ramana revolutionara. Hamel sustine ca provocarea principala pentru o companie este reinventarea continua. » ...mai mult
Autor(i): Dan Roam
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui » ...mai mult
Autor(i): Alexander Bard
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism de Alexander Bard. Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor » ...mai mult
Autor(i): Gerd Gigerenzer
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
La scrierea acestei carti Metode euristice simple pentru decizii inteligente au participat cercetatori din domenii diferite care de regula nu interactioneaza: psihologie, matematica, informatica, economie » ...mai mult
Autor(i): Paul Krugman
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Constiinta unui liberal de Paul Krugman este a saptea carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank – o selectie » ...mai mult
51,34 lei
PRP: 62,61 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Noi vă recomandăm!

Autor(i): Donald Arthur Norman
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Despre cartea Designul lucrurilor de zi cu zi de Donald Arthur Norman
Deseori ne aflam in fata unei usi care nu se deschide din prima incercare. La propriu. Pentru ca trebuie sa tragem sau sa impingem, » ...mai mult
Autor(i): Adamson. Allen
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, » ...mai mult
Autor(i): Tor Norretranders
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Expresia din titlul acestei carti, „iluzia utilizatorului”, provine din informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul cum functioneaza un calculator. Din informatica, » ...mai mult
Autor(i): David M Smick
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale.
Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru » ...mai mult
Autor(i): John Kotter
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Despre carte
Forta schimbarii inaugureaza o noua serie Publica, Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.
Criticii care fac » ...mai mult
Autor(i): Liviu Voinea
Editura: PUBLICA - 2009
- recomandat
- promoție
Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa de Liviu Voinea. Prezentare - Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa. Despre carte.
Scrisa dintr-o » ...mai mult
Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, » ...mai mult
Autor(i): George Akerlof
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cartea de povesti a unui economist de George Akerlof este a sasea carte din Co-Lectia de economie.
Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Philip Kotler
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Chaotics de Philip Kotler. Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce » ...mai mult
Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: PUBLICA - 2009
- recomandat
- promoție
Cuprins
Prefata de Sorin Tranca
Introducere. Misterul din Roseto
Partea intai
Oportunitate
1 Efectul Matei
2 Regula celor 10 000 de ore
3 Problema cu geniile, partea intai
4 Proble
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Thorstein Veblen
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Teoria clasei de lux de Thorstein Veblen este a patra carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut
de OTP Bank – o selectie de carti “clasice” » ...mai mult
Autor(i): Chris Daffy
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii. Cuprins - Client o data, client mereu.
Introducere la editia in limba romana
Multumiri
1. Introducere: inapoi in viitor » ...mai mult
Autor(i): Robert M Galford
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cuprins
Cuvant inainte
Introducere
Cum sa utilizezi aceasta carte
PARTEA I: PERSPECTIVE ASUPRA INCREDERII
1. Prefata
Care ar fi beneficiile daca ar spori increderea clientilor in tin » ...mai mult
Autor(i): C.K Prahalad
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit. Cuprins - Comoara de la baza piramidei.
Prefata
Instructiuni pentru cititori
Partea I Sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009 » ...mai mult
Autor(i): Dominic Gettins
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt » ...mai mult
Autor(i): Milton Friedman
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre » ...mai mult
- 457 - 480 din 581 produse
- Produse pe pagină