Editura PUBLICA
- 581 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
Autor(i): David Rothkopf
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul?
David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de » ...mai mult
Autor(i): Cresus
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
In premiera, un bancher marturiseste...
Istoria secreta a crahului din septembrie 2008.
Episoade necunoscute ale falimentului celebrei banci americane Lehman Brothers. Sunt dezvaluite numele » ...mai mult
Autor(i): Tom Peters
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!. Prezentare - Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din » ...mai mult
Autor(i): Kjell Nordström
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Funky Business Forever. Cum sa ne bucuram de capitalism. Prezentare - Funky Business Forever. Cum sa ne bucuram de capitalism. În 2003, Funky Business revolutiona modulîn care priveai economia, societatea » ...mai mult
Autor(i): Richard Branson
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Screw it, Let`s do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let`s Do It inseamna » ...mai mult
Autor(i): Paul Krugaman
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008. Prezentare - Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008. Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008 de Paul Krugman este a doua carte » ...mai mult
Autor(i): Badaracco Jr. Joseph L.
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Ce are deînvatat un lider de afaceri din literatura serioasa?
Veti fi surprins sa aflati.
Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun laîncercare deopotriva abilitatile » ...mai mult
Autor(i): A. Moore Geoffrey
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Prezentare - Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce ofera » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): John Maynard Keynes
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobânzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat în parteneriat cu Business Magazin si sustinut » ...mai mult
Autor(i): Victor K. Fung
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Concurenta intr-o lume plata. Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite. Prezentare - Concurenta intr-o lume plata. Într-o lume plata, totul se schimba… mai ales calitatile de care ai nevoie » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Elogiu lentorii - PUBLICA. Elogiu lentorii pune sub semnulîndoielii cultul vitezei, examineaza tendinta moderna de„viteza” si prevede un trend mondial, acela de„frânare a vitezei”. A fost tradusaîn » ...mai mult
Autor(i): Alan Greenspan
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Era turbulenţelor - Aventuri intr-o lume noua. Acum Alan Greenspan, legendarul fost presedinte al Rezervei Federale, oferaîn autobiografia sa– un bestseller New York Times– o imagine singulara din » ...mai mult
Autor(i): Carl Sewell
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazionalîntr-un client pe viata.
Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.
În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor Arta negocieriiîn afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Ascensiunea si declinul planificarii strategice „Preferata mea printre cartile de management din ultimii 25 de ani? Nu-i nevoie de nici un concurs. Ascensiunea si decaderea planificarii strategice, de » ...mai mult
Promo non-stop!

Festivalul International de Poezie "Oskar Pastior"...
Editura ART GRUP EDITORIAL
Editura ART GRUP EDITORIAL
29,58 lei
PRP: 34,00 lei

Autor(i): Barwise Patrick
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult - Editura PUBLICA. Simply Better - Patrick Barwise.
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri » ...mai mult
Autor(i): John Kotter
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Cea mai bine vânduta carte în clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek
„Aisbergul nostru se topeste” este o fabula simpla despre cum sa reusesti într-o lume » ...mai mult
Autor(i): Karim Rashid
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Interesanta si provocatoare, cartea nu va va lasa indiferenti. Tonul categoric al recomandarilor si siguranta cu care autorulîsi sustine teoria despre viata si stil de viata captiveaza si intriga. Daca » ...mai mult
Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, » ...mai mult
Autor(i): Mark Hughes
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. » ...mai mult
Autor(i): Anthony Davis
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" - termeni » ...mai mult
Autor(i): John Caples
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Metode de publicitate testate - John Caples. Iată "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent! Această a cincea » ...mai mult
Autor(i): Tor Nørretranders
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
A-i ajuta pe altii este cel mai sexy lucru pe care îl poti face
Bestseller international - o carte de stiinta pentru toti, cuprinzatoare, care examineaza întreaga existenta umana pentru a arata » ...mai mult
- 481 - 504 din 581 produse
- Produse pe pagină