Editura PUBLICA - 2008
- 18 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2008
Autor(i): Carl Sewell
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazionalîntr-un client pe viata.
Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.
În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor Arta negocieriiîn afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Ascensiunea si declinul planificarii strategice „Preferata mea printre cartile de management din ultimii 25 de ani? Nu-i nevoie de nici un concurs. Ascensiunea si decaderea planificarii strategice, de » ...mai mult
Autor(i): Barwise Patrick
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult - Editura PUBLICA. Simply Better - Patrick Barwise.
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri » ...mai mult
Autor(i): John Kotter
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Cea mai bine vânduta carte în clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek
„Aisbergul nostru se topeste” este o fabula simpla despre cum sa reusesti într-o lume » ...mai mult
Autor(i): Karim Rashid
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Interesanta si provocatoare, cartea nu va va lasa indiferenti. Tonul categoric al recomandarilor si siguranta cu care autorulîsi sustine teoria despre viata si stil de viata captiveaza si intriga. Daca » ...mai mult
Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Autor(i): Mark Hughes
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. » ...mai mult
Autor(i): Anthony Davis
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" - termeni » ...mai mult
Autor(i): John Caples
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Metode de publicitate testate - John Caples. Iată "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent! Această a cincea » ...mai mult
Autor(i): Tor Nørretranders
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
A-i ajuta pe altii este cel mai sexy lucru pe care îl poti face
Bestseller international - o carte de stiinta pentru toti, cuprinzatoare, care examineaza întreaga existenta umana pentru a arata » ...mai mult
Autor(i): Jacques Séguéla
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Un fiu al publicităţii - Jacques Séguéla. Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie » ...mai mult
Autor(i): John P. Kotter
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Matsushita Leadership. Ce avem de învăţat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 - John P. Kotter. Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiraţie » ...mai mult
Autor(i): Jack Welch
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Jack: Dintr-o bucată - Jack Welch, John A. Byrne. L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur şef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat „managerul secolului.” În cariera sa de două » ...mai mult
Autor(i): John Whitmore
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Coaching pentru performanţă. Formare personală, performanţă şi scop - Sir John Whitmore. Aflată la a treia ediţie, Coaching pentru performanţă este biblia industriei şi cu siguranţă lucrarea » ...mai mult
Promo non-stop!
In memoriam Dr.H.c. Barbara Deppert-Lippitz. Comba...
Editura UNIVERSUL JURIDIC
Editura UNIVERSUL JURIDIC
89,10 lei
PRP: 99,00 lei
Autor(i): Drayton Bird
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Cum să scrii scrisori de vânzări care vând secretele unui direct mail de succes - Drayton Bird. Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de » ...mai mult
Autor(i): Tom Brown
Editura: PUBLICA - 2008
- promoție
Business Minds. Intră în mintea celor mai mari gânditori de management - Tom Brown, Stuart Crainer, Des Dearlove, Jorge N. Rodrigues. Un aflux constant de idei noi redefineşte modul în care managerii » ...mai mult
- 1 - 18 din 18 produse
- Produse pe pagină