• Editura URANUS - 2005

  • 6 cărți
First Steps into Marketing
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Contents: Unit 1: Socialising in Business (p7) Unit 2: Education (p19) Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31) Unit 4: Marketing » ...mai mult
17,60 lei
PRP: 20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
English for Students of Cybernetics. Mind Your Steps to Success. Part 1
ISBN: 973-7765-16-8
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Descriere: Manualul "Mind Your Steps to Success. English for Students of Cybernetics se adreseaza studentilor din anul I de la Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, din cadrul » ...mai mult
13,20 lei
PRP: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mastering English for Economics
Autor(i):
ISBN: 973-7765-14-1
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Prefata (p7) Unit 1: Communication 1 (p9) Unit 2: Basic Economic Concepts (p17) Unit 3: Communication 2 (p27) Unit 4: Company Formation (p37) Unit 5. Advertising (p47) Unit 6: Marketing and Branding » ...mai mult
29,92 lei
PRP: 34,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Economia turismului - Lucrari practice. Statistici. Reglementari
Autor(i):
ISBN: 973-7765-20-6
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: INTRODUCERE (p13) Capitolul 1. PROIECTE SI REFERATE (p15) Capitolul 2. CIRCUITE TURISTICE IN ROMANIA (p93) Capitolul 3. PROBLEME. APLICATII (p139) Capitolul 4. TURISMUL DIN ROMANIA. DATE STATISTICE, » ...mai mult
26,40 lei
PRP: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Euromarketing. Editia a II-a
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii » ...mai mult
21,10 lei
PRP: 23,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing turistic. Autori - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA » ...mai mult
35,20 lei
PRP: 40,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Created in 0.2019 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.