Editura PUBLICA - 2009
- 23 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2009
Autor(i): Liviu Voinea
Editura: PUBLICA - 2009
- recomandat
- promoție
Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa de Liviu Voinea. Prezentare - Sfarsitul economiei iluziei. Criza si anticriza: o abordare heterodoxa. Despre carte.
Scrisa dintr-o » ...mai mult
Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, » ...mai mult
Autor(i): George Akerlof
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cartea de povesti a unui economist de George Akerlof este a sasea carte din Co-Lectia de economie.
Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Chaotics de Philip Kotler. Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce » ...mai mult
Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: PUBLICA - 2009
- recomandat
- promoție
Cuprins
Prefata de Sorin Tranca
Introducere. Misterul din Roseto
Partea intai
Oportunitate
1 Efectul Matei
2 Regula celor 10 000 de ore
3 Problema cu geniile, partea intai
4 Proble
45,10 lei
PRP: 55,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Thorstein Veblen
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Teoria clasei de lux de Thorstein Veblen este a patra carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut
de OTP Bank – o selectie de carti “clasice” » ...mai mult
Autor(i): Chris Daffy
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii. Cuprins - Client o data, client mereu.
Introducere la editia in limba romana
Multumiri
1. Introducere: inapoi in viitor » ...mai mult
Autor(i): Robert M Galford
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cuprins
Cuvant inainte
Introducere
Cum sa utilizezi aceasta carte
PARTEA I: PERSPECTIVE ASUPRA INCREDERII
1. Prefata
Care ar fi beneficiile daca ar spori increderea clientilor in tin » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Limba engleza pentru clasa a V-a. Teachers Book. E...
Editura ART GRUP EDUCATIONAL
Editura ART GRUP EDUCATIONAL
41,65 lei
PRP: 49,00 lei
Autor(i): C.K Prahalad
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit. Cuprins - Comoara de la baza piramidei.
Prefata
Instructiuni pentru cititori
Partea I Sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009 » ...mai mult
Autor(i): Dominic Gettins
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt » ...mai mult
Autor(i): Milton Friedman
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre » ...mai mult
Autor(i): David Rothkopf
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul?
David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de » ...mai mult
Autor(i): Cresus
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
In premiera, un bancher marturiseste...
Istoria secreta a crahului din septembrie 2008.
Episoade necunoscute ale falimentului celebrei banci americane Lehman Brothers. Sunt dezvaluite numele » ...mai mult
Autor(i): Tom Peters
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!. Prezentare - Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din » ...mai mult
Autor(i): Kjell Nordström
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Funky Business Forever. Cum sa ne bucuram de capitalism. Prezentare - Funky Business Forever. Cum sa ne bucuram de capitalism. În 2003, Funky Business revolutiona modulîn care priveai economia, societatea » ...mai mult
Autor(i): Richard Branson
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Screw it, Let`s do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let`s Do It inseamna » ...mai mult
Promo non-stop!
Autor(i): Paul Krugaman
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008. Prezentare - Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008. Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008 de Paul Krugman este a doua carte » ...mai mult
Autor(i): Badaracco Jr. Joseph L.
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Ce are deînvatat un lider de afaceri din literatura serioasa?
Veti fi surprins sa aflati.
Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun laîncercare deopotriva abilitatile » ...mai mult
Autor(i): A. Moore Geoffrey
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Prezentare - Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce ofera » ...mai mult
Autor(i): John Maynard Keynes
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobânzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat în parteneriat cu Business Magazin si sustinut » ...mai mult
Autor(i): Victor K. Fung
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Concurenta intr-o lume plata. Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite. Prezentare - Concurenta intr-o lume plata. Într-o lume plata, totul se schimba… mai ales calitatile de care ai nevoie » ...mai mult
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Elogiu lentorii - PUBLICA. Elogiu lentorii pune sub semnulîndoielii cultul vitezei, examineaza tendinta moderna de„viteza” si prevede un trend mondial, acela de„frânare a vitezei”. A fost tradusaîn » ...mai mult
Autor(i): Alan Greenspan
Editura: PUBLICA - 2009
- promoție
Era turbulenţelor - Aventuri intr-o lume noua. Acum Alan Greenspan, legendarul fost presedinte al Rezervei Federale, oferaîn autobiografia sa– un bestseller New York Times– o imagine singulara din » ...mai mult
- 1 - 23 din 23 produse
- Produse pe pagină