• Editura PUBLICA

  • 581 cărți
Economia experientei.Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Economia experientei de David Papineau. Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Calculul consimtamantului. Fundamente logice ale democratiei constitutionale
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Calculul consimtamantului de James M. Buchanan si Gordon Tullock este a opta carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de » ...mai mult
61,50 lei
PRP: 75,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi - Gandim
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii. E una dintre luptele timpului nostru si are loc » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
In fruntea revolutiei. Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovatie un model de viata
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
In fruntea revolutiei propune un plan de actiune pentru orice companie care vrea sa devina si sa ramana revolutionara. Hamel sustine ca provocarea principala pentru o companie este reinventarea continua. » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Pe spatele servetelului. Cum sa rezolvam problemele si sa vindem idei prin desene
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism de Alexander Bard. Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Metode euristice simple pentru decizii inteligente
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
La scrierea acestei carti Metode euristice simple pentru decizii inteligente au participat cercetatori din domenii diferite care de regula nu interactioneaza: psihologie, matematica, informatica, economie » ...mai mult
46,60 lei
PRP: 56,83 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Constiinta unui liberal
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Constiinta unui liberal de Paul Krugman este a saptea carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank – o selectie » ...mai mult
51,34 lei
PRP: 62,61 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Noi vă recomandăm!
Designul lucrurilor de zi cu zi
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Despre cartea Designul lucrurilor de zi cu zi de Donald Arthur Norman   Deseori ne aflam in fata unei usi care nu se deschide din prima incercare. La propriu. Pentru ca trebuie sa tragem sau sa impingem, » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
 Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Expresia din titlul acestei carti, „iluzia utilizatorului”, provine din informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul cum functioneaza un calculator. Din informatica, » ...mai mult
46,61 lei
PRP: 56,84 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Despre carte Forta schimbarii inaugureaza o noua serie Publica, Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Criticii care fac » ...mai mult
38,70 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa de Liviu Voinea. Prezentare - Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa. Despre carte. Scrisa dintr-o » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Branduri senzoriale. Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, » ...mai mult
38,70 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cartea de povesti a unui economist (Eseuri despre consecintele noilor ipoteze in teoria economica)
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Cartea de povesti a unui economist de George Akerlof este a sasea carte din Co-Lectia de economie. Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat » ...mai mult
48,38 lei
PRP: 59,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Chaotics de Philip Kotler. Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce » ...mai mult
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Exceptionalii (Outliers). Povestea succesului
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Cuprins Prefata de Sorin Tranca Introducere. Misterul din Roseto Partea intai Oportunitate 1 Efectul Matei 2 Regula celor 10 000 de ore 3 Problema cu geniile, partea intai 4 Proble
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Teoria clasei de lux
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Teoria clasei de lux de Thorstein Veblen este a patra carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank – o selectie de carti “clasice” » ...mai mult
56,58 lei
PRP: 69,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii. Cuprins - Client o data, client mereu. Introducere la editia in limba romana Multumiri 1. Introducere: inapoi in viitor » ...mai mult
40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Consilierul de incredere
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Cuprins Cuvant inainte Introducere Cum sa utilizezi aceasta carte PARTEA I: PERSPECTIVE ASUPRA INCREDERII 1. Prefata Care ar fi beneficiile daca ar spori increderea clientilor in tin » ...mai mult
38,70 lei
PRP: 47,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit. Cuprins - Comoara de la baza piramidei. Prefata Instructiuni pentru cititori Partea I Sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009 » ...mai mult
56,58 lei
PRP: 69,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa scrii reclame de succes. Invata regulile nescrise ale copywritingului
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt » ...mai mult
31,98 lei
PRP: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Libertatea de a alege. O declaratie personala
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2009
  • promoție
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre » ...mai mult
59,25 lei
PRP: 72,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.1965 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.