Editura URANUS
- 93 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
Autor(i): Virgil Adascalitei
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS - 2005
- promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii » ...mai mult
Autor(i): Virgil Balaure, Iacob Catoiu
Editura: URANUS - 2005
- promoție
Cuprins:
Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11)
Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22)
Capitolul 3. PIATA TURISTICA » ...mai mult
35,20 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Maria Ioncica
ISBN: 973-7765-02-8
Editura: URANUS - 2004
- promoție
Cuprins:
Cuvant inainte (p7)
1. Continutul dezvoltarii si importanta strategiilor de dezvoltare in economia contemporana (p9)
2. Fundamentarea strategiilor de dezvoltare a secolului tertiar. Analiza » ...mai mult
Autor(i): Constantin Ghiga
ISBN: 973-7765-05-2
Editura: URANUS - 2004
- promoție
Cuprins:
INTRODUCERE (p9)
CAPITOLUL 1 GOSPODARIREA APELOR (p12)
CAPITOLUL 2 TRANSPORTURI (p35)
CAPITOLUL 3 ELEMENTE DE AMENAJARE A TERITORIULUI SI DEZVOLTARE URBANA (p73)
CAPITOLUL 4 REGULI » ...mai mult
22,00 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Rodica Minciu
Editura: URANUS - 2004
- promoție
Economia turismului - Editia a III-a, revazuta si adaugita Cuprins:
Prefata (p9)
Cap. 1. Turismul - activitate economico-sociala (p11)
Cap. 2. Dimensiunile fenomenului turistic (p
25,52 lei
PRP: 29,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Virgil Balaure
Editura: URANUS - 2003
- promoție
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS. In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura » ...mai mult
Editura: URANUS
Cartea Arienii din Carpati si Cultura vedica, editie bilingva romana – engleza,o cercetare esentiala unica in lume, poate fi considerata cea mai importanta piesa de istorie straveche a neamului romanesc. » ...mai mult
Autor(i): Miron Manega
Editura: URANUS
- promoție
A aparut volumul III al Antologiei CERTITUDINEA, care cuprinde urmatoarele 34 de numere ale revistei (de la 81 la 115) • Antologia este legata intr-un format de 27,5 x 40 cm (aprox. A-3) • Are 428 » ...mai mult
123,20 lei
PRP: 140,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Noi vă recomandăm!
Autor(i): Miron Manega
Editura: URANUS
- promoție
Cartea cuprinde 45 numere integrale ale revistei Certitudinea. Daca in vol.1 era prezentata harta Romaniei Mari, , in vol. 2 avem harta propusa Comisiei de la Paris,cu frontiere mai mari atat in nord, » ...mai mult
140,80 lei
PRP: 160,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Mircea Chelaru
Editura: URANUS
- promoție
"Daca nu sunt imparatul Napoleon,atunci nu sunt nici generalul Bonaparte, deoarece ambele titluri mi-au fost conferite de poporul francez.”
"Moartea nu inseamna nimic; insa sa traiesti infrant si lipsit » ...mai mult
35,19 lei
PRP: 39,99 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Alexandru Borza
ISBN: 973-7765-06-0
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p7) Nota aspura editiei (p10) Introducere (p13) PROTECTIA RESURSELOR TURISTICE (p15) CONCEPTIA DEZVOLTARII TURISMULUI (p28) OMUL, FIGURA CENTRALA IN TURISM (p59) ZONA "PORTILE » ...mai mult
Autor(i): Calin Veghes
ISBN: 973-9721-93-X
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p7) Introducere (p9) Capitolul 1. CONCEPTUL DE MARKETING DIRECT (p1) Capitolul 2. COORDONATE ALE DEZVOLTARII MARKETINGULUI DIRECT IN ROMANIA (p67) Capitolul 3. MIXUL DE MARKETING DIRECT » ...mai mult
Autor(i): Claudia Tuclea
ISBN: 973-9021-83-7
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: In loc de prefata (p7) 1. Strategia intreprinderii - concepte si factori de influenta (p9) 2. Mediul extern al intreprinderii - cadru de manifestare a strategiei (p21) 3. Analiza concurentiala » ...mai mult
14,08 lei
PRP: 16,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Eva-Cristina Petrescu
ISBN: 973-7765-10-9
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins Cuvant inainte (p9) Introducere (p13) 1. Abordari conceptuale ale asigurarii ((p15) 2. Introducere in marketing (p54) 3. Piata societatii de asigurare (p71) 4. Comportamentul consumatorului de » ...mai mult
Autor(i): Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru
ISBN: 973-9021-56-5
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p9) Capitolul 1 - Internationalizarea afacerilor - caracteristica a mediului de piata contemporan (p13) Capitolul 2 - Sistemul de marketing intenational - rezultat al procesului de specializare » ...mai mult
Autor(i): Laurentiu-Dan Anghel
ISBN: 973-9021-77-8
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11) 2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25) 3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47) 4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR » ...mai mult
Promo non-stop!
Autor(i): Ionel Dumitru
ISBN: 973-9021-97-2
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte Introducere Capitolul 1. MARKETINGUL STRATEGIC - ETAPA SUPERIOARA IN EVOLUTIA TEORIEI SI PRACTICII DE MARKETING Capitolul 2. INTERNATIONALIZAREA AFACERILOR - FACTOR DETERMINANT » ...mai mult
Autor(i): Maria Ioncica
ISBN: 973-9021-81-6
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p7) 1. Continutul serviciilor; evolutia gandirii economice despre servicii (p9) 2. Locul si rolul serviciior in economie (p39) 3. Tipologia serviciilor (p77) 4. Piata serviciilor » ...mai mult
Autor(i): Maria Ioncica
ISBN: 973-9021-72-7
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p7) Capitolul 1. Continutul si sfera de cuprindere a serviciilor (p9) Capitolul 2. Locul si rolul serviciilor in economia moderna (p12) Capitolul 3. Tipologia serviciilor (p20) » ...mai mult
Autor(i): Mirela Diaconescu
ISBN: 973-7765-07-9
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: INTRODUCERE (p7) Capitolul I. ASPECTE TEORETICE ALE INTEGRARII ECONOMICE SI ALE POLITICII COMERCIALE (p9) Capitolul II. ASPECTE JURIDICE SI INSTITUTIONALE ALE CONSTRUCTIEI UNIUNII EUROPENE (p91) » ...mai mult
Autor(i): Gheorghe Orzan
ISBN: 973-9021-50-6
Editura: URANUS
- promoție
Cuprins: Prefata (p7) Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9) Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31) Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40) Cap.4. » ...mai mult
- 73 - 93 din 93 produse
- Produse pe pagină