Editura PUBLICA - 2010
- 35 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
An publicare: 2010
Autor(i): Gary Hamel
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Viitorul managementului de Gary Hamel. "Aceasta este o carte destinata visatorilor si oamenilor de actiune. A fost scrisa pentru toti cei care se simt sufocati de birocratie, care se tem ca„sistemul” » ...mai mult
Autor(i): Steven D Levitt
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos, sa conduci in stare de ebrietate sau sa mergi pe jos, beat fiind? Putem salva planeta » ...mai mult
Autor(i): Joseph Stiglitz
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
In cadere libera de Joseph Stiglitz. Marea Recesiune, cum a ajuns sa fie numit actualul impas economic, a afectat mai multi oameni decat oricare alta criza de la Marea Depresiune incoace si a reprezentat » ...mai mult
Autor(i): Phil Rosenzweig
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.
Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile » ...mai mult
Autor(i): Meerman David Scott
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Noile reguli de marketing si PR de Meerman David Scott. Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat » ...mai mult
Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Autor(i): Claus Møller
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru » ...mai mult
Autor(i): Joseph A. Schumpeter
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Zece mari eonomisti de Joseph A. Schumpeter este a unsprezecea carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de BRD - Groupe Société » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici » ...mai mult
Noi vă recomandăm!
Set 3 caiete. Domeniu stiinte, activitate matemati...
Editura DELTA CART EDUCATIONAL
Editura DELTA CART EDUCATIONAL
27,00 lei
PRP: 30,00 lei
Autor(i): Dan Hill
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie.
Dan Hill si-a » ...mai mult
Autor(i): Jonas Ridderstrale
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Revitalizarea corporatiei de Jonas Ridderstrale. Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea » ...mai mult
Autor(i): Nouriel Roubini
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, » ...mai mult
Autor(i): John Kotter
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns » ...mai mult
Autor(i): Al Pacino
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Al Pacino. Pana la 39 de ani, Al Pacino a refuzat sa stea de vorba cu presa. Il speria gandul ca orice confesiune duce la confundarea omului cu actorul. Apoi a citit in Playboy un interviu pe care Grobel » ...mai mult
Autor(i): Richard Branson
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre » ...mai mult
54,51 lei
PRP: 66,47 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Roger Martin
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar » ...mai mult
Autor(i): Jeff Jarvis
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Ce ar face Google? - cea mai buna carte despre internet de Alfred Jarry. Ce-ar face Google? Regulile Google 1 O noua relatie Dati-ne controlul si noi il vom folosi Iadul se numeste Dell Cel mai nesuferit » ...mai mult
Promo non-stop!
Autor(i): Dan Ariely
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale » ...mai mult
Autor(i): George Akerlof
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Spirite Animale
Despre felul in care psihologia umana influenteaza economia si ce inseamna asta pentru capitalismul global.
Criza financiara globala ne-a demonstrat dureros de clar ca forte psihologice » ...mai mult
Autor(i): Patrick McGrath
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri » ...mai mult
38,54 lei
PRP: 47,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Anthony D. Williams
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Wikinomics. Cultura colaborarii in masa de Anthony D. Williams. Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul„Cartea » ...mai mult
Autor(i): Murray Engleheart
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
AC/DC Maximum Rock-Roll de Murray Engleheart. TOTUL DESPRE CEA MAI MARE TRUPA DE ROCK DIN LUME
Cu o suta cincizeci de milioane de albume in urma, Bon Scott aparea imbracat in scolarita, la Countdown, » ...mai mult
Autor(i): Stephen Denning
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor?
Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu » ...mai mult
Autor(i): David Papineau
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Economia experientei de David Papineau. Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat » ...mai mult
Autor(i): Gordon Tullock
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Calculul consimtamantului de James M. Buchanan si Gordon Tullock este a opta carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de » ...mai mult
- 1 - 24 din 35 produse
- Produse pe pagină